Сабақтың
басы
__8_ мин
|
-
Сәлемдесу.
-
Оқушыларға жағымды орта
қалыптастыру
-
Стикер бойынша оқушыларды
топқа бөлу. (Стикерлердің артында суреттер
салынған)
-
Топтарға ат
беру
-
Топ басшысын
тағайындау
1-топ-
Атмосфера
2-топ-Тропосфера
3-топ-Стратосфера
«Атмосфера» тақырыбына
байланысты видеофильм көрсетіледі. Соған байланысты оқушылар
сабақтың тақырыбын ашады
|
Оқушылар өз топтарын
табады
|
ҚБ.
Шапалақтау
|
Интерактивті
тақта
Стикер
Суреттер
Слайд
https://youtu.be/kKTRWI4KIVk
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
1-тапсырма
Топтық
жұмыс. Оқулықтағы мәтін
негізінде Постер дайындау,
қорғау.
Оқулықтың
57- 58бет)
(оқулықтың
58-59бет)
2-тапсырма
Жұптық
жұмыс
-
1жұп – Атмосфераның құрамындағы
газдардың үлесін диаграмма түрінде көрсетіп,
сипаттау
-
2жұп –
Сызбада берілген
атмосфераның қабаттарының маңыздылығын атап
көрсетіңдер
Жеке
жұмыс
Кахот платформасында
тақырыпқа байланысты сұрақтар беріледі
|
а)Топтар оқулық бойынша
мәтінмен танысады;
ә)мәтін мазмұнын постерге визуализация түрінде
көрсетеді;
б)Постерді қорғайды.
ЕББҚ оқушы: оқулықтағы
мәтінмен танысады, постер құрастыру барысында мәтін бойынша өз ойын
айтады, термин сөздерді
анықтайды.
Соның
негізінде, ауа, ауаның құрамдас
бөліктерін және терминдерді анықтайды,
атмосфераның құрамын
сипаттайды және атмосфераның құрылысы мен қабаттарының
ерекшеліктерін, атмосфера маңыздылығын
түсіндіреді
а) атмосфераның құрамындағы
газдардың үлесін диаграмма түрінде
көрсетеді
ә)
сипаттайды
б)cызбадан атмосфера
қабаттарының маңыздылығын көрсетеді
ЕББҚ оқушы: Жұбына
атмосфераның қабаттары туралы мәтін бойынша түсінгенін
жеткізеді.
Осының
негізінде
- Атмосфера қабаттарының
ерекшеліктерін сипаттайды
- Атмосфера қабаттарының
ерекшеліктерін графикалық сызба бойынша
көрсетеді.
-Атмосфера қабатынның
тіршілік үшін маңыздылығын сипаттайды.
Оқушылар кахот платформасына
кіріп, сұрақтарға жауап береді.
ЕББҚ оқушы: өзінің
деңгейіндегі жеңіл сұрақтарға жауап
береді.
|
Топтық жұмыстың
дескрипторлары:
-мәтін мазмұнын постерге
визуализация түрінде көрсетеді;
-Постерді
қорғайды.
-Топтың әрбір мүшесі өз үлесін
қосты
ҚБ:
Бір-бірін бағалау Басбармақ
әдісі бойынша
1-жұптың
дескрипторлары:
- атмосфераның құрамындағы
газдардың үлесін диаграмма түрінде
көрсетеді
-сипаттайды
2-жұптың
дескрипторлары:
-cызбадан атмосфера
қабаттарының маңыздылығын көрсетеді
Дескриптор
- Оқушылар берілген
сұрақтардың дұрыс жауабын атайды.
Кахот платформасы жауаптары
негізінде мұғалімнің бағалауы.
|
Оқулық,
маркер
Плакат.
Атлас
Диаграмма
Сызба
Ұялы
телефон
|
Сабақтың
соңы
7
мин
|
Бүгінгі сабақты қалай
түсінгенін «Глобус»
түстеріне
жабыстыру
Көк түс-
түсіндім
Жасыл түс- жартылай
түсіндім
Қызыл
түс-түсінбедім
|
Тақырып бойынша не
түсінгенін,не жартылай түсінгенін, не түсінбегенін
жазады
|
Оқушылардың өз әрекетіне
рефлексия жасау.
|
стикер
|