Материалдар / ҚМЖ "Антивирустық қауіпсіздік" 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ "Антивирустық қауіпсіздік" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Антивирустық қауіпсіздік
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қазан 2023
1791
45 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім:

Компьютерлік жады және ақпараттық өлшем бірлік

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты


Күні:


Сынып: 7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Антивирустық қауіпсіздік

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.4.2.1 компьютерді зиянды бағдарламалардан қорғау

Сабақтың мақсаты:

Компьютерді зияңды программалардан қорғау программаларын білу және компьютерді зияңды программалардан қорғау программаларын талдап, салыстыру.

Сабақтың барысы:


Сабақ кезеңі / Уақыты


Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы










Ұйымдастыру кезеңі.

«Мені не үшін сыйлайсыз?» атты психологиялық ахуал жүргізеді.

Топқа бөлу

«Қар кесегі» әдісі. Өткен тақырыпты қайталау мақсатында «Қар кесегі» ойынның ойнай отырып, оқушылыр бір-біріне сұрақтар қояды.

Оқыту түрі: Жеке жұмыс

Тапсырма. Өткен тақырып бойынша берілген сұрақтарға жауап беріңіздер.

  1. Компьютерлік желі дегеніміз не?

  2. Компьютерлік желі қалай жіктеледі?

  3. Жергілікті желі дегеніміз не?

  4. Аймақтық дегеніміз не?

  5. Аумақтық желі дегеніміз не?

  6. Топология деген не?

  7. Желілік топологияның қандай түрлерін білесін?

ЕББҚ бар оқушы басқа оқушының жауап беруі бойынша өткен тақырыпты есіне түсіріп, сыныптасынан қолдау көреді және қарым-қатынасқа түсуі артады.

Мұғаліммен амандасады.


Жұпта бірін-бірі не үшін сыйлайтынын айтып, көңілдері көтеріледі.




сұрақтарға жауап бере отырып өткен тақырыпты еске түсіреді.













Түрі- Өзін-өзі бағалау












Оқулық

Слайд





Сабақтың ортасы



























Ой қозғау. Оқушылардың сабаққа ойларын бағыттау мақсатында сұрақтар қоямын.

Компьютердің жұмыстеуі неге төмендейді?

Биологиялық және компьютерлік вирустарда ұқсастығы қандай?

Сабақтың тақырыбы мен сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттарымен таныстыру.


Жұптық жұмыс «Бүгін үйренген нәрсе» әдісі арқылы жұптық жұмыс жасайды. Кестені толтырады

Файлдық

Желілік

Жүктелетін





Оқыту түрі: Жұптық жұмыс

Әдісі: «Кім жылдам»

2 тапсырма

Информатика кабинетінде қандай антивирустық программа орнатылғанын анықтаңдар. Осы программаға түсініктеме беріңдер

Талқылау сұрақтары:

  1. Компьютерлік вирус дегене не?

  2. Компьютерлік вирусты қалай анықтайды?

ЕББҚ бар оқушылар барлық жұптың мүшелерімен бірігіп, өзара оқу арқылы білімін толықтырады, жұптағы оқушылардың көмегімен жұмыстарын қорғауға қатысады.



  1. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

  2. Сабақтың мақсатымен танысады.

Постер қорғайды. Өздеріне бөлініп берілген тақырып бойынша қарсы топтарға тақырыпты түсіндіреді.




Оқушылар кестені толтырады










Оқушылар компьютерде тапсырма орындайды.













Дескриптор:

Дескриптор

-Желілік вирустың орналасуын біледі;

- Файлдық вирустың орналасуын мен бүлдіруін атайды;

-Жүктелетін вирустардың орналасу атайды










Компьютер, оқулық

үлестірме қағаз












Компьютер,

үлестірме қағаз


Сабақтың соңы

3 минут



Рефлексия

Оқушыларға «Мұғалімге хат ...» рефлексия беріліп,

Үйге тапсырма: §7 оқу.


Кері байланыс жасап, нәтиже балдарын талдайды.


Мұғалімнің қорытынды бағалауы жүзеге асырылады






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!