Сабақ
тың
басы
|
-Сәлеметсіңдер ме,балалар! -Қазір
бізде әдебиеттік оқу сабағы. Бәріміз сабаққа дайынбыз
ба? Ендеше сабағымызды жақсы көңіл-күймен бастайық.
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
«Көрші» ойыны
Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың
бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық
сыйлауы.
Нұсқаулық:
Көршіңді оң жақтан
құшақта,
Көршіңді сол жақтан
құшақта.
Оң жақтағы көршіңе бір
жымиып,
Сол жақтағы көршіңе бір
жымиып,
Бүгінгі ойын
барысы,
Біз үлкен
отбасы.
-Ал енді үйге берілген
тапсырманы еске түсіріп жіберейік.
«Серпілген
сұрақтар» әдісі
1.Үй тапсырмасы бойынша жазып
келген «Денсаулық зор байлық» тақырыбындағы эсселерімізді
оқиық.
2. «Байлық» мәтінін
мазмұндайық.
-«Денсаулық-зор байлық»дегенді
қалай түсінесіңдер?
-Балалар сендер өткен сабақты жақсы меңгерген
екенсіңдер.
(Ұ)«Ой шақыру»
әдісі
- Қандай ертегілерді білеміз?
-Ертегілер неше топқа бөлінеді?
-Балалар, қандай адамды бай
адам дейміз? (оқушылар өткен тақырып бойынша өз ойларын
айтады)
-Ал ақылды бала деген қандай
бала?
-Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы
:«Байлық пен ақыл» деп аталады.
Мәтінді түсініп
оқиық.
-Мәтіндегі түсініксіз
сөздердің астын сызып отырайық.
Сөздік
жұмыс: «Мұрагер»- атадан балаға
берілу жолы «мұра»- әке-шешеден қалған
байлық,мирас
|
Жіпте жайылған фотосуреттерді
алып, түріне сай топтарға бөлінеді.
Үй тапсырмасы бойынша жауап
береді.
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді, өз ойларын топтастырады.
Мұғалімнің көмегімен мәтіннің
тақырыбын анықтайды.
Сөз мағынасын
ажыратады.
|
\
|
https://www.google.com/search
Таратпа
Кесте
Қиял-ғажайып
ертегілер
|
Шыншыл
ертегілер
|
Хайуанаттарға арналған
ертегілер
|
https://www.youtube.com/watch?v=oCl1qm8uAlQ
Сөздік
дәптер
|
|
Сабақ
тың
ортасы
Жаңа
білім
Бекіту
|
-Ал, балалар, дайын болсаңдар,
мәтінмен жұмысымызды бастайық.
«Ойлан, тап»
әдісі
Ойлау
дағдысы:
білу,түсіну
Бағалау
критерийі:
Кейіпкердің сыртқы келбетін
сипаттайды.
(Т)
1-тапсырма: Мәтіндегі
төрт ұлдың келбетіне сипаттама
бер.
ЕБҚ: Мәтіндегі заттардың сурет
қиындыларына қарап ,қай ұлға қатысты екенін
айт.
Ойлау
дағдысы: қолдану
Бағалау
критерийі: Кейіпкердің мінез-құлқы мен
іс-әрекетін бағалайды
«Ақпаратты сүзу»
әдісі
2-тапсырма:-Мәтінге сүйене отырып,
ұлдардың мінез-құлқына баға бер. Кестеге
толтыр.
|
Мінез-құлқы
қандай?
|
Мәтіннен тауып
жаз
|
Өз ойыңды
білдір
|
1-ұл
|
|
|
|
2-ұл
|
|
|
|
3-ұл
|
|
|
|
4-ұл
|
|
|
|
ЕБҚ
Тапсырма:-Өзің ата-анаңа қалай
көмектесетініңді айт.
Сергіту
сәті
3-тапсырма:
«Нысана»
әдісі
Ойлау
дағдысы: талдау,
жинақтау, бағалау
Бағалау
критерийі : Мәтіннің негізгі ойын
анықтайды.
Тапсырма: Мәтіннің соңғы бөлігін
ізденістік оқу арқылы оқы және сұраққа жауап
бер.
-Неліктен кенже ұлы:
«Тек еңбек сүйгіш екі қолым,
қайрат, жігерге толы жүрегім ғана бар» деп
айтты?
|
Мәтіндегі ақпаратты
пайдаланып, кейіпкерлердің сыртқы келбетін
сипаттайды.
Әуенге байланысты қимылдар
жасайды
Мәтінді ізденіспен
оқиды.
Өз ойларын айтып,
дәлелдейді
|
Дескриптор:
Мәтіннен қажет ақпаратты
табады -1балл
2.Кейіпкерлердің келбетін
сипаттайды.-2балл
Дескриптор:
1.Мәтіндегі заттарды
сәйкестендіреді.-3балл
Дескриптор:
1.Әр ұлға мінездеме
береді.
2.Өз көзқарасын білдіре
отырып, дәлелдейді
Дескриптор:
1.Қойылған сұраққа жауап
береді-1балл
Дескриптор:
1.Мәтінде қорытылған ақпаратты
жеке тәжірибемен салыстырады-1балл
2. Кенже ұлдың жауабына
аргумент келтіре отырып, дәлелдейді
-1балл
|
Таратпа
Кесте
Таратпа
https://www.youtube.com/watch?v=xyS4WWbtttM
Таратпа
|
|