Материалдар / ҚМЖ. Абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді практикалық тұрғыдан қолдану

ҚМЖ. Абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді практикалық тұрғыдан қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
8.2.2.2 абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді пайдалану; 8.2.2.1 электрондық кестелер мәселелерді шешу үшін түрлі деректер пішімдерін пайдалану;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2024
108
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Электрондық кестелердегі ақпаратты өңдеу

Педагогтің аты-жөні

Г.Бейсеева

Күні:

 11.11.2024 ж

Сынып:8а,ә,б

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді практикалық тұрғыдан қолдану

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.2.2.2 абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді пайдалану;

8.2.2.1 электрондық кестелер мәселелерді шешу үшін түрлі

деректер пішімдерін пайдалану;

Сабақтың мақсаты

  • Абсолютті және салыстырмалы сілтемелердің айырмашылығын түсіндіру және оларды практикалық тұрғыдан қолдануды үйрету.

  • Электрондық кестелерде деректермен жұмыс істеу барысында түрлі сілтемелерді қолдану дағдыларын дамыту.

Құндылықтарға баулу:

«Әділдік және жауапкершілік» әрбір оқушының жұмысына объективті баға беру және жауапкершілікпен қарауға ынталандыру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастырушылық сәт:

1. Оқушылармен сәлемдесу және белгілеу.

2. Позитивті атмосфера құру.

"Күлімсіреу" әдісі

Шеңберде отырған балалар қол ұстасып, көршісінің көзіне қарап, үнсіз оған мейірімді күлкі сыйлайды (кезекпен).

Сабақтың оң көңіл күйіне келтіріңіз


Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай

1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады

Презентация

Оқулық

Жұмыс дәптері

Компьютер




Сабақтың ортасы


Білімді өзектендіру.

Тапсырмаларды топтарда орындайды.

1 топ: статистикалық мәліметтер, 10 сұрақтан тұратын тест дайындау.

2-топ: Венн диаграммасын пайдаланып, абсолютті және салыстырмалы сілтемелердің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын салыстыру.

3 топ: деректерді келесі кестеге жазу.

Сілтеме деген не?

Статистикалық мәліметтер деген не?

Абсолюттік сілтеме

Салыстыр-малы сілтеме






Жаңа материалды меңгеру:

Мұғалім тақырыпты слайд материалдары арқылы көрсетеді және оқушылармен бірге талдайды. Оқулықпен жұмыс жасайды.

Жаңа материалды үйрену үшін "Әңгіме құру" әдісін қолданады.

Келесі сұрақтарға жауап беру:

1. Абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдануға тағы қандай мысалдар келтіруге болады?

2. Екі файлды абсолютті және салыстырмалы сілтемелер арқылы қалай байланыстыруға болады?

3. Сілтемелер арқылы екі файлды байланыстыратын алгоритм қандай қадамдардан тұрады?

Білімді бекіту:

1-тапсырма. Жұптық жұмыс

Сәйкестікті белгіле:

1.Салыстыр-малы сілтеме


а)баған мен жолды қиылысуынан пайда болған электрондық кестенің негізгі элементі

2.Абсолютті сілтеме

в) баған мен жолды орналасуына қатысты автоматты түрде өзгеретін сілтеме түрі

3.Аралас сілтеме

с) баған абсолютті және жолды салыстырмалы немесе керісінше болатын адрестеу түрі

4.Сілтеме

д)формуланы жазу барысында қолданатын объект адресі

5.Ұяшық

е) формуланы көшіру кезінде ұяшықтардың мекен жайы өзгеріссіз қалады

2-тапсырма. Жеке жұмыс

Электрондық кестенің үзіндісі берілген.

D1 ұяшығына формула енгізілді =A1*3*$C$1/2 Абсолютті сілтемені қамтитын формула элементін жазыңыз. Жауабы: _______

Егер D1 формуласы оған көшірілсе, D2 ұяшығын шығарылатын нәтижені жазыңыз. Жауабы: ___

3-тапсырма. Жеке жұмыс

Электрондық кестенің үзіндісі берілген:

С2ұяшығынан формуланы С3 ұяшығына көшіргенде қандай формула алынады?

Жауабы: _______

4 -тапсырма. Электрондық кестенің үзіндісі берілген:




В4 ұяшығын көшіру кезінде А3, А4, В5, D4 ұяшықтарында не жазылады:

А3

А4

В5

D4





5-тапсырма. Тәжірибелік жұмыс:

К естеде қызметкерлердің жалақысы туралы мәліметтер келтірілген 10%-ға өскен кезде жалақы мөлшері қандай болады?






Мұғалімді тыңдайды




Сұрақтарға жауап береді










Оқушылар оқу материалын оқиды, практикалық жұмысты орындайды











Тапсырмаларды орындайды





Дескриптор:

- сәйкестікті орнатады











Дескриптор:

- абсолюттік сілтемені жазады;

- нәтижені жазады;












Дескриптор:


- формуланы жазады;








Дескриптор:

- практикалық жұмысты орындайды


Мұғалім ауызша бағалауды қолданады: Керемет! Жарайсың! Жақсы! Талпын!






























2 балл














2 балл








2 балл








2 балл








2 балл


Презентация,


оқулық






























Жұмыс парағы

Сабақтың соңы


Үй тапсырмасы.

Күнделікті және апталық газет сатудан түскен кірісті есептеңіз. Абсолютті және салыстырмалы сілтемелер қалай қолданылатынына назар аударыңыз.

Сабақты қорытындылау:

Үй тапсырмасын жазады





Оқушылардың әрқайсысы өз жұмысын бағалайды.


Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай

1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады

Білім класс

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ