ҚМЖ алгебра 7-сынып Бірмүшелер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚМЖ алгебра 7-сынып Бірмүшелер

Материал туралы қысқаша түсінік
7.2.1.2 Бірмүше анықтамасын білу. 7.2.1.3 Бірмүшені стандарт түрде жазу. 7.2.1.4 Бірмүшелерді көбейтуді орындау және бірмүшені көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде көбейту
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.2. Мектеп: Төлеби Дарын

Күні: 13.10.2021 Мұғалімнің аты-жөні: Исмаилова А

Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану. Бірмүшенің дәрежесі және стандарт түрі.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.1.2 Бірмүше анықтамасын білу.

7.2.1.3 Бірмүшені стандарт түрде жазу.

7.2.1.4 Бірмүшелерді көбейтуді орындау және бірмүшені көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде көбейту

Сабақ мақсаттары

  • Бірмүше анықтамасын біледі

  • Бірмүшені стандарт түрде жаза алады.

  • Бірмүшелерді көбейтуді орындау және бірмүшені көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде көбейте алады

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер


Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Ұйымдастыру бөлімі:

Оқушылардың сабаққа қатысымы мен дайындығын қадағалау. Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру.

Психологиялық дайындыққа бір-біріне жүрекше бере отырып жақсы тілектер айту.

Оқушыларды геометриялық тапсырмалар арқылы

3 топқа бөлемін.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстыру және талқылау.

Оқушылар біз нені қайталадық? Қалай ойлайсыңдар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы неге байланысты?

Жаңа тақырыпты меңгеруге қажетті қайталау тапсырмаларын үлестірме қағаздары арқылы беремін: Мысалы: ; (-3)2 +22 ; ( )3*( )5.






Жүрекше




Геометриялық фигуралар

Сабақтың ортасы

15 минут


















10 минут









10 минут













Жаңа сабақты ашу: біздің сабағымыз көбейтуге, дәрежеге шығаруға, стандарт түрге байланысты.

Тақырыбымыз: “Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану. Бірмүшенің дәрежесі және стандарт түрі”

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Анықтама: Сандар мен әріптерден көбейту амалы арқылы құрастырылған бүтін өрнекті бірмүше деп аталады.

Анықтама: Көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиетін пайдаланып бірмүшені ықшамдайық:

= . Біз бірмүшені тек бір ғана сандық көбейткіш, ал қалғандары әр түрлі әріп негіздегі дәрежелер түріне келтірдік.







Мұндай бірмүшені стандарт түрдегі бірмүше деп атайды.

бірмүшесінде барлық әріптер дәреже көрсеткіштерінің қосындысы (2+1+3)=6-ға тең. Бұл қосындысы (6-ны) бірмүшесенің дәрежесі деп аталады.

«Сәйкестендіру» әдісі. Топтың арасында оқушылар берілген үлестірме қағаздарындағы тапсырмалар арқылы қарындашпен дұрыс жауаптарына бағыттап сызады.

Бағалау критерилері:

  1. Бірмүше анықтамасын біледі.

  2. Ұқсас бірмүшелерді ажырата алады

3. Бірмүшені стандарт түрде жазады.

«Бірге ойлаймыз» әдісі. № 89-91 есептер аралығын қамту. Берілген есептерді топ болып шығарып тақтаға жазады . Дұрыс емес есепті келесі топ жөндеуіне болады

89.Бірмүшені стандарт түрінде жазыңдар.

  1. ; 3) 9*3*100

  2. 2 *2 ; 4) 6*0,2 3.

90. Өрнекті стандарт түрге келтіруарқылы ықшамдап,дәрежесін көрсетіңдер;

  1. 4 ; 3) -

  2. 3. 4) 7 ;

90.Көбейтуді орындаңдар:

  1. ;

  2. ;

  3. ;

  4. ;

Бағалау критерилері:

1.Бірмүшені стандарт түрде жазады.

2. Өрнекті стандарт түрге келтіруарқылы ықшамдап,дәрежесін көрсетеді;

3. Көбейтуді орындайды.






















Қарындаш











Сабақтың соңы

5 минут



Қорытындылауға «Қағаз лақтыру» әдісі.

Мен жақсы түсіндім..........

Менің сұрағым бар...........

Мен түсінген жоқпын, өйткені............








Бүктелген қағаз

Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау

Қабілеті жоғары оқушыларға «Сәйкестендіру» әдісі арқылы деңгейлік тапсырмалар беріледі.

Топтық жұмыс.Жазбаша есептер.

Тақтамен жұмыс. Оқулықпен жұмыс.

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Сабақ бойынша рефлексия


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.01.2022
784
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі