Білім беру ұйымының
атауы
|
ШЖҚ «Талғар жоғары
медициналық колледжі» МКК
|
Пәні:
|
Биология
|
Оқытушының
аты-жөні:
|
Кодекова Тоғжан
Бірлікқызы.
|
Күні:
|
|
Тобы:
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Жер бетінде
тіршіліктің қалыптасу кезеңдері.Судың
маңызы.
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
10.1.1.1 - Жер бетінде
тіршіліктің қалыптасу кезеңдерін және сызбаларын
сипаттау
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар үшін:
Жер бетіндегі
тіршіліктің қалыптасу кезеңдері туралы оқып
біледі.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл
арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы,
функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен
жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу
етуге,
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Білім
алушылардың
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
5-
мин.
Өткен білімді еске
түсіру
15-минут.
Жаңа сабаққа
кіріспе
60-минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу. Аудиторияда
жағымды психологиялық ахуал орнату.
Сыныптың сабаққа
дайындығын тексеру.
Үй тапсырмасын
сұрау
(Ұ) “Гүлмен тілек”
әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды
ахуал қалыптастыру. (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
1. Тіршіліктің пайда
болуының алғы шарттары қандай?
2. Жерде тіршіліктің
пайда болуы туралы қандай көзқарастар мен теориялар
бар?
3. Тіршіліктің
қалыптасу кезеңдерінің маңызы
қандай?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
5
мин.
|
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқуға тапсырма
береді
|
Оқулықты оқып танысып
шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
Жерде тіршіліктің пайда
болуы туралы көзқарастар мен теорияларды
түсіндіреді.
|
Видеоролик
|
|
Білу және түсіну
айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1.Тіршілік деген
не?
2. Тіршіліктің пайда
болуының алғышарттары қандай?
3. Виталистік теория
туралы өз ойларын айтады.
4. Панспермия дегеніміз
не?
5. Тіршіліктің
қалыптасу кезеңдерін түсіндіреді. Сипаттамасын
толтырады.
1-кезең
Абиогенді
синтез
|
|
2-кезең
Коацервация
процесі
|
|
3-кезең
Коацерваттар
эволюциясы
|
|
4-кезең
|
|
5-кезең
Эукариотты
көпжасушалылардың пайда болуы.
|
|
Дескриптор: Жалпы - 6
балл
Тапсырмаларды орындап
сипаттап маңызын түсіндіреді.
2. Кестені
толтырады.
|
ДК
экраны
10-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5-
мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке
жұмыс: - бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін сабақта
қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін
мақтар едім.
- маған ерекше
ұнағаны.....
- сабақтан соң
маған........келді
- бүгін
маған..........сәті түсті.
- қызықты
болғаны.....
- ......қиындық
тудырды.
- менің
түсінгенім.....
- енді
мен......аламын.
|
Мұғалім
оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10
баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
|
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөзі»
әдісі
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту
жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары орындалады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
Сабақ
кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
|