Материалдар / ҚМЖ. Ашық сабақ. Демографиялық проблемалар.8-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ. Ашық сабақ. Демографиялық проблемалар.8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сыныпқа арналған "Демографиялық проблемалар" тақырыбына қысқа мерзімді жоспар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Сәуір 2024
51
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім

Әлеуметтік география

Педагогтың аты-жөні

Сабытаева Сымбат Қанатқызы

Күні

20.02.2024

Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Демографиялық проблемалар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.4.1.5 -дүниежүзі елдерін демографиялық проблемалары бойынша жіктейді

Сабақтың мақсаты

Дүниежүзі елдерінің демографиялық проблемаларын анықтай алады.

Дүниежүзі елдерінің демографиялық проблемаларының шешу жолдарын ұсына алады.

Қазақстанның демографиялық проблемасына талдау жасап, сипаттайды.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

7 минут

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру(стикерге бүгінгі сабаққа қойған мақсаттарын жазады)

3. Германия, Қытай, Жапония елдерінің тулары бойынша 3 топқа жіктеледі

Мақсаты: Оқушылар бүгінгі сабаққа өз алдарына мақсат қояды, жауапкершіліктері артады.

Тиімділігі: Оқушылардың жауапкершілігін дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Бүгінгі сабақтағы бағалауды түсіндіру.

«8-7 монета» - 10 балл

«6 монета» - 9 балл

«5 монета» - 8 балл

«4 монета» - 7 балл

«3 монета» - 6 балл

Үй тапсырмасын сұрау:

«Саяхат» әдісі арқылы Қазақстанның қалаларына саяхаттап, өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап береді.

1.Демография ғылымы нені зерттейді?

2.Халық санағы дегеніміз не?Оның қандай түрлері бар?

3. Туу және өлім, табиғи өсім коэффиценттерін қалай есептейді?

4.Демографиялық оң жағдайды сипаттаңыз

5. Алға басушы тип

Кері кетуші тип

Тұрақты тип туралы айтыңыз

Дескриптор

Балл

Үй жұмысының тапсырмаларына жауап береді

1 ұпай




Мұғаліммен амандасады.

Бүгінге сабаққа мақсат қояды.

Топқа бөлінеді.

Үй тапсырмасының сұрақтарына жауап береді.

«Монеталар» арқылы бағалу







Дидактикалық материалдар

Интерактивті тақта

Ортасы

15 минут


























5 минут













5 минут

«Миға шабуыл» Жаңа тақырыпты ашу

Германия, Қытай, Жапония елдерінің туы арқылы берілген елдердердегі демографиялық проблемаларын анықтап, тақырыпты ашады.

Сабақтың тақырыбына бейнекөрсетілім көрсету арқылы түсінік қалыптастыру.

Тапсырма-1. «Блум таксономиясы». Оқулықпен жұмыс. Мәтінмен жұмыс. Әр топқа мәтін беріледі.

Блум таксономиясының білім дағдылары:

Білу-проблеманы атайды.Картадан таралуын көрсетеді.

Түсіну-проблема туралы қысқаша айтады

Қолдану-Проблеманы шешу жолын ұсынады

Талдау-Қазақстанда және т.б осындай проблема барма? Талдайды, салыстырады

Жинақтау – Қорытынды жасау, постерге түсіру

Бағалау – Болашақтағы ахуалға болжам жасайды

І-ші топтың тапсырмасы. Демографиялық дағдарыс

ІІ-ші топтың тапсырмасы. Демографиялық жарылыс

ІІІ-ші топтың тапсырмасы. Халықтың қартаюы


Дескриптор

Балл

  1. Берілген тақырыптан ауытқымай, толық ашылуы


1 ұпай

  1. Берілген проблеманың таралуын картадан дұрыс көрсетілуі, постерді қорғауы

1 ұпай


«Сен білесің бе?» әдісі. Жергілікті жердің қала әкімінен демографиялық статистика бойынша мәліметтер

Тапсырма-2. «Аhaslides» платформасы. Жұптық жұмыс.











Тапсырма-3. «Лоторея» әдісі. Жеке жұмыс

Демографиялық сипаттамалары бойынша елдерді табады.


Дескриптор

Балл

  1. Сипаттамалар бойынша елдері дұрыс табады

2 ұпай



Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды



Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтінді, оқулықты пайдалану арқылы арқылы постер жасайды, қорғайды.










Жергілікті жердің қала әкімінен демографиялық статистика бойынша мәліметтерді пайдалана отырып, жұптаса сұрақтарға жауап беру


Лоторея билеті арқылы анықталған оқушы сұраққа жауап береді.

«Монеталар» арқылы бағалу




















«Монеталар» арқылы

Бағалау парақшасын толтырады.




Дидактикалық материалдар

Интерактивті тақта

https://youtu.be/lp1MP9LENnQ?si=dYc6zYA95NhI9OSI

Ватман




















https://presenter.ahaslides.com/apps/presentations


Интерактивті тақта


Сабақтың соңы

8 минут

Кері байланыс:

Оқушыларға рефлексия парағын ұсынамын.Сабақ барысында алған білімдері туралы кері байланыс жазады. Оқушылар бағаланады. Үздік топ және үздік оқушы анықталып, марапатталады.


Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!