Материалдар / ҚМЖ Әдебиеттік оқу.Өнер алды- қызыл тіл.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ Әдебиеттік оқу.Өнер алды- қызыл тіл.

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ Әдебиеттік оқу. Өнер алды - қызыл тіл.3 сынып. Шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспары бойынша немесе өз сөзімен толық,таңдауына карай мазмұндайды,сахналайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2022
604
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім

Өнер

Педагогтің аты - жөні


Күні


Сынып:3 «»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны

Пәні

Әдебиеттік оқу

Сабақтың тақырыбы

Өнер алды –қызыл тіл

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.2.1 шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау


Барлық оқушылар: шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндайды, сахналайды

Оқушылардың басым бөлімі: Төле бидің «Қарлығаш әулие» аталу себебін түсіндіреді, нақыл сөздерді пайдаланып сөз өнері туралы әңгімелейді;

Кейбір оқушылар: өз ойын нақыл сөзбен жеткізеді

Бағалау критерийі

-шығарманы жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндайды;

-өз ойын нақыл сөзбен жеткізеді;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті

Оқушының

әрекеті


Бағалау


Ресурстар


Сабақтың басы

8 минут







Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады

Ой қозғау

Ахмет Байтұрсынұлының жазғанын түсініп оқып, өз сөзіңмен әңгімеле

«Бір нәрсе туралы пікірімізді, яқи қиялымызды, яки көңіліміздің күйін сөз арқылы жақсылап айта алсақ, сол сөз өнері болады»

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады



Сұраққа жауап береді


ҚБ

1-10


Оқулық

4-5-бет


Сабақтың ортасы

15 мин









15минут






Мәтінді тыңда

Төле би –қазақтың үш биінің бірі.Қазіргі Жамбыл облысы Шу өңірінде дүниеге келген. Өз елінің өзге халықтардың әсіресе Шығыстың аңыз-әңгімелерін, қисса-дастандарын еркін меңгерген. Халықтың әні мен күйін, ақындық өнерін құрметтеген. Он бес жасынан бастап елі билеу ісіне араласқан. Өз заманында «Қарлығаш би», «Қарлығаш әулие атанды»

1-тапсырма «Болжам» әдісі

Мәтінді түсініп оқы. Төле бидің «Қарлығаш әулие» атану себебін түсіндір

Төле бидің нақыл сөздерін түсініп оқы және өз сөзіңмен түсінгеніңді айт.

Дескриптор:

- Төле бидің «Қарлығаш әулие» атану себебін түсіндіреді(2б)

-Төле бидің нақыл сөздерін түсініп оқы және өз сөзіңмен түсінгеніңді айтады(2б)

2- тапсырма

Төлебидің нақыл сөздерін жаттап алыңдар.Нақыл сөздерді пайдаланып сөз өнері туралы әңгімелеңдер

Дескриптор:

- Төлебидің нақыл сөздерін жаттап алады (3б)

-нақыл сөздерді пайдаланып сөз өнері туралы әңгімелейді(2б)



Төле бидің «Қарлығаш әулие» атану себебін түсіндіреді,

Төле бидің нақыл сөздерін түсініп оқы және өз сөзіңмен түсінгеніңді айтады


Төлебидің нақыл сөздерін жаттап алады,

нақыл сөздерді пайдаланып сөз өнері туралы әңгімелейді






4балл











5балл













Барлығы

10 балл


Төле бидің суреті











Сабақтың аяғы

7минут

«Сұрақ -жауап» әдісі

Бүгінгі сабақта не үйрендің?

Сен үшін не қиын болды?

Саған қандай тапсырма қызықты болды?



Оқушылар қойған сұрақтарға жауап береді


«Басбармақ»


әдісі


Үйге тапсырма4-5 бет оқу, мазмұны































Бөлім

Өнер

Педагогтің аты - жөні


Күні


Сынып:3 «»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны

Пәні

Әдебиеттік оқу

Сабақтың тақырыбы

Өнер алды- қызыл тіл.

«Бала – бауыр етің» Қаздауысты Қазыбек.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.2.1* шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау


Барлық оқушылар: шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндайды, сахналайды;

Оқушылардың басым бөлімі: Қазыбек биге келген екі ананың сөзін салыстыра сипаттап жазады;Қазыбек бидің шешендік сөзін оқып, жатқа айтады;

Кейбір оқушылар: Қазыбек бидің шешіміне өз көзқарасын білдіреді, жауаптарын үлгіге сүйене отырып, дәлелдейді.Билерше толғап, нақыл сөз құрастырады;

Бағалау критерийі

- Қазыбек биге келген екі ананың сөзін салыстыра сипаттап жазады;

- Қазыбек бидің шешіміне өз көзқарасын білдіреді, жауаптарын үлгіге сүйене отырып, дәлелдейді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті

Оқушының

әрекеті


Бағалау


Ресурстар


Сабақтың басы

7 минут








Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады

Үй тапсырмасы (1балл)

Төле бидің нақыл сөздерін жатқа айт

Қызығушылығын ояту

Ең тәтті де –тіл,

Ең ащы да –тіл,

Ең қатты да –тіл,

Ең жұмсақ та –тал.

Нақыл сөзді түсініп оқыңдар. Тіл сөзін сөз деп қайталап оқы. Өз ойыңды айт

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады



Сұраққа жауап береді

Нақыл сөзді түсініп оқиды

Өз ойын айтады

Үй тапсыр

-масы (1б)



Оқулық

6-7-бет


Сабақтың ортасы

15мин














15минут






Мәтінді тыңда. Қаздауысты Қазыбек би-қазақтың үш биінің бірі. Ол сыр бойында дүниеге келген. Жасынан шешендігімен, ойлы да әділдігімен, батыл да батырлығымен көзге түскен. Халық «Қазыбек қазып айтады» деп құрметтеген.

1-тапсырма «Болжам» әдісі

Аңызды түсініп оқыңдар. Қазыбек биге келген екі ананың сөзін салыстыра сипаттап жазыңдар. Қазыбек бидің шешендік сөзін оқып, жатқа айтыңдар

Дескриптор:

-Қазыбек биге келген екі ананың сөзін салыстыра сипаттап жазады (2б)

-Қазыбек бидің шешендік сөзін оқып, жатқа айтады (3б)

2-тапсырма

Қазыбек бидің шешіміне өз көзқарасын білдіріңдер, жауаптарын үлгіге сүйене отырып, дәлелдеңдер;

Дескриптор:

- Қазыбек бидің шешіміне өз көзқарасын білдіреді(2б)

-жауаптарын үлгіге сүйене отырып, дәлелдейді (2б)


Мәтінді тыңдайды

Қазыбек биге келген екі ананың сөзін салыстыра сипаттап жазады, Қазыбек бидің шешендік сөзін оқып, жатқа айтады






Қазыбек бидің шешіміне өз көзқарасын білдіреді,

жауаптарын үлгіге сүйене отырып, дәлелдейді







5балл















4балл




Барлығы

10 балл


Қаздауысты Қазыбек бидің суреті











Сабақтың аяғы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!