Материалдар / ҚМЖ. Атмосфераның құрамдас бөліктері. 7 сынып

ҚМЖ. Атмосфераның құрамдас бөліктері. 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Атмосфераның құрамдас бөлігі туралы түсінік беріледі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2023
429
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

      Пәні География

Бөлім:

3. Физикалық география 3.2 Атмосфера

Мұғалімнің аты-жөні

Сулейменова Арман Жумагалиевна

Сабақтың тақырыбы

Атмосфера және оның құрамдас бөліктері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.3.2.1- атмосфераның құрамын сипаттайды

7.3.2.2- атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелеп, түсіндіреді

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Атмосфераның құрамын анықтайды

Көптеген оқушылар: Атмосфера қабаттарының ерекшеліктерін сипаттайды және графикалық түрде бейнелейді

Кейбір оқушылар: Атмосфера қабатының тіршілік үшін маңыздылығын сипаттайды

ЕББҚ оқушы (тірек-қимыл жүйесі бұзылған,ПМПК анықтамасы бар): Атмосфераның құрамын анықтайды және атмосфера қабаттарының ерекшеліктерін сипаттайды


Бағалау критерийлері



- Ауа, ауаның құрамдас бөліктерін және терминдерді анықтайды.

- Атмосфера қабаттарының ерекшеліктерін сипаттайды

- Атмосфера қабаттарының ерекшеліктерін сызба бойынша көрсетеді.

- Атмосфера қабатынның тіршілік үшін маңыздылығын сипаттайды.

ЕББҚ оқушы: (тірек-қимыл жүйесі бұзылған).

- Атмосфераның құрамын анықтайды

- Атмосфера қабаттарының ерекшеліктерін көрсетеді

Ойлау дағдыларының деңгейі


Білу. Түсіну. Қолдану

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

__8_ мин

  1. Сәлемдесу.

  2. Оқушыларға жағымды орта қалыптастыру

  3. Стикер бойынша оқушыларды топқа бөлу. (Стикерлердің артында суреттер салынған)


  1. Топтарға ат беру

  2. Топ басшысын тағайындау


1-топ- Атмосфера

2-топ-Тропосфера

3-топ-Стратосфера

«Атмосфера» тақырыбына байланысты видеофильм көрсетіледі. Соған байланысты оқушылар сабақтың тақырыбын ашады




Оқушылар өз топтарын табады









  • Видео арқылы оқушылар сабақтың тақырыбын анықтайды









ҚБ. Шапалақтау

Интерактивті тақта



Стикер

Суреттер

Слайд

https://youtu.be/kKTRWI4KIVk







Сабақтың ортасы

30 мин
















































1-тапсырма

Топтық жұмыс. Оқулықтағы мәтін негізінде Постер дайындау, қорғау.

  • «Атмосфера» тобы – «Атмосфераның құрамдас бөлігі» (оқулықтың 54-56бет)

  • «Тропосфера» тобы– «Атмосфераның құрылысы»

Оқулықтың 57- 58бет)

  • «Стратосфера» тобы– «Атмосфера қабаттарының ерекшеліктері»

(оқулықтың 58-59бет)












2-тапсырма

Жұптық жұмыс

  • 1жұп – Атмосфераның құрамындағы газдардың үлесін диаграмма түрінде көрсетіп, сипаттау

  • 2жұп Сызбада берілген атмосфераның қабаттарының маңыздылығын атап көрсетіңдер



Жеке жұмыс

Кахот платформасында тақырыпқа байланысты сұрақтар беріледі





а)Топтар оқулық бойынша мәтінмен танысады;

ә)мәтін мазмұнын постерге визуализация түрінде көрсетеді;

б)Постерді қорғайды.


ЕББҚ оқушы: оқулықтағы мәтінмен танысады, постер құрастыру барысында мәтін бойынша өз ойын айтады, термин сөздерді анықтайды.

Соның негізінде, ауа, ауаның құрамдас бөліктерін және терминдерді анықтайды, атмосфераның құрамын сипаттайды және атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін, атмосфера маңыздылығын түсіндіреді


а) атмосфераның құрамындағы газдардың үлесін диаграмма түрінде көрсетеді

ә) сипаттайды

б)cызбадан атмосфера қабаттарының маңыздылығын көрсетеді

ЕББҚ оқушы: Жұбына атмосфераның қабаттары туралы мәтін бойынша түсінгенін жеткізеді.

Осының негізінде

- Атмосфера қабаттарының ерекшеліктерін сипаттайды

- Атмосфера қабаттарының ерекшеліктерін графикалық сызба бойынша көрсетеді.

-Атмосфера қабатынның тіршілік үшін маңыздылығын сипаттайды.



Оқушылар кахот платформасына кіріп, сұрақтарға жауап береді.

ЕББҚ оқушы: өзінің деңгейіндегі жеңіл сұрақтарға жауап береді.


















Топтық жұмыстың дескрипторлары:

-мәтін мазмұнын постерге визуализация түрінде көрсетеді;

-Постерді қорғайды.

-Топтың әрбір мүшесі өз үлесін қосты

ҚБ:

Бір-бірін бағалау Басбармақ әдісі бойынша






1-жұптың дескрипторлары:

- атмосфераның құрамындағы газдардың үлесін диаграмма түрінде көрсетеді

-сипаттайды

2-жұптың дескрипторлары:

-cызбадан атмосфера қабаттарының маңыздылығын көрсетеді





















Дескриптор

- Оқушылар берілген сұрақтардың дұрыс жауабын атайды.

Кахот платформасы жауаптары негізінде мұғалімнің бағалауы.





Оқулық, маркер

Плакат. Атлас




















Диаграмма

Сызба






















Ұялы телефон


Сабақтың соңы

7 мин

Бүгінгі сабақты қалай түсінгенін «Глобус»

түстеріне жабыстыру

Көк түс- түсіндім

Жасыл түс- жартылай түсіндім

Қызыл түс-түсінбедім



Тақырып бойынша не түсінгенін,не жартылай түсінгенін, не түсінбегенін жазады

Оқушылардың өз әрекетіне рефлексия жасау.

стикер



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ