Материалдар / ҚМЖ Алгебра 10 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ Алгебра 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге, қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2020
4502
27 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Дәрежелер мен түбірлер. Дәрежелік функция

Мектеп: Т.Рысқұлов ауданы, Қазақ ауылы, Мұхтар Әуезов атындағы тірек мектебі (РО)

Күні:12.07.2019

Мұғалімнің аты-жөні: Жуншеева Салима Сеилхановна

Сынып: 10

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

n-ші дәрежелі арифметикалық түбір және оның қасиеттері

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына

сілтеме)

10.2.1.1 n–ші дәрежелі түбірдің және n–ші дәрежелі

арифметикалық түбірдің анықтамаларын білу

10.2.1.2 құрамында n–ші дәрежелі түбірлер бар алгебралық өрнектердің мүмкін мәндер жиынын анықтау

10.2.1.3 n–ші дәрежелі арифметикалық түбірдің қасиеттерін білу

Сабақтың мақсаты

Барлық білім алушылар:

-нақты санның n-ші дәрежелі түбір және n-ші дәрежелі арифметикалық түбір анықтамасын, қасиеттерін біледі, есептерді шығаруда қолданады

Білім алушылардың басым бөлігі:

- n-ші дәрежелі түбірлердің көбейткішті түбір астына енгізу немесе түбірден шығару қасиеттерін қолдана алады

Кейбір білім алушылар:

- көбейтіндіден, бөліндіден, дәрежеден құралған түбір мәнін есептеуде түбірдің қасиетін қолданады

Бағалау критерийі

  • n-ші дәрежелі түбір және n-ші дәрежелі арифметикалық түбір анықтамасын, қасиеттерін біледі

  • n-ші дәрежелі түбірі бар және n-ші дәрежелі арифметикалық түбірі сандық өрнектерді ықшамдай алады

  • көбейтіндіден, бөліндіден, дәрежеден құралған түбір мәнін есептеуде түбірдің қасиетін қолданады

Тілдік мақсаттар

Білім алушылар:

- n-ші дәрежелі түбір және n-ші дәрежелі арифметикалық түбір анықтамасын, қасиеттерін ауызша және жазбаша түсіндіреді

Бөлім бойынша лексика және терминология

Өрнек, санның дәрежесі, дәреженің негізі, дәреженің көрсеткіші, санның квадрат түбірі, арифметикалық түбір, түбірдің қасиеттері, рационал және иррационал сандар.

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының бесінші құндылығы: «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы». Ынтымақтаса жұмыс істеуге, бірін – бірі құрметтеуге, өмір бойы білім алуға тәрбиелеу.

Пəнаралық байланыс

Информатика, қазақ тілі, математикалық тілде сөйлеу барысында есептерді түсіндіру жолдарын, сөздерді, сөйлемдерді байланыстыру

Алдыңғы білім

Натурал көрсеткішті дәреже, бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттері, квадрат түбір қасиеттері

Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

12 мин

І. Ұйымдастыру:

1. Білім алушыларды сабаққа бағыттау.

2. Мотивация (уәж туындату)

Білім алушылармен сәлемдесіп, түгендеп, сабаққа жұмылдыру

3. Білім алушыларды топқа бөліп отырғызу. (сурет арқылы 3 топқа бөлу)

4. «Үй тапсырмасын тексеру»

25. Өрнекті ықшамдау:



Шешуі: = =



Дескриптор:

  1. Бүтін және натурал көрсеткішті дәреже қасиетін қолданады.

  2. Бүтін және натурал көрсеткішті дәрежелер қасиетінің формуласын пайдаланып, өрнекті ықшамдайды, мәнін табады

ҚБ: «Бағдаршам» әдісі

Мұғалімнің кері байланысы:

  • Жарайсыңдар!

  • Өте жақсы!

  • Керемет!

6. «Ширату жатығуы»

«Атаулар туралы үш сұрақ»

Мұғалім сабақ басында жаңа тақырып бойынша үш терминді тақтаға жазып, білім алушыларға осы атауларға қатысты мынандай сұрақтарға жазбаша жауап беруді тапсырады:

  1. Қайда? Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіз?

  2. Қалай? Өз тәжірибеңізбен осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыз ба?

  3. Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыз?

Әдеттегідей бұл жұмысты білім алушылардың жеке, жұппен (шағын топ ішінде) ауызша немесе жазбаша орындауы ықтимал.Содан кейін мұғалім бірнеше білім алушының ойы мен пікірін тыңдап, бағыт-бағдар бере отырып, жаңа сабақтың тақырыбын оқушылармен бірлесе отырып ашамыз.


n






Топтық жұмыс ұйымдастыру барысында:

Оқулықта берілген тапсырмалар бойынша әр топтың мүшесі n-ші дәрежелі түбірдің қасиеттерінің формулаларын зерттеп, берілген уақыт біткеннен кейін, олар өз жауаптарын постерге жазады және сыныппен бөліседі.







суреттер




































Натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттері ?

Бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттері?

Санның 0 дәрежесі неге тең?

Квадрат түбірден санды шығару?

Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері?



Сабақтың ортасы

20 мин







































Білім алушылармен бірге сабақың мақсатын айқындаймыз:

І топ

75

1)

2)

3)

4)


Есептеу формуласы



ІІ топ

76

1)

2)

3)

4)



Есептеу формуласы



ІІІ топ

77

1)

2)

3)

4)


Есептеу формуласы




Бағалау критерийі

Дескриптор

n-ші дәрежелі түбір және n-ші дәрежелі арифметика-лық түбір анықтамасын, қасиеттерін біледі;

көбейтіндіден түбір шығару ережесін біледі

бөлшектен түбір шығару ережесін біледі

көрсеткіштерді қысқарту ережесін біледі


ҚБ: Тапсырма соңында әр топтың түсіндіру процесі "от шашу" әдісі арқылы бағаланады


Жұппен жұмыс істеу барысында:

Графикалық, тұжырымдамалық органайзер оқу құралы ретінде сәйкестендіру (семантикалық) картасын қолдану, жұп арасында тексеру

Есеп



Түбірден түбір шығару ережесі

?


Реті

Шешімі

1) =

? 3)

=

2)

? 7)

=

3)

? 2)

=

4)

? 5)

=

5)

? 1)

=

6)

? 4)

=

7)

? 8)

=

8)

? 6)

=


Бағалау критерийі

Дескриптор

n-ші дәрежелі түбір және n-ші дәрежелі арифметика-лық түбір анықтамасын, қасиеттерін біледі;

Түбірден түбір шығару ережесі





ҚБ: «Сиқырлы қарындаштар» әдісі арқылы дұрыс жауап берген оқушыны бағаланады

Д ұрыс жауабын дәл тапса-


Д ұрыс жауаптың біреуін тапса-



Д ұрыс жауапты мүлде таппаса-


Жеке жұмыс жасау барысында:

Білім алушының алға ұмтылуына ықпал ете отырып, келесі саралау тапсырмаларын ұсынамын

А деңгейі

82

1)=

2)5=

В деңгейі

82

3)

4)

С деңгейі

86

1)


2)


Бағалау критерийі

А деңгейі

В деңгейі

С деңгейі

Дескриптор


  • n-ші дәрежелі түбірі бар сандық өрнектер-ді ықшамдау

  • бір есепте бірнеше қасиетті қолдану

Санды дәрежеге шығара-ды


Санды дәрежеге шығара-ды


Қысқаша көбейту формуласын қолдана алады


Дәреже көрсет-кіштерін қысқар-тады


Дәреже көрсет-кіштерін қысқар-тады


Амал-дарды орын-дайды


Амалдар-ды орындай-ды


Амал-дарды орын-дайды


Түбірден шығарады



Қолдауды қажет етіп отырған білім алушыға ұсынылатын тапсырма «Ресурс» әдісі бойынша


Дескриптор:

  • n-ші дәрежелі арифметикалық түбірге берілген есепке дәрежеге шығару қасиетін қолданады

  • n-ші дәрежелі арифметикалық түбірге берілген есептің мәнін табады


Қосымша тапсырма:

Дескриптор:

  • n-ші дәрежелі арифметикалық түбірге берілген есепке дәрежеге шығару қасиетін қолданады

  • n-ші дәрежелі арифметикалық түбірге берілген есептің мәнін табады

ҚБ: «Пирамида» әдісі»

  • Есепті дұрыс шығарса – үлкен пирамида

  • Қате жіберсе – орташа пирамида

  • Мүлде шығармаса – кіші пирамида

Кері байланыс: «Аяқталмаған сөйлем»

«Мұғалімге жеделхат» тақтасына білім алушылар стикер жапсыру арқылы орындалады.

Білім алушылар өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды жалғастырады:

  • бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

  • бүгін сабақта қуантқаны.....

  • мен өзімді.....үшін мақтар едім.

  • маған ерекше ұнағаны.....

  • сабақтан соң маған........келді.

  • бүгін маған..........сәті түсті.

  • қызықты болғаны.....

  • ......қиындық тудырды.

  • менің түсінгенім.....

  • енді мен......аламын.




































































578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!