Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
7.2.1.2 Бірмүше анықтамасын
білу.
7.2.1.3 Бірмүшені стандарт
түрде жазу.
7.2.1.4 Бірмүшелерді
көбейтуді орындау және бірмүшені көбейткіштердің көбейтіндісі
түрінде көбейту
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
Ұйымдастыру
бөлімі:
Оқушылардың сабаққа қатысымы
мен дайындығын қадағалау. Оқушылардың зейінін сабаққа
шоғырландыру.
Психологиялық дайындыққа
бір-біріне жүрекше бере отырып жақсы тілектер
айту.
Оқушыларды геометриялық
тапсырмалар арқылы
3 топқа
бөлемін.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарын таныстыру және талқылау.
Оқушылар біз нені
қайталадық? Қалай ойлайсыңдар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы неге
байланысты?
|
Жаңа тақырыпты меңгеруге
қажетті қайталау тапсырмаларын үлестірме қағаздары арқылы беремін:
Мысалы: ;
(-3)2
+22
;
( )3*( )5.
|
Жүрекше
Геометриялық
фигуралар
|
Сабақтың
ортасы
15
минут
10
минут
10
минут
|
Жаңа сабақты ашу: біздің
сабағымыз көбейтуге, дәрежеге шығаруға, стандарт түрге
байланысты.
Тақырыбымыз: “Бірмүшелер және оларға
амалдар қолдану. Бірмүшенің дәрежесі және стандарт
түрі”
Жаңа тақырыпты
түсіндіру.
Анықтама: Сандар мен
әріптерден көбейту амалы арқылы құрастырылған бүтін
өрнекті бірмүше деп
аталады.
Анықтама: Көбейтудің
ауыстырымдылық, терімділік қасиетін пайдаланып
бірмүшені
ықшамдайық:
= .
Біз бірмүшені тек бір ғана
сандық көбейткіш, ал қалғандары әр түрлі әріп негіздегі дәрежелер
түріне келтірдік.
|
Мұндай
бірмүшені стандарт түрдегі
бірмүше деп
атайды.
бірмүшесінде барлық
әріптер дәреже көрсеткіштерінің қосындысы (2+1+3)=6-ға тең. Бұл
қосындысы (6-ны) бірмүшесенің
дәрежесі деп
аталады.
«Сәйкестендіру» әдісі. Топтың
арасында оқушылар берілген үлестірме қағаздарындағы тапсырмалар
арқылы қарындашпен дұрыс жауаптарына бағыттап
сызады.
Бағалау
критерилері:
-
Бірмүше анықтамасын
біледі.
-
Ұқсас бірмүшелерді ажырата
алады
3. Бірмүшені стандарт түрде
жазады.
«Бірге ойлаймыз» әдісі. №
89-91 есептер аралығын қамту. Берілген есептерді топ болып шығарып
тақтаға жазады . Дұрыс емес есепті келесі топ жөндеуіне
болады
№89.Бірмүшені стандарт түрінде
жазыңдар.
-
; 3)
9*3*100
-
2 *2 ; 4)
6*0,2 3.
№90. Өрнекті стандарт түрге
келтіруарқылы ықшамдап,дәрежесін
көрсетіңдер;
-
4 ;
3)
-
-
3. 4)
7 ;
№90.Көбейтуді
орындаңдар:
-
;
-
;
-
;
-
;
Бағалау
критерилері:
1.Бірмүшені стандарт түрде
жазады.
2. Өрнекті стандарт түрге
келтіруарқылы ықшамдап,дәрежесін
көрсетеді;
3. Көбейтуді
орындайды.
|
Қарындаш
|
Саралау – Сіз қандай тəсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті
оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
|
Бағалау – Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық жəне қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
Қабілеті жоғары
оқушыларға «Сәйкестендіру» әдісі арқылы деңгейлік тапсырмалар
беріледі.
|
Топтық жұмыс.Жазбаша
есептер.
Тақтамен жұмыс.
Оқулықпен жұмыс.
|
Қауіпсіздік
техникасы ережелерінің тармақтары
|