Материалдар / қмж ана тілі №49 сабақ. Сөйлемдегі сөздердің байланысы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

қмж ана тілі №49 сабақ. Сөйлемдегі сөздердің байланысы

Материал туралы қысқаша түсінік
1.2.2.1 мұғалімнің қолдауымен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау; 1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу 1.4.3.1 сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні қою
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Наурыз 2024
88
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Ана тілі

Бөлім:

Мәтін және сөйлем

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

1 сынып


Сабақтың тақырыбы:

49 сабақ. Сөйлемдегі сөздердің байланысы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

1.2.2.1 мұғалімнің қолдауымен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау;

1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу

1.4.3.1 сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні қою

Сабақтың мақсаты

Мәтінді түсініп оқиды.

Айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут

















Өткенді пысықтау

5 минут











Сабақ

тың ортасы

20 минут





































































































































Сергіту сәті

2 минут

















Сабақты қорыту

6минут



















Қосымша тапсырма

2минут



















Кері байланыс

5 минут








Психологиялық ахуал қалыптастыру

«Ай аттары»

Ай аттары туралы бейнекөріністі көрсету. Тыңдау, көру арқылы оқушыларға көтеріңкі көңіл күй, жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

Ай аттарын атаңдаршы.

Қазір жылдың қай мезгілі? Табиғатта қандай өзгерістер болып жатыр?





Өткенді пысықтау

«Алғашқы хат» өлеңін мәнерлеп оқу.

Мазмұнын айту











Тақырыпты ашу

Оқулықпен жұмыс.

Мұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлап, кіріспе әңгіме айтады. Автор жайлы қысқаша мағлұмат береді.

Кеңес Оразбекұлы – жазушы. 1956 жылы Оңтүстік Қазақстан облысы Сарыағаш ауданы Дарбаза ауылында туып-өскен.

«Ертегі туралы ертегі», «Ай аттары қайдан шыққан?», «Мүшел жас», «Наурызкөже» деген шығармалары бар.





Жаңа тақырып

Жұптық жұмыс

1-жаттығу. «Наурыз» мәтінін дауыстап оқып береді. Әңгіменің мазмұнына талдау жасалады.

Наурызда қандай игі істер атқарылады?

«Наурыз – жыл басы» дегенді қалай түсінесіңдер?

Наурызда алтыбақан құрылады сөйлеміндегі сөздерге сұрақ қой. Олардың өзара байланысын тап.

Сөйлемдегі сөздер бір-бірімен байланыста болады. Олардың байланысын сұрақ қою арқылы білеміз.

Мысалы: Наурызда алтыбақан құрылады.

Қашан алтыбақан құрылады?

Наурызда алтыбақан құрылады.

Наурызда не құрылады?

Наурызда алтыбақан құрылады.

Үлгідегідей сызбамен байланысын көрсетіп үйренеді. Ережемен жұмыс жүргізеді.



ФС тапсырмасы

ТОптық жұмыс

1-топ

Наурызкөже туралы білетіндерін айтады. (Көжеге жеті түрлі дәм қосылады, …)

2-топ

Ұлыстың ұлы күнінде айтылатын тілектерді айтады. (Ақ мол болсын! Ұлыс оң болсын!)





ЕБҚ

«Наурыз-жыл басы» сөйлемінде неше сөз, неше әріп бар? Анықта



ЕҚБ

Тақтаға есту бойынша мына сөйлемді жаз.

Наурыз мейрамында наурызкөже жасалады.





2-жаттығу

Сөйлемдерді көшіріп жаз

КПрямая соединительная линия 35 Прямая соединительная линия 36 Прямая соединительная линия 37 Прямая соединительная линия 38 өктем келді. Су жылғалармен ақты. Жерге көк шықты.

Прямая соединительная линия 32 Прямая соединительная линия 33 Прямая соединительная линия 34

Көктем келді.

Прямая соединительная линия 29 Прямая соединительная линия 30 Прямая соединительная линия 31







Сергіту сәті

Көзге арналған жаттығулар жасайды.

Алысқа 2–3 секунд тесіліп қараймыз, мұрынның ұшына 2–3 секунд қараймыз және бұны 6–8 рет қайталаймыз;

Басты қимылдатпай, көзді сағат тілімен, сағат тіліне қарама-қарсы 3–5 рет айналдырамыз.





Жазылым

3-жаттығу

Мақалды көру диктанты ретінде жатқа жазады. Алдымен жеке, хормен оқиды. Содан соң жатқа жазады. Берілген сызба бойынша екі сөйлем құрап жазады. Мысалы:

Күн жылынды. Қар еріп кетті.

Мұнда дәнді дақылдар мен

жеміс берілген. Жемісті сызып тастайды.







ҚЖ:

Диктант

КПрямая соединительная линия 25 Прямая соединительная линия 26 Прямая соединительная линия 27 Прямая соединительная линия 28 өктем шықты. Қар еріді.

Прямая соединительная линия 23 Прямая соединительная линия 24

Күн жарқырап шықты.

Прямая соединительная линия 20 Прямая соединительная линия 21 Прямая соединительная линия 22

Тапсырма:

Сөйлемдегі сөздердің байланысын сызып көрсет.







Кері байланыс











Өз ойларын айтады













Өткенді пысықтайды























Автормен танысады

























Мәтінді оқиды





Сұрақтарға жауап береді



















Ережемен жұмыс жасайды























Жеке жұмыс жасайды













Сөйлемдер

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!