Материалдар / ҚМЖ "Ақпаратты беру, ақпараттың түрлері " 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ "Ақпаратты беру, ақпараттың түрлері " 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Ақпаратты беру, ақпараттың түрлері" сабағында түрлі әдіс- тәсілдер қолдана отырып оқушыларға тақырыпты меңгерту. Жас мамандарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қырқүйек 2023
608
10 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім:

Ақпаратты ұсыну

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты


Күні:

12 .09.2023

Сынып: 5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ақпаратты беру, ақпараттың түрлері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.2.1.2 байланыс арналары, ақпарат көздері және қабылдағыштарының мысалын келтіру

Сабақтың мақсаты:

Ақпарат арналары, ақпаратың негізгі түрлеріне және байланыс арналарына мысал келтіреді

Сабақтың барысы:


Сабақ кезеңі / Уақыты


Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут





3 минут









Ұйымдастыру кезеңі.


Психологиялық ахуалды қалыптастыру.

Оқушыларға Информатика және Ақпарат атауымен

2 топқа бөлінеді.

«Сұрақ менен, жауап сенен» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.

Оқыту түрі: Жеке жұмыс

Тапсырма. Өткен тақырып бойынша берілген сұрақтарға жауап беріңіздер.

  1. Қандай қауіпсіздік ережелерін білесіңдер?

  2. Қауіпсіздік ережесі не үшін керек?

  3. Қандай ақпараттармен таныстырды?

  4. Ақпарат дегеніміз не?

  5. Компьютер дегеніміз не?

  6. Ақпаратты қайда сақтаймыз?

ЕББҚ бар оқушы басқа оқушының жауап беруі бойынша өткен тақырыпты есіне түсіріп, сыныптасынан қолдау көреді және қарым-қатынасқа түсуі артады.


Мұғаліммен амандасады.







сұрақтарға жауап бере отырып өткен тақырыпты еске түсіреді.













Түрі- Өзін-өзі бағалау












Оқулық

Слайд





Сабақтың ортасы

7 минут



10 минут












20 минут






















Әдісі: «Ой қозғау»

1. Ақпараттың қандай түрлері бар?

2. Күнделікті ақпаратты қайдан аламыз?

3.Бүгінгі сабақтың тақырыбын атаңыздар?

Жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын таныстыру.

Сабақтың тақырыбы мен сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттарымен таныстыру.

Әдісі: «3 баспалдақ »

Оқулықтағы мәтінді оқып және ақпараттармен танысады.

1. Оқушылар оқулықтағы ақпаратты оқиды.

2. Оқыған материалдарын топпен бөліседі.

3. Топтар бір-біріне сұрақтар қояды.

ЕББҚ бар оқушылар топ мүшелерімен бірігіп, өзара оқу арқылы білімін толықтырады, топтағы оқушылардың көмегімен жұмыстарын қорғауға қатысады.


Оқыту түрі: Жұптық жұмыс

Әдісі: «Кім жылдам»

1 тапсырма. Кесте толтыру

Ақпарат арналары

Ақпарат қабылдаушы

Ақпарат беруші





 

 

 


 

 

 


 

 

 


 

 

 


Талқылау сұрақтары:

  1. Балалар, ақпаратты адам қалай қабылдайды?

  2. Қандай ақпарат арналары бар?

Дағды: Бірін-бірі тыңдай білу, болжай алу, алған ақпаратты жүйелеу дағдысы қалыптасады.

ЕББҚ бар оқушылар барлық жұптың мүшелерімен бірігіп, өзара оқу арқылы білімін толықтырады, жұптағы оқушылардың көмегімен жұмыстарын қорғауға қатысады.


Сұрақтарға жауап бере отырып, сабақ тақырыбын өздері болжап айтады, мұғалімнің көмегімен толықтырады.






  1. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

  2. Сабақтың мақсатымен танысады.

Постер қорғайды. Өздеріне бөлініп берілген тақырып бойынша қарсы топтарға тақырыпты түсіндіреді.








Берілген кестені дәптерге жұптаса отырып орындайды







Өз ойын айтып, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыларды мадақтау сөздерімен ынталандыру





Топтар бір –біріне комментарий айту арқылы бағалайды












Дескриптор:

  1. Ақпарат арналарын көрсетеді;

  2. Ақпарат қабылдаушыны жазады;

  3. Ақпарат берушіні атайды;









Компьютер, оқулық

үлестірме қағаз






















Компьютер,

үлестірме қағаз


Сабақтың соңы

3 минут



Рефлексия

- не білдім, нені үйрендім

- не түсініксіз болды

- немен жұмыс істеу қажет

Үйге тапсырма: §2 оқу.


Кері байланыс жасап, нәтиже балдарын талдайды.


Мұғалімнің қорытынды бағалауы жүзеге асырылады







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!