Психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Ай
аттары»
Ай аттары туралы
бейнекөріністі көрсету. Тыңдау, көру арқылы оқушыларға көтеріңкі
көңіл күй, жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру.
–Ай аттарын
атаңдаршы.
–Қазір жылдың қай мезгілі?
Табиғатта қандай өзгерістер болып
жатыр?
Өткенді
пысықтау
«Алғашқы хат» өлеңін мәнерлеп
оқу.
Мазмұнын
айту
Тақырыпты
ашу
Оқулықпен
жұмыс.
Мұғалім сабақтың тақырыбы мен
мақсатын хабарлап, кіріспе әңгіме айтады. Автор жайлы қысқаша
мағлұмат береді.
Кеңес Оразбекұлы – жазушы.
1956 жылы Оңтүстік Қазақстан облысы Сарыағаш ауданы Дарбаза
ауылында туып-өскен.
«Ертегі туралы ертегі», «Ай
аттары қайдан шыққан?», «Мүшел жас», «Наурызкөже» деген шығармалары
бар.
Жаңа
тақырып
Жұптық
жұмыс
1-жаттығу. «Наурыз» мәтінін
дауыстап оқып береді. Әңгіменің мазмұнына талдау
жасалады.
– Наурызда қандай игі істер
атқарылады?
– «Наурыз – жыл басы» дегенді
қалай түсінесіңдер?
– Наурызда алтыбақан құрылады
сөйлеміндегі сөздерге сұрақ қой. Олардың өзара байланысын
тап.
Сөйлемдегі сөздер бір-бірімен
байланыста болады. Олардың байланысын сұрақ қою арқылы
білеміз.
Мысалы: Наурызда алтыбақан
құрылады.
– Қашан алтыбақан
құрылады?
– Наурызда алтыбақан
құрылады.
– Наурызда не
құрылады?
– Наурызда алтыбақан
құрылады.
Үлгідегідей сызбамен
байланысын көрсетіп үйренеді. Ережемен жұмыс
жүргізеді.
ФС
тапсырмасы
ТОптық
жұмыс
1-топ
Наурызкөже туралы білетіндерін
айтады. (Көжеге жеті түрлі дәм қосылады,
…)
2-топ
Ұлыстың ұлы күнінде айтылатын
тілектерді айтады. (Ақ мол болсын! Ұлыс оң
болсын!)
ЕБҚ
«Наурыз-жыл басы» сөйлемінде
неше сөз, неше әріп бар?
Анықта
ЕҚБ
Тақтаға есту бойынша мына
сөйлемді жаз.
Наурыз мейрамында наурызкөже
жасалады.
2-жаттығу
Сөйлемдерді көшіріп
жаз
К
өктем келді. Су жылғалармен ақты. Жерге көк
шықты.
Көктем
келді.
Сергіту
сәті
Көзге арналған жаттығулар
жасайды.
•Алысқа 2–3 секунд тесіліп
қараймыз, мұрынның ұшына 2–3 секунд қараймыз және бұны 6–8 рет
қайталаймыз;
•Басты қимылдатпай, көзді сағат
тілімен, сағат тіліне қарама-қарсы 3–5 рет
айналдырамыз.
Жазылым
3-жаттығу
Мақалды көру диктанты ретінде
жатқа жазады. Алдымен жеке, хормен оқиды. Содан соң жатқа
жазады. Берілген сызба бойынша екі сөйлем құрап жазады.
Мысалы:
Күн жылынды. Қар еріп
кетті.
Мұнда дәнді дақылдар
мен
жеміс берілген. Жемісті сызып
тастайды.
ҚЖ:
Диктант
К өктем шықты. Қар
еріді.
Күн жарқырап
шықты.
Тапсырма:
Сөйлемдегі сөздердің
байланысын сызып көрсет.
Кері
байланыс
|