Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚМЖ Әдебиеттік оқу

    Бөлімі:

    Салт -дәстүр және ауыз әдебиеті

    Пәні:

    Әдебиеттік оқу

    Мектебі:

    Ә.Науаи жом

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы: 2 «А»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Бесік жыры

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    2.2.4.1 мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі ,тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

    2.2.1.2 шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

    Сабақтың мақсаты:

    Халық ауыз әдебиеті түрлерімен таныстыру.

    Бесік жыры туралы білу.

    Өлеңді тізбектеп мәнерлеп оқу, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру.

    Жұптық, топтық тапсырмаларды орындау.


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру кезеңі


























    Қызығушылығын ояту


    Мұғалім оқушыларға сәлемдесу түрін айтқызып ,әдептілікке баулу

    Шаттық шеңберін құруды ұсынады

    BilimLand порталы бойынша үй тапсырмасын толық тексеріп алу

    Үй тапсырмасын сұрау

    Жоспар бойынша айтуға мүмкіндік жасау

    1.Нартайдың күнделікті дағдысы

    2.Сәлемші балалар

    3.Әженің байғазы беруі

    4.Нартайдың атасына сұрағы

    5.Атасының жауабы

    6. «Байғазы» дәстүрі туралы толық анықтама


    Суреттер топтамасын жариялайды

    Интербелсенді тақтадағы суреттер бойынша оқушылардың жаңа сабаққа белсенді араласуын қадағалайды.


    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты хабарланады.

    Ауыз әдебиеті туралы оқулықта берілген ақпаратты айтып өтеді

    Келген қонақтармен амандасады



    Оқушылар шаттық шеңберін құрады










    «Пицца» әдісі

    арқылы оқушылар кезекпен мәтіндегі оқиғаны жоспар бойынша әңгімелейді







    (Ұ) «Ерекше сурет» әдісі

    «Саған мына суреттегі шығармалардың қайсысы таныс?» (тақтаға ауыз әдебиеті түрлерінен бірнеше суреттер топтамасы ұсынылады) деген сұрақ төңірегінде ойқозғау жүргізіледі.

    Оқушылар өз ойын бүкпесіз, ашық айтады.
















    Дескриптор:

    Үй тапсырмасын орындайды


    Кері байланыс: мұғалімнің қолдау сөздері.

    Жақсы!

    Жарайсың!




    Дескриптор:

    Суреттер бойынша өз білетіндерін айтады




















    Интербелсенді тақта


    Пицца бөліктері









    Интербелсенді тақта

    слаид

    Мағынаны тану


    Мұғалім оқушылардың өздері көрген бесік туралы не білетіндерін жетелеуші сұрақтар арқылы айтуға көмектеседі.

    1.Кімнің үйінде бесік бар?

    2.Сен бесікке жаттың ба? Саған ұнады ма?

    3.Бесік не үшін қажет?

    4.Бесікті неден жасайды?

    5.Бесікті ата бабаларымыз қандай мақсатта ойлап тапты?

    6.Бесік туралы қандай мақалдар білесіңдер?


    (Т) «Біліміңді қолдан» айдары

    Оқушылар бесік туралы өздері білетін барлық ақпараттар мен мақалдарды айтады.


    1) Бесік көрмеген ессіз болып есікке енеді.

    2) Есік арқалағаннан, бесік арқалаған артық.

    3) Бесіктен түскен бөпеге
         Есікке дейін ен дүние.

    4) Нәрестенің бесігі — кең дүниенің есігі




    Критерий:

    Бесік туралы не білетіндерін айту

    Дескрипторы:

    бесік жайлы өз білетіндерін айтып береді

    Кері байланыс:мұғалімнің қолдау сөздері

    Жарайсыңдар!

    Сендердің берген жауаптарың өте жақсы!


    Оқулық,

    таныстырылым


    Оқулыққа назар аударту.

    Оқушылардың оқулықта берілген өлеңді тізбек бойынша оқуына мүмкіндік тудырады. Оқушылардың тізбекті үзбей, мәнерлеп, түсініп оқуына қолдау көрсетеді.

    Әр өлеңдегі негізгі ойды анықтауына қолдау көрсетеді.

    (Т) «Мәнерлеп оқы» әдісі

    Оқушылар «Бесік жырын» тізбек бойынша оқиды.

    Оқыған өлең мазмұнын топта талдап, мазмұнын топта баяндайды.



    Критерий:

    мұғалімнің көмегімен өлеңнің тақырыбындағы ойды айту,өлеңді тізбектеп мәнерлеп оқу

    Дескрипторы:

    өлеңдегі негізгі ойды анықтап, өз сөздерімен айтып жеткізеді,мәнерлеп тізбектеп оқиды

    ҚБ: «Басбармақ және смаиликтер» әдісі

    Оқулық


    Мұғалім оқушылардың мәтінде кездескен «Байқұтан» деген сөздің мағынасын дұрыс түсінуіне көмек көрсетеді.


    (Ұ) «Сөздерге түсіндірме» айдары

    Байқұтан – иттің аты

    Оқушылар осы сөзді қолданып, сөйлемдер айтып көреді.


    Оқулық

    Дәптермен жұмыс

    Оқушылардың өлеңнен анасының арнау сөздерін іздеп табуына және сол жауапты өз сөзімен айтуына қолдау көрсетеді.

    (Т) «Ізде» айдары

    Оқушылар анасы сәбиге қандай жақсы сөздер арнағаны туралы іздеп, өлеңнен тауып оқиды.

    Критерий:

    шығармадан ақпаратты тауып оқу.

    Дескрипторы:

    өлеңнен ақпаратты тауып оқиды.

    Оқулық


    Жазу барысында әрбір сөзді іштей буынға бөліп, сауатты жазуына ықпал етеді.




    (Ө) 1. Көшіріп жазады.

    Ақ бөпем,жылама,айналайын,

    шырағым,құрағым,құндызым,

    жұлдызым

    Критерий:

    мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

    пунктуациялық, стилистикалық қателерді жібермей, сауатты жазу.

    Дескрипторы:

    сөздерді сауатты, көркем етіп жазады.

    Оқулық, жұмыс дәптері

    Тақтада

    «Түймедақ» суретіне жазылған сөздер

    Сергіту сәті

    Мұғалімнің қолдауымен музыкалық ырғақ арқылы сергіту жаттығуын жасайды

    Оқушылар әр түрлі қимыл әрекеттер жасау арқылы орындайды


    Караокеде

    қосылып айту,билеу

    Ойтолғаныс















    Оқулыққа назар.Есіңе сақта!

    Төмендегі сөз тіркестерінің мағынасын түсініп есіңде сақта.


    Бесікке салады,бесікке бөлейді,бесікті тербетеді.

    Бала туылғанда «бесікке салу» дәстүрін жасайды. Ең алғаш бесікке сәбиді жасы үлкен,өсіп-өнген әжеге жасатады.

    Бесікке бөлеу-күнделікті сәбидің анасы бесікке бөлейді. Бесікте жатқан сәбидің ұйқысы тыныш,таза болады.

    Бесікті тербетеді-сәбиді ұйықтағанша бесік жырын айтып,бесікте тербетеді



    Мұғалім оқушылардың сөздік қорын молайтып, білетін сөздерін қолдана алуына ықпал етеді.Топтық тапсырмалар орындауға бағыттайды.

    1-топ «Зерттеушілер» тобы.Бұл топқа мәтін беріледі.Мәтін мазмұны бойынша жұмыс жасайды.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Казакчаева Маърифат Адиловна
    20 Наурыз 2023
    475
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ Бесік жыры

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ Бесік жыры

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚМЖ Әдебиеттік оқу

    Бөлімі:

    Салт -дәстүр және ауыз әдебиеті

    Пәні:

    Әдебиеттік оқу

    Мектебі:

    Ә.Науаи жом

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы: 2 «А»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Бесік жыры

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    2.2.4.1 мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі ,тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

    2.2.1.2 шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

    Сабақтың мақсаты:

    Халық ауыз әдебиеті түрлерімен таныстыру.

    Бесік жыры туралы білу.

    Өлеңді тізбектеп мәнерлеп оқу, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру.

    Жұптық, топтық тапсырмаларды орындау.


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру кезеңі


























    Қызығушылығын ояту


    Мұғалім оқушыларға сәлемдесу түрін айтқызып ,әдептілікке баулу

    Шаттық шеңберін құруды ұсынады

    BilimLand порталы бойынша үй тапсырмасын толық тексеріп алу

    Үй тапсырмасын сұрау

    Жоспар бойынша айтуға мүмкіндік жасау

    1.Нартайдың күнделікті дағдысы

    2.Сәлемші балалар

    3.Әженің байғазы беруі

    4.Нартайдың атасына сұрағы

    5.Атасының жауабы

    6. «Байғазы» дәстүрі туралы толық анықтама


    Суреттер топтамасын жариялайды

    Интербелсенді тақтадағы суреттер бойынша оқушылардың жаңа сабаққа белсенді араласуын қадағалайды.


    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты хабарланады.

    Ауыз әдебиеті туралы оқулықта берілген ақпаратты айтып өтеді

    Келген қонақтармен амандасады



    Оқушылар шаттық шеңберін құрады










    «Пицца» әдісі

    арқылы оқушылар кезекпен мәтіндегі оқиғаны жоспар бойынша әңгімелейді







    (Ұ) «Ерекше сурет» әдісі

    «Саған мына суреттегі шығармалардың қайсысы таныс?» (тақтаға ауыз әдебиеті түрлерінен бірнеше суреттер топтамасы ұсынылады) деген сұрақ төңірегінде ойқозғау жүргізіледі.

    Оқушылар өз ойын бүкпесіз, ашық айтады.
















    Дескриптор:

    Үй тапсырмасын орындайды


    Кері байланыс: мұғалімнің қолдау сөздері.

    Жақсы!

    Жарайсың!




    Дескриптор:

    Суреттер бойынша өз білетіндерін айтады




















    Интербелсенді тақта


    Пицца бөліктері









    Интербелсенді тақта

    слаид

    Мағынаны тану


    Мұғалім оқушылардың өздері көрген бесік туралы не білетіндерін жетелеуші сұрақтар арқылы айтуға көмектеседі.

    1.Кімнің үйінде бесік бар?

    2.Сен бесікке жаттың ба? Саған ұнады ма?

    3.Бесік не үшін қажет?

    4.Бесікті неден жасайды?

    5.Бесікті ата бабаларымыз қандай мақсатта ойлап тапты?

    6.Бесік туралы қандай мақалдар білесіңдер?


    (Т) «Біліміңді қолдан» айдары

    Оқушылар бесік туралы өздері білетін барлық ақпараттар мен мақалдарды айтады.


    1) Бесік көрмеген ессіз болып есікке енеді.

    2) Есік арқалағаннан, бесік арқалаған артық.

    3) Бесіктен түскен бөпеге
         Есікке дейін ен дүние.

    4) Нәрестенің бесігі — кең дүниенің есігі




    Критерий:

    Бесік туралы не білетіндерін айту

    Дескрипторы:

    бесік жайлы өз білетіндерін айтып береді

    Кері байланыс:мұғалімнің қолдау сөздері

    Жарайсыңдар!

    Сендердің берген жауаптарың өте жақсы!


    Оқулық,

    таныстырылым


    Оқулыққа назар аударту.

    Оқушылардың оқулықта берілген өлеңді тізбек бойынша оқуына мүмкіндік тудырады. Оқушылардың тізбекті үзбей, мәнерлеп, түсініп оқуына қолдау көрсетеді.

    Әр өлеңдегі негізгі ойды анықтауына қолдау көрсетеді.

    (Т) «Мәнерлеп оқы» әдісі

    Оқушылар «Бесік жырын» тізбек бойынша оқиды.

    Оқыған өлең мазмұнын топта талдап, мазмұнын топта баяндайды.



    Критерий:

    мұғалімнің көмегімен өлеңнің тақырыбындағы ойды айту,өлеңді тізбектеп мәнерлеп оқу

    Дескрипторы:

    өлеңдегі негізгі ойды анықтап, өз сөздерімен айтып жеткізеді,мәнерлеп тізбектеп оқиды

    ҚБ: «Басбармақ және смаиликтер» әдісі

    Оқулық


    Мұғалім оқушылардың мәтінде кездескен «Байқұтан» деген сөздің мағынасын дұрыс түсінуіне көмек көрсетеді.


    (Ұ) «Сөздерге түсіндірме» айдары

    Байқұтан – иттің аты

    Оқушылар осы сөзді қолданып, сөйлемдер айтып көреді.


    Оқулық

    Дәптермен жұмыс

    Оқушылардың өлеңнен анасының арнау сөздерін іздеп табуына және сол жауапты өз сөзімен айтуына қолдау көрсетеді.

    (Т) «Ізде» айдары

    Оқушылар анасы сәбиге қандай жақсы сөздер арнағаны туралы іздеп, өлеңнен тауып оқиды.

    Критерий:

    шығармадан ақпаратты тауып оқу.

    Дескрипторы:

    өлеңнен ақпаратты тауып оқиды.

    Оқулық


    Жазу барысында әрбір сөзді іштей буынға бөліп, сауатты жазуына ықпал етеді.




    (Ө) 1. Көшіріп жазады.

    Ақ бөпем,жылама,айналайын,

    шырағым,құрағым,құндызым,

    жұлдызым

    Критерий:

    мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

    пунктуациялық, стилистикалық қателерді жібермей, сауатты жазу.

    Дескрипторы:

    сөздерді сауатты, көркем етіп жазады.

    Оқулық, жұмыс дәптері

    Тақтада

    «Түймедақ» суретіне жазылған сөздер

    Сергіту сәті

    Мұғалімнің қолдауымен музыкалық ырғақ арқылы сергіту жаттығуын жасайды

    Оқушылар әр түрлі қимыл әрекеттер жасау арқылы орындайды


    Караокеде

    қосылып айту,билеу

    Ойтолғаныс















    Оқулыққа назар.Есіңе сақта!

    Төмендегі сөз тіркестерінің мағынасын түсініп есіңде сақта.


    Бесікке салады,бесікке бөлейді,бесікті тербетеді.

    Бала туылғанда «бесікке салу» дәстүрін жасайды. Ең алғаш бесікке сәбиді жасы үлкен,өсіп-өнген әжеге жасатады.

    Бесікке бөлеу-күнделікті сәбидің анасы бесікке бөлейді. Бесікте жатқан сәбидің ұйқысы тыныш,таза болады.

    Бесікті тербетеді-сәбиді ұйықтағанша бесік жырын айтып,бесікте тербетеді



    Мұғалім оқушылардың сөздік қорын молайтып, білетін сөздерін қолдана алуына ықпал етеді.Топтық тапсырмалар орындауға бағыттайды.

    1-топ «Зерттеушілер» тобы.Бұл топқа мәтін беріледі.Мәтін мазмұны бойынша жұмыс жасайды.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Тест 3 сынып
    20.03.2023
    475
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Казакчаева Маърифат Адиловна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации