Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Пән
:
Жаратылыстану
Педагогтің
аты жөні:
Токсанбаева
Алина
Сынып: 2
сынып
Қатысқан
саны: Қатыспаған саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Алуан түрлі
жануарлар
Сабақтың
мақсаты:
Жануарлар түрлерін ажыратуды
үйренесін;
Жануарлардың топтарын білесің;
Сабақтың барысы
Сабақтын кезеңі
уақыты
Педагогтың іс
әрекеті
Оқушылардың іс
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу “Мозайка”
әдісі арқылы 4 топқа
бөлінеді,(сутқоректілер,қосмекенділер,жорғалаушылар жане
құстар)
Сабақтың
тақырыбын “Ерекше сурет” әдісі арқылы ашу
Балалар
суретте кімдерді көріп тұрсында?
-дұрыс
айтасындар, сонымен балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы
жануарлар;
- бүгінгі сабағымыздың мақсаты.....
жане сабақ сонында біз соған жетеміз
Амандасады.
Пазыл
жинау арқылы, 4 топқа бөлінеді. Топ атауларын (пазылда шықкан
суреттегы) қояды
Балалар
суретке қарап :
-жануарларды деп
айтады
Көрнекілік;
Интеркативті тақтада:
Слайд
Сабақ ортасы
Балалар
барлығымыз экранға назау аударайық: қандай жануарларды көріп
тұрсындар?
Иа
барлықтарың дұрыс айтасындар, керемет!
Олай болса
балалар осы барылық корген жануарлар, өзара топқа бөлінеді екен.
Қазір біз соны білетін боламыз, экрандағы суреттке
қараймыз.
Балалар
жануарлар тобы 6 топка бөлінеді екен: олар бунақденелер
(),сүтқоректілер(),жорғалаушылар(),балықтар(),құстар(),қосмекенділер()
Тапсырма
Жануарлар
тобын сайкестендіру жане атауларын табу
Сергіту сәті
“қайтала”
-құстарды,аю, қасқыр, түлкіні,
тасбақа,жылан,балықтар,бақаны.улуды жане кобелектер мен шыбындар
бар!
Жаңа
тақырыбты мұқият естиды
Топпен
орындайды
Қайсы топ бірінші болып аяқтайды соған
бал беріледі
Слайд
Сабақ
соңы
Қортынды
-жақсы
балалар ал қазір 2 тапсырманы орындаймыз. Әр топ бүгінгі өткен
тақырып бойынша бір жануар тобын топ болып қорғайды. Жане басқа топ
оқушылары сендерді балл қойп бағалайды. Сабақ сонында қай топтың
балы көп сол жеңіске жетеді!
Жақсы
барлықтарын қеремет откіздіндер.
Кері
байланыс:
Бугінгі
сабақты қортындылайқ, сонымен бүгін біз не
білдік?
Бүгінгі
сабақты бағалау “бесбармақ” әдісі
Әр топ
жануар тобына сурет салып, жануардың қасиетін
баяндайды
Сабақта
не
түсінгенін
айтады
Қолмен сабақты
бағалайды
Өзара топ
арқылы бағалау
Түрлі
түсті карандаш,маркер,А4 парағы
Дескриптор:
1-
тапсырма 50 б
-топпен
бірігіп жасау 25б
-тапсырманы дурыс
жасауы25б
2-тапсырма
-көрнекілік болуы 10б
-топпен
жүмысы 10б
-топтардың бағалауы
25б
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз