Материалдар / ҚМЖ "Алгоритмді сөз түрінде ұсыну" 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ "Алгоритмді сөз түрінде ұсыну" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ тақырыбы: Алгоритмді сөз түрінде ұсыну Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 5.3.2.2 алгоритмді сөз түрінде ұсыну Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар: • Сөздік алгоритм құра білуді меңгереді Оқушылардың басым бөлігі: • Түсінеді, талдайды, білімін өзгертілген жағдайда қолданады: сызықтық, тармақталған, циклдік алгоритмдер құрады Кейбір оқушылар: • Білімін жинақтайды, рефлексия жасайды, алгоритмнің жазылу формаларын салыстырады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1881
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Сынып: 5

Мектеп: Майлин атындағы орта мектеп КММ

Мұғалім – Нұртаева Құралай Мұратқызы

Қатысқандар саны: Қатыспапағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Алгоритмді сөз түрінде ұсыну

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

5.3.2.2 алгоритмді сөз түрінде ұсыну


Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар:

  • Сөздік алгоритм құра білуді меңгереді

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Түсінеді, талдайды, білімін өзгертілген жағдайда қолданады: сызықтық, тармақталған, циклдік алгоритмдер құрады

Кейбір оқушылар:

  • Білімін жинақтайды, рефлексия жасайды, алгоритмнің жазылу формаларын салыстырады

Бағалау критерийлері

  • Алгоритмді сөздік формада құруды біледі

  • Алгоритмнің жазылу формаларын салыстырады

  • Күнделікті өмірде кез келген мақсатқа жету үшін алгоритм құрып дағдыланады

Тілдік мақсат

Пәндік лексик мен терминология:

  • Алгоритмнің жазылу формасы, алгоритмді сөз түрінде ұсыну, блок-сызба, программалау тілі

Диалог/жазюаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы:

  • Талқылау:

Сөздік алгоритмның артықшылығы мен кемшілігін талқылау

  • Жазу:

Сөздік алгоритм және графикалық алгоритмді салыстыру

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» идеясын жүзеге асыруда патриотизм, азаматтық жауапкершілік және ынтымақтастықты қалыптастыру

Пәнаралық байланыс

Математика, сурет

Алдыңғы оқу

Алгоритм орындаушысы, орындаушы команда жүйесі

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы

2 минут





1 минут

5 минут



2 минут



  • Жағымды психологиялық ахуал

«Қозғалыстағы сурет» оқушылар қолдарына дәптер мен қаламсаптарын алып, шеңберлене тұрады, сол жаққа бұрылып, сынып ішінде шеңберді бұзбай жүре бастайды. Олар алдында тұрғанның арқасына дәптерін қойып, арттағы оқушының суретін салуға салады. Сурет салған парақтарға өз қолдарын қойып, суреті салынғандарға тарту етеді.

Алгоритм түрлері арқылы топқа бөлінеді.

«Кубизм» әдіс бойынша үй тапсырмасын қайталау.

Бағалау: Бағдаршам

Қызығушылық ояту. «Көпір тапсырмасы»

  1. «Алгоритм» ұғымы қайдан шықты?

  2. Алгоритм деген не?

  3. Алгоритмнің қандай түрлері бар?


Қағаз, қалам









Қима қағаздар

Куб, ДК, проектор

Ортасы

8 минут



2 минут


5 минут

«ЖИГСО» әдісімен тақырыпты оқып, топта талқылап, постер қорғау арқылы басқа топтарға түсіндіреді.

Бағалау: Басбармақ

Топтық жұмыс:

І топ: «Сөздік» және «Графикалық» алгоритмді Венн диаграммасында салыстыру

ІІ топ: «Сөзжұмбақ» шешеді

ІІІ топ: «Техникалық диктан» бос орында толықтырады.

Бағалау: Фигуралар

Сергіту сәті

Бейнероликтен көзге арналған жаттығулар орынадйды

Оқулық, қағаз, маркер


ДК, проектор, калонка

Таратпа материалдар, маркер

Аяқталуы

15 минут







1 минут



















2 минут

























2 минут

А, В, С деңгейлік тапсырмаларды орындайды

Бағалау: Балдық жүйе


Деңгейлік тапсырмаларды бағалау парағы

Оқушының аты-жөні___________________________________


Бағалау критерий-лері

Тапсыр-малар

Дескрипторлар

Балл

Білім алушы

Алгоритмді сөздік формада құруды біледі

Бос орынға тиісті сөзді жазыңыз

Тапсрыманы мұқият оқыңыз

1

Қандай тиісті сөздер келетінін ойланыңыз

1

Өзіңіз сәйкес деп тапқан сөзді тиісти орында қойыңыз

1

Алгоритмнің жазылу формаларын салыстырады

Алгоритм түрлерін анықтап, сөздік алгоритм құрыңыз

Тапсырманы мұқият оқыңыз

1

Алгоритмнің қай түріне жататынын анықтаңыз

1

Алгоритм құрыңыз, сөз түрінде жазыңыз

1

Күнделікті өмірде кез келген мақсатқа жету үшін алгоритм құрып дағдыланады

Суретке қарап сөздік алгоритм құрыңыз

Суретке қарап алгоритм құрыңыз

1

Сөздік алгоритм түрінде жазыңыз

1


Барлығы:



Бағалау

Өзін-өзі бағалау парағы 

Оқушының аты-жөні:_______________________________


Бағалау киритерийі

Дескрипторлар

Балл

Үй тапсырмасы

«Кубизм»

Өткен сабақ бойынша барлық сұрақтарға толықтай жауап бере аламын

3 ұпай

Өткен сабақ бойынша кейбір сұрақтарға жауап бере аламын

2 ұпай

Өткен сабақ бойынша сұрақтарға жауап беруге қиналамын

1 ұпай

Жаңа сабақ

«ЖИГСО»

Жаңа сабақтың теориясын толықтай меңгердім

3 ұпай

Жаңа сабақтың теориясы толық меңгере алмадым, себебі түсініктемелерден қателесем

2 ұпай

Жаңа сабақтың теориясын түсінбедім

1 ұпай

Топтық жұмыс

Тапсырма орындауда белсенді болдым

3 ұпай

Тапсырманы топ мүшелерінің көмегімен орындадым

2 ұпай

Тапсырма орындауда әлсіз болдым

1 ұпай

Деңгейлік тапсырма

Дескриптор бойынша барлық ұпай:

0-8 ұпай

Сабақ қорытын-дысы 

16-17 ұпай

5 баға

13-15 ұпай

4 баға

7-12 ұпай

3 баға


«Блок-сызба» кері байланыс. Оқушы өзінің қай деңгейде екенін белгілейді.

Таратпа материал, дәптер



Бағалау парағы






















Бағалау парағы






















Блок-сызба таратпа материал






Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы):

- деңгейлік тапсырмаларды аяқтау.

- келесі тақырыптың «Көпір тапсырм» тапсырмасын орындау.

Қосымша ақпарат

Интернет ресурстары

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделіндіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?





Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Оқулықтағы келесі тақырып бойынша «Лабиринт» туралы қызықты ақпарат жинау

Бағдаршам, басбармақ, фигуралар, деңгейлік тапсырма бойынша бағалау парағы, өзін-өзі бағалай парағы

Информатика сабағында оқушыларға қауіпсіздік ережелерін сақтау ескертіліп, ақпарат өлшем бірліктерін қолдана отырып, мазмұнды сызбаны түсінікті етіп дайындау айтылады. АКТ-мен байланыс.

Бір-бірін топта тыңдау, сыйласытқ таныту. Бірлескен жұмыс нәтижесіне қол жеткізу.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?



Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!