Материалдар / ҚМЖ «Бір тойым бар...»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ «Бір тойым бар...»

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ «Бір тойым бар...»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2018
1870
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән:Қазақ тілі

Сынып:8 «Г»

Күні: 15.11.18

Қатыспаған оқушылар саны:

34 ЖББОМ

Қатысқан оқшылар саны:13

Сабақтың тақырыбы:

«Бір тойым бар...» 2- сабақ

Абдрахманова.А.К

Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.6.1 – Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру.

8.5.1.1- Етістіктің бұйрық райын жазба, ауызша, жұмыстарда орынды қолдану.

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы: көтерілетін мәселені болжайды;

Оқушылардың көпшілігі: шартты райды қолданып,сөйлемдер құрайды;

Оқушылардың кейбірі: етістіктің райларын қолданады;

Бағалау критерийлері

Достық пен татулық таптырмас бақыт тақырыбы бойынша ақпаратты анықтайды, дәйектеп өз ойын айтады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге деген лексика мен терминология:Той, салт-дәстүрлер, тұсау кесу, бесікке салу, қыз ұзату, мерей той.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:Бір тойым бар. Ұран таста. Сағындыртам.

Бастапқы білім

«ой шақыру» сұрақтар қою. Мәнерлеп Т.Айбергеновтың өлеңі оқылады

Жоспары

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин















4 мин

Психологиялық ахуал қалыптастыру.Оқушылар топқа бөлінген.

«Мадақтар бұрқасыны» тәсілі.Оқушылар 1 минутта бір парақ қағазға ұстазына естігісі келетін мадақтарды жазады, көршісімен алмасып,бір-бірінің жазғандарын оқып береді.

Сабақтың мақсатымен оқушыларды таныстыру.

Қызығушылықты ояту.

Үй жұмысы.

Өз ұлтының салт-дәстүрлері, тойлары туралы мәлімет тауып жазып келу.

Тыңдалым.Т.Айбергеновтың өлеңі «Бір тойым бар...»

Т.Айбергенов қай жерде дүниеге келген? Нешінші жылы? (08.03.1937) Қарақалпақстан, Қоңырат деген жерінде

Республикалық баспасөзде нешінші жылдан бастап жарияланды? (1957)

Өлеңді тыңдау барысында қандай ұлттық ойындарды көрдіңдер?

Қандай салт-дәстүрлерді білесіңдер?

«Топтастыру»

Шілдехана

ҰПрямая со стрелкой 4 Прямая со стрелкой 5 зату тойы

Овал 1

Той


Прямая со стрелкой 12 Бесікке салу



Прямая со стрелкой 9 Прямая со стрелкой 10

Прямая со стрелкой 11

Тұсау кесу

Мерей той

Үйлену тойы

  • «кластер» бойынша бір той туралы баяндау.( қорғау)

  • Топпен жұмыс

Шартты райлы сөйлемдер құрастыру.

Анамды тыңдасам, тойға барамын

Үлкенді сыйласаң, өзіңде сыйлы боласың

Баланы бесікке салып тербетсең, тез ұйықтайды.

Дескриптор:

Тапсырмалармен жұмыс.

Дескриптор:

-оқушылар сұраққа толық жауап береді;сипаттайды;

«Бақылау парақшасы» тәсілі арқылы бағаланады.

Грамматикалық кезең:Етістіктің бұйрық райы туралы мағлұмат беру.

Видео ютубтан

















Бақылау парақшасыжазылған парақша лар, тірек сөздер,ватман,



Бақылау парақшасы

Топтағы бақылаушы бағалап отырады.





А4 парағы,маркерлер














Сабақтың ортасы

(24 минут)





































































Сабақтың соңы

5 мин

2 тапсырма. Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойыңыз.

Бір т..йым бол...тыны сөзсіз менің! Е..кімді де б...летпей қ...йтармаймын!



2 тапсырма. Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойыңыз.

Мен ө...ім де ән с...лам т...н ау...анша,

Мен...ң ж...ным бұл к...нге қ...мар қанша!

Жұптасып өздері бірін- бірі бағалайды, ауыстырады тапсырмаларын.



3 тапсырма. Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойыңыз.

Қ..з қ...атын ж..гітке ат берем..н,

«Ж...нам» дег..н ж...рекке от берем...н.



3 тапсырма. Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойыңыз.

Мен әй...еуір бар ж...ған- тер...енімді,

Бір т...маша т...й қылып өтке...емін!



Жазылым.3-тапсырмаларды орындату.

Дескриптор:-грамматикалық тақырыпты меңгереді;- етістіктің райларын ажырата алады;

Жұптық жұмыс

4 тапсырма: Бар сөзін бұйрық райда жіктеу

І. Мен бар.....

ІІ. Сен бар...

ІІ.Сіз бар.....

ІІІ .Сіз бар....

Жұптық жұмыс

4 тапсырма: Кел сөзін бұйрық райда жіктеу

І. Мен кел.....

ІІ. Сен кел...

ІІ.Сіз кел.....

ІІІ .Сіз кел....

5 тапсырма.Ауызша бұйрық райлы сөйлемдер құрастыру



«Синквейн» әдісі

Той

Қызықты, көңілді

Қуанады, күледі, сыйлайды

Ертең менің тойым болады

Ұзату тойы










































А4 парағы,маркерлер

3 мин



Дескриптор:

-синквейн әдісі арқылы білімін толықтырады;-өзара қатынас орнайды;-көпшілік алдында сөйлей алады;

Қалыптастырушы бағалау.

Кері байланыс. «Блоб ағашы» тәсілі

Рефлексия.Ойтаразы. Үйге тапсырма:10-тапсырма, 92 бет.Тапсырманың шарты,қалай орындау қажет екендігі түсіндіріледі.


Қосымша ақпарат


Рефлексия

Сабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізілді ме?

Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп,не үйренді?

Сыныптың ахуалы қандай болды?Себебі неде?

Уақыт тиімді пайдаланды ма?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім?Неліктен?



Қорытынды бағалау:



Бақылау парағы

( Бақылаушы немесе оқушылар өздері бағалайды 5 баллдық жүйемен)

Оқушылардың аты- жөні

«кластер» бойынша

2 тапсырма.

3 тапсырма.

«Синквейн» әдісі







































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!