Қысқа мерзімді сабақ жоспары №21 5 сынып
Бекітемін:
|
Бөлім: |
Жай бөлшектерге амалдар қолдану |
||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Умбетова Меруерт Мирзамидиновна |
||||||
|
Күні: |
|
||||||
|
Сынып: 5 «Ә» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту ББЖБ №1 |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау; |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
оқушыларды аралас сандарды қосуға қатысты ережелерін пайдалана отырып, есептер шығаруда алған білімдерін көрсету. |
||||||
|
Құндылыққа баулу |
Құндылықтар: Бірлік және ынтымақ Бірлік: топтық жұмыс барысында ортақ мақсатқа жету үшін өз үлесін қосып, әрбір қатысушының еңбегін құрметтейді. Ынтымақ: бір-біріне қолдау көрсетіп, ойларын еркін бөлісіп, пікірталаста өзара түсіністік пен сыйластық танытады |
||||||
|
Сабақ барысы: |
|||||||
|
Уақыты/ кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Ұйымдас- тыру кезеңі 5мин |
Жұмыс
түрі: топтық -сабақтың мақсатымен таныстыру |
Жасанды интеллект көмекшісін тыңдап, құндылықтарға қатысты сөйлемдерді жалғастырады. –
Достарыммен тату болу үшін мен …
|
Жасанды көмекші арқылы оқушылар өздерін «Шапалақ» әдісі арқылы бағалауы |
Google AI studio Veo 3 жасанды интеллектісі арқылы жасалынған бейне
|
|||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Өткен тақырыпты еске түсіру Бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу үшін: 1) олардың бүтін бөліктерінің қосындысын, бөлшек бөліктерінің қосындысын табу керек; 2) бүтін бөліктерінің қосындысы мен бөлшек бөліктерінің қосындысын аралас сан түрінде жазу керек. Бөлімдері бірдей аралас сандарды азайту үшін: 1) олардың бүтін бөліктерінің айырмасын, бөлшек бөліктерінің айырмасын табу керек; 2) бүтін бөліктерінің айырмасы мен бөлшек бөліктерінің айырмасының қосындысын аралас сан түрінде жазу керек. Бөлімдері әр түрлі аралас сандарды қосу үшін: 1) аралас сандардың бөлшек бөлімдерін ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; 2) бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу керек. Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды азайту. Бөлімдері әр түрлі аралас сандарды азайту үшін: 1) аралас сандардың бөлшек бөлімдерін ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; 2) бөлімдері бірдей аралас сандарды азайту керек. |
Сабаққа белсенділік танытып отырған оқушыларды Ауызша бағалау Мактау мадақтау арқылы бағалау: Жарайсың! Өте жақсы! Жақсы! Керемет! |
Слайд ; Интерактивті тақта; Оқу құрал -жабдықтары |
||||
|
Сабақтың ортасы 10минут |
Бекіту тапсырмаларын орындату №1. Аралас сандарды анықтаңыз:
№2. Тракторшылар
бригадасы бірінші күні барлық учаскенің ал үшінші күні қалған 220 га жерді жыртып шықты. Учаскенің ауданы неше гектар болады? №3. Қосуды
орындаңыз: №3. Азайтуды орындаңыз:
5- №4. Завод 150 тоңазытқыш
жасап шығарды. Осы тоңазытқыштардың дескриптор:
|
Оқушылар дайын слайдтағы жауаптар бойынша Бірін-бірі бағалайды. Бағалау парағына өзінің алған балын жазып отырады |
Тақта; Оқу құралдары; оқулық; Оқулық авторы: А.Е.Әбілқасымова;З.Ә.Жұмағұлова |
||||
|
20минут БЖБ жазу |
БЖБ тапсырмасын өзіңіз жазасыз |
ҚБ:Дайын жауап бойынша әркім өзін – өзі бағалайды. |
Тақта; Оқу құралдары; оқулық; Оқулық авторы: А.Е.Әбілқасымова;З.Ә.Жұмағұлова |
||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Оқушылар сабақ соңында өз ойтолғаныстарын білдіру арқылы бүгінгі тақырып бойынша «Аяқталмаған сөйлемдер» бойынша рефлексия жасайды: Бүгінгі сабақта мен: ................................................. үйрендім. Бұған дейін мен: ...................................................... білуші едім. Топпен жұмыс жасау кезінде: .....................................түсіндім. Бүгінгі тақырып бойынша: .............................. түсініксіз болды. Үй тапсырмаларын орындауға бағыттау: Үйге тапсырма: №25 Амалдарды орындаңыз:
2
|
Бағалау парақтары бойынша жинаған ұпайларына қарай мұғалім 1-10 баллмен бағалайды |
БББ кестесі; оқулық |
||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс алады. Үй тапсырмасын береді Бүгінгі сабақта алған бағаларын айтады |
Жасанды көмекші арқылы оқушылар кері байланыс береді. -Түсіндім; -Сұрақтарым бар;-Түсінбедім
Үй тапсырмаларын азып алады |
Бағалау парақтары бойынша жинаған ұпайларына қарай мұғалім 1-10 баллмен бағалайды |
ЖИ арқылы жасалған презентация |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту
Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту
Қысқа мерзімді сабақ жоспары №21 5 сынып
Бекітемін:
|
Бөлім: |
Жай бөлшектерге амалдар қолдану |
||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Умбетова Меруерт Мирзамидиновна |
||||||
|
Күні: |
|
||||||
|
Сынып: 5 «Ә» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту ББЖБ №1 |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау; |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
оқушыларды аралас сандарды қосуға қатысты ережелерін пайдалана отырып, есептер шығаруда алған білімдерін көрсету. |
||||||
|
Құндылыққа баулу |
Құндылықтар: Бірлік және ынтымақ Бірлік: топтық жұмыс барысында ортақ мақсатқа жету үшін өз үлесін қосып, әрбір қатысушының еңбегін құрметтейді. Ынтымақ: бір-біріне қолдау көрсетіп, ойларын еркін бөлісіп, пікірталаста өзара түсіністік пен сыйластық танытады |
||||||
|
Сабақ барысы: |
|||||||
|
Уақыты/ кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Ұйымдас- тыру кезеңі 5мин |
Жұмыс
түрі: топтық -сабақтың мақсатымен таныстыру |
Жасанды интеллект көмекшісін тыңдап, құндылықтарға қатысты сөйлемдерді жалғастырады. –
Достарыммен тату болу үшін мен …
|
Жасанды көмекші арқылы оқушылар өздерін «Шапалақ» әдісі арқылы бағалауы |
Google AI studio Veo 3 жасанды интеллектісі арқылы жасалынған бейне
|
|||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Өткен тақырыпты еске түсіру Бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу үшін: 1) олардың бүтін бөліктерінің қосындысын, бөлшек бөліктерінің қосындысын табу керек; 2) бүтін бөліктерінің қосындысы мен бөлшек бөліктерінің қосындысын аралас сан түрінде жазу керек. Бөлімдері бірдей аралас сандарды азайту үшін: 1) олардың бүтін бөліктерінің айырмасын, бөлшек бөліктерінің айырмасын табу керек; 2) бүтін бөліктерінің айырмасы мен бөлшек бөліктерінің айырмасының қосындысын аралас сан түрінде жазу керек. Бөлімдері әр түрлі аралас сандарды қосу үшін: 1) аралас сандардың бөлшек бөлімдерін ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; 2) бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу керек. Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды азайту. Бөлімдері әр түрлі аралас сандарды азайту үшін: 1) аралас сандардың бөлшек бөлімдерін ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; 2) бөлімдері бірдей аралас сандарды азайту керек. |
Сабаққа белсенділік танытып отырған оқушыларды Ауызша бағалау Мактау мадақтау арқылы бағалау: Жарайсың! Өте жақсы! Жақсы! Керемет! |
Слайд ; Интерактивті тақта; Оқу құрал -жабдықтары |
||||
|
Сабақтың ортасы 10минут |
Бекіту тапсырмаларын орындату №1. Аралас сандарды анықтаңыз:
№2. Тракторшылар
бригадасы бірінші күні барлық учаскенің ал үшінші күні қалған 220 га жерді жыртып шықты. Учаскенің ауданы неше гектар болады? №3. Қосуды
орындаңыз: №3. Азайтуды орындаңыз:
5- №4. Завод 150 тоңазытқыш
жасап шығарды. Осы тоңазытқыштардың дескриптор:
|
Оқушылар дайын слайдтағы жауаптар бойынша Бірін-бірі бағалайды. Бағалау парағына өзінің алған балын жазып отырады |
Тақта; Оқу құралдары; оқулық; Оқулық авторы: А.Е.Әбілқасымова;З.Ә.Жұмағұлова |
||||
|
20минут БЖБ жазу |
БЖБ тапсырмасын өзіңіз жазасыз |
ҚБ:Дайын жауап бойынша әркім өзін – өзі бағалайды. |
Тақта; Оқу құралдары; оқулық; Оқулық авторы: А.Е.Әбілқасымова;З.Ә.Жұмағұлова |
||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Оқушылар сабақ соңында өз ойтолғаныстарын білдіру арқылы бүгінгі тақырып бойынша «Аяқталмаған сөйлемдер» бойынша рефлексия жасайды: Бүгінгі сабақта мен: ................................................. үйрендім. Бұған дейін мен: ...................................................... білуші едім. Топпен жұмыс жасау кезінде: .....................................түсіндім. Бүгінгі тақырып бойынша: .............................. түсініксіз болды. Үй тапсырмаларын орындауға бағыттау: Үйге тапсырма: №25 Амалдарды орындаңыз:
2
|
Бағалау парақтары бойынша жинаған ұпайларына қарай мұғалім 1-10 баллмен бағалайды |
БББ кестесі; оқулық |
||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс алады. Үй тапсырмасын береді Бүгінгі сабақта алған бағаларын айтады |
Жасанды көмекші арқылы оқушылар кері байланыс береді. -Түсіндім; -Сұрақтарым бар;-Түсінбедім
Үй тапсырмаларын азып алады |
Бағалау парақтары бойынша жинаған ұпайларына қарай мұғалім 1-10 баллмен бағалайды |
ЖИ арқылы жасалған презентация |
|||
шағым қалдыра аласыз




















