Күні:
Сынып:2
сынып
|
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Байлық пен ақыл
(Ертегі)
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
2.2.6.1
кейіпкердің сыртқы келбетін
сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін
бағалау
|
Сабақтың
мақсаты
|
Кейіпкердің сыртқы келбетін
сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін
бағалау
|
Ойлау деңгейлері:
білу және түсіну
|
Бағалау
критерийлері:
Ертегінің мазмұнын
меңгереді,негізгі идеясын
ұғынады.
Ақыл мен байлық сөзінің
мағынасын түсінеді.
Кейіпкердің сыртқы келбетін
сипаттайды.
Мінез-құлқы мен
іс-әрекетін бағалайды
|
Тілдік
мақсат
|
Әр сөзге мағына
береді
|
Пәндік лексика және
терминдер
|
Байлық-богатство,мұрагер-наследник.
|
Талқылауға берілген
сұрақтар:
|
Байлық дегеніміз
не?
Денсаулық дегеніміз
не?
«Денсаулық – зор
байлық» дегенді қалай
түсінесің?
|
Бұған дейінгі меңгерілген
білім
|
Аңқау арыстан(
ертегі)
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы
жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
5минут
Топқа
бөлу
|
Амандасу
сәті:
Үлкенгеде
сіз,
Кішігеде
сіз,
Сәлем бердік
сіздерге
Құрметпенен
біз!
Оқушылардың сабаққа деген
ынтасын арттыру мақсатында бір-бірлеріне мадақтау сөздер
айтқызу.
Мысалы: Айым сен-
Айдайсын!
Азамат сен
-Ақылдысың!
Әшекей бұйымдар
арқылы топқа бөлу
|
Шаттық
шеңбері
Қима
қағаздар
|
Сабақтың
ортасы
10
минут
3
минут
|
1.Үй тапсырмасын
сұрау.
2.Сұрақ-жауап:
Балалар,біз жан-жануарлар
туралы ертегілермен,қиял-ғажайып ертегілерімен
таныстық.
Біз қай ертегі түрімен
таныспадық ? ( Шыншыл)
«Ой шақыру»
әдісі
Байлық дегеніміз
не?
Денсаулық дегеніміз
не?
«Денсаулық – зор байлық»
дегенді қалай түсінесің?
Ақылды болу үшін не істеу
керек?
2.Электронды оқулықпен
жұмыс
"Байлық пен
ақыл"ертегісін
тыңдату.
№1 Оқулықпен
жұмыс
Дескриптор
Ертегіні іштей және тізбектей
оқиды.
Түсініксіз сөздерді
түртіп алады.
|
Таныстырылым,
Интербелсенді
тақта
Электронды
оқулық
|
Сергіту
сәті
1
минут
|
Балалар өлеңіне
билету арқылы дене қимылдарын
жаттықтыру
|
Сергіту сәтіне
арналған жинақ
|
Қызықты
тапсырма
8
минут
Аяқталуы
8
минут
3минут
|
Шығармашылық
жұмыс:
№2
Дескриптор:
Бір-брімен диалогқа
түседі.
Байлық туралы түсінік
қалыптасады.
Сурет салуға
дағдыланады.
1-топ:
Рөлдік ойын арқылы
ертегіні сахналау
|
2-топ
Ертегіге қатысты
суреттер салу.
|
3-топ
Байлық және ақыл
дегеніміз не? Мазмұнды сызбамен
жұмыс
|
Дәптермен
жұмыс:
1-топ:Мақал-мәтел
жазады.
2-топ:Бес жолды өлең
құрастырады.
3-топ:Шағын эссе
жазады.
Сабақты қорыту
мақсатында бір-бірлеріне ашық сұрақтар
қояды.
|
Әр топ бір-бірін
бағалап отырады.
"Екі жұлдыз бір
тілек" арқылы бағалау
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Кері байланыс: ауызша оқушыларға
кері байланыс беру
Рефлексия
Осы сабақта
білгендерім
|
Ең ұнаған
сәт
|
|
|
Үйге тапсырма:
Ертегіні түсініп оқу,мазмұнын
айту
.
|
|
Дифференциация –
оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті
жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау: ЖК
бойынша
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
|
Өзін-өзі тану,
әдебиеттік оқу сабағы
Оқушыларды
бір-біріне деген құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|