Материалдар / ҚМЖ алгебра 7-сынып Бірмүшелер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ алгебра 7-сынып Бірмүшелер

Материал туралы қысқаша түсінік
7.2.1.2 Бірмүше анықтамасын білу. 7.2.1.3 Бірмүшені стандарт түрде жазу. 7.2.1.4 Бірмүшелерді көбейтуді орындау және бірмүшені көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде көбейту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қаңтар 2022
578
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.2. Мектеп: Төлеби Дарын

Күні: 13.10.2021 Мұғалімнің аты-жөні: Исмаилова А

Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану. Бірмүшенің дәрежесі және стандарт түрі.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.1.2 Бірмүше анықтамасын білу.

7.2.1.3 Бірмүшені стандарт түрде жазу.

7.2.1.4 Бірмүшелерді көбейтуді орындау және бірмүшені көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде көбейту

Сабақ мақсаттары

  • Бірмүше анықтамасын біледі

  • Бірмүшені стандарт түрде жаза алады.

  • Бірмүшелерді көбейтуді орындау және бірмүшені көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде көбейте алады

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер


Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Ұйымдастыру бөлімі:

Оқушылардың сабаққа қатысымы мен дайындығын қадағалау. Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру.

Психологиялық дайындыққа бір-біріне жүрекше бере отырып жақсы тілектер айту.

Оқушыларды геометриялық тапсырмалар арқылы

3 топқа бөлемін.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстыру және талқылау.

Оқушылар біз нені қайталадық? Қалай ойлайсыңдар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы неге байланысты?

Жаңа тақырыпты меңгеруге қажетті қайталау тапсырмаларын үлестірме қағаздары арқылы беремін: Мысалы: ; (-3)2 +22 ; ( )3*( )5.






Жүрекше




Геометриялық фигуралар

Сабақтың ортасы

15 минут


















10 минут









10 минут













Жаңа сабақты ашу: біздің сабағымыз көбейтуге, дәрежеге шығаруға, стандарт түрге байланысты.

Тақырыбымыз: “Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану. Бірмүшенің дәрежесі және стандарт түрі”

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Анықтама: Сандар мен әріптерден көбейту амалы арқылы құрастырылған бүтін өрнекті бірмүше деп аталады.

Анықтама: Көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиетін пайдаланып бірмүшені ықшамдайық:

= . Біз бірмүшені тек бір ғана сандық көбейткіш, ал қалғандары әр түрлі әріп негіздегі дәрежелер түріне келтірдік.







Мұндай бірмүшені стандарт түрдегі бірмүше деп атайды.

бірмүшесінде барлық әріптер дәреже көрсеткіштерінің қосындысы (2+1+3)=6-ға тең. Бұл қосындысы (6-ны) бірмүшесенің дәрежесі деп аталады.

«Сәйкестендіру» әдісі. Топтың арасында оқушылар берілген үлестірме қағаздарындағы тапсырмалар арқылы қарындашпен дұрыс жауаптарына бағыттап сызады.

Бағалау критерилері:

  1. Бірмүше анықтамасын біледі.

  2. Ұқсас бірмүшелерді ажырата алады

3. Бірмүшені стандарт түрде жазады.

«Бірге ойлаймыз» әдісі. № 89-91 есептер аралығын қамту. Берілген есептерді топ болып шығарып тақтаға жазады . Дұрыс емес есепті келесі топ жөндеуіне болады

89.Бірмүшені стандарт түрінде жазыңдар.

  1. ; 3) 9*3*100

  2. 2 *2 ; 4) 6*0,2 3.

90. Өрнекті стандарт түрге келтіруарқылы ықшамдап,дәрежесін көрсетіңдер;

  1. 4 ; 3) -

  2. 3. 4) 7 ;

90.Көбейтуді орындаңдар:

  1. ;

  2. ;

  3. ;

  4. ;

Бағалау критерилері:

1.Бірмүшені стандарт түрде жазады.

2. Өрнекті стандарт түрге келтіруарқылы ықшамдап,дәрежесін көрсетеді;

3. Көбейтуді орындайды.






















Қарындаш











Сабақтың соңы

5 минут



Қорытындылауға «Қағаз лақтыру» әдісі.

Мен жақсы түсіндім..........

Менің сұрағым бар...........

Мен түсінген жоқпын, өйткені............








Бүктелген қағаз

Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау

Қабілеті жоғары оқушыларға «Сәйкестендіру» әдісі арқылы деңгейлік тапсырмалар беріледі.

Топтық жұмыс.Жазбаша есептер.

Тақтамен жұмыс. Оқулықпен жұмыс.

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Сабақ бойынша рефлексия


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!