Сабақтың
басы
2
минут
3
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Психологиялық
ахуалды қалыптастыру.
Оқушыларға
Информатика және Ақпарат
атауымен
2 топқа
бөлінеді.
«Сұрақ менен, жауап
сенен» әдісі
арқылы сұрақтарға жауап
береді.
Оқыту
түрі: Жеке
жұмыс
Тапсырма. Өткен тақырып бойынша берілген сұрақтарға жауап
беріңіздер.
-
Қандай қауіпсіздік ережелерін
білесіңдер?
-
Қауіпсіздік ережесі не үшін
керек?
-
Қандай ақпараттармен
таныстырды?
-
Ақпарат дегеніміз
не?
-
Компьютер дегеніміз
не?
-
Ақпаратты қайда
сақтаймыз?
ЕББҚ
бар оқушы басқа оқушының
жауап беруі бойынша өткен тақырыпты есіне түсіріп, сыныптасынан
қолдау көреді және қарым-қатынасқа түсуі
артады.
|
Мұғаліммен
амандасады.
сұрақтарға жауап бере
отырып өткен тақырыпты еске түсіреді.
|
Түрі- Өзін-өзі
бағалау
|
Оқулық
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
7
минут
10
минут
20
минут
|
Әдісі:
«Ой қозғау»
1. Ақпараттың қандай түрлері
бар?
2. Күнделікті ақпаратты қайдан
аламыз?
3.Бүгінгі сабақтың тақырыбын
атаңыздар?
Жаңа сабақтың тақырыбын,
мақсатын таныстыру.
Сабақтың тақырыбы
мен сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттарымен
таныстыру.
Әдісі: «3
баспалдақ »
Оқулықтағы мәтінді
оқып және ақпараттармен
танысады.
1. Оқушылар
оқулықтағы ақпаратты оқиды.
2. Оқыған
материалдарын топпен
бөліседі.
3. Топтар бір-біріне
сұрақтар қояды.
ЕББҚ
бар оқушылар топ
мүшелерімен бірігіп, өзара оқу арқылы білімін толықтырады, топтағы
оқушылардың көмегімен жұмыстарын қорғауға
қатысады.
Оқыту түрі: Жұптық
жұмыс
Әдісі: «Кім жылдам»
№1 тапсырма. Кесте
толтыру
№
|
Ақпарат
арналары
|
Ақпарат қабылдаушы
|
Ақпарат
беруші
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Талқылау
сұрақтары:
-
Балалар, ақпаратты адам қалай
қабылдайды?
-
Қандай ақпарат арналары
бар?
Дағды: Бірін-бірі тыңдай білу,
болжай алу, алған ақпаратты жүйелеу дағдысы
қалыптасады.
ЕББҚ
бар оқушылар барлық
жұптың мүшелерімен бірігіп, өзара оқу арқылы білімін толықтырады,
жұптағы оқушылардың көмегімен жұмыстарын қорғауға
қатысады.
|
Сұрақтарға жауап бере отырып,
сабақ тақырыбын өздері болжап айтады, мұғалімнің көмегімен
толықтырады.
-
Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
-
Сабақтың мақсатымен
танысады.
Постер қорғайды. Өздеріне бөлініп берілген тақырып бойынша
қарсы топтарға тақырыпты
түсіндіреді.
Берілген кестені дәптерге жұптаса отырып
орындайды
|
Өз ойын айтып,
талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыларды
мадақтау сөздерімен ынталандыру
Топтар бір –біріне комментарий айту арқылы
бағалайды
Дескриптор:
-
Ақпарат арналарын
көрсетеді;
-
Ақпарат қабылдаушыны
жазады;
-
Ақпарат берушіні
атайды;
|
Компьютер, оқулық
үлестірме қағаз
Компьютер,
үлестірме қағаз
|
Сабақтың соңы
3 минут
|
Рефлексия
- не білдім, нені
үйрендім
- не түсініксіз
болды
- немен жұмыс істеу
қажет
Үйге тапсырма: §2 оқу.
|
Кері байланыс жасап, нәтиже балдарын
талдайды.
|
Мұғалімнің қорытынды бағалауы жүзеге
асырылады
|
|