Сабақтың
басы
2
минут
|
I.Ұйымдастыру.
Сәлемдесу.
Психологиялық
дайындық
Бізде жақсы
баламыз,
Өсті ақыл
санамыз
Апайымызбен ең
алғаш, амандасып аламыз.
Жарқырасын күніміз,
жайнап тұрсын гүліміз,
Жақсы ниет
тілекпен,
Бастайық сабақ бүгін
біз.
|
1.Мұғаліммен
сәлемдеседі.
2.Өлең шумағын мәнерлеп
айтады
.
|
Жарайсыңдар!
|
|
4
минут
|
Үй тапсырмасын
сұрау
Мәтінді түсініп
оқу.
Өткен сабақты
пысықтау
1. Ұжым деген не? Отбасыны ұжым
деп атай аламыз ба?
2.
Сыныптастарыңмен
бірге қандай ортақ мақсат
құрасыңдар?
3. Сыныпта қандай іс-әрекеттерді
бірге атқарасыңдар?
4. Сенің ойыңша, өзін-өзі
басқарудың мағынасы қандай?
|
Мәтіннен түсінгендерін
айтады.
Сұрақтарға жауап береді, өз
ойларын айтады.
|
Ауызша
мадақтау
Дескриптор:
1.
Мәтіннен түсінгендерін
айтады.
Сұрақтарға жауап береді, өз
ойларын айтады.1б
ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы!
Дұрыс!
|
|
Сабақтың
ортасы
2минут
Білу.
5
минут
5
минут
4
минут
4
минут
2
минут
4
минут
4
минут
4
минут
|
Оқушыларды оқу
мақсаты және бағалау критерийімен
таныстырамын.
III. Жаңа
тақырып.
Білу және түсіну
. Оқулықпен
жұмыс.
Конституция – бұл мемлекеттің негізгі
заңы, жоғары заңдық күшке ие Ата
Заң.
1-тапсырма. Қазақстан
Республикасы Конституциясының бірінші бетінде бұл заңның кім және
не үшін жасалғаны туралы жазылған. Оқып,
таныс.
Мәтінді түсініп
оқы.
2-тапсырма.
Конституцияның
кіріспесінде сипатталған
халықтың мақсаттарын сен қалай
түсінесің?
4- тапсырма.Төмендегі
сызбада берілген Қазақстан азаматының құқықтарын оқып шық. Оның
ішіндегі өзің қолданып
жүрген
құқықтарды
ата.
Қазақстан Республикасын
қорғау – әрбір азаматтың қасиетті
борышы.
Сергіту
сәті
Қане қанат
жазайық.
Қарлығашқа
ұқсайық.
Ұшып-ұшып
алайық
Орнымызға
қонайық.
Білімде алда
болайық.
ЕБҚ
1.
Конституцияда біздің еліміздің
басты құндылықтары туралы не деп
айтады?
5-тапсырма. Біздің елімізде
Конституция күні белгіленген. Ол қай күні, қай айда атап
өтіледі?
6-тапсырма. Қазақстан азаматы қандай
құқықтарға ие? Қандай міндеттерді орындауы керек? Әр азамат тарихи
және мәдени мұраларды қорғауды басты міндет етіп алу себебі
неде?
Мемлекеттің тегін
медициналық көмек, тегін орта білім беруді қамтамасыз ету себебі
неде?
|
Қазақстан Республикасы
Конституциясының бірінші бетінде бұл заңның кім және не үшін
жасалғанын оқып,
танысады.
Мәтінді түсініп
оқиды.
Сұрақтарға жауап береді,өз
ойларын айтады.
Төмендегі сызбада берілген
Қазақстан азаматының құқықтарын оқып шығады. Оның ішіндегі өзі
қолданып жүрген
құқықтарды
атайды.
Сергіту сәтін
іс-қимылмен көрсетеді.
Елімізде Конституция
күні қай күні, қай айда атап өтілетіні туралы
айтады.
Қазақстан азаматының
құқықтары туралы айтады. Әр азамат тарихи және мәдени
мұраларды қорғауды басты міндет етіп алу себебін
түсіндіреді.
Мемлекеттің тегін медициналық
көмек, тегін орта білім беруді қамтамасыз ету себебін
айтады.
|
ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс!
Талпын!
Дескриптор:
1. Қазақстан Республикасы
Конституциясының бірінші бетінде бұл заңның кім және не үшін
жасалғанын оқып,
танысады.1б
Дескриптор
1. Мәтінді түсініп
оқиды.
1б
Дескриптор:
1.
Сұрақтарға жауап береді,өз
ойларын айтады.1б
ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс!
Талпын!
Дескриптор:
1.
Төмендегі сызбада берілген
Қазақстан азаматының құқықтарын оқып шығады. 1б 2.Оның ішіндегі өзі
қолданып жүрген
құқықтарды
атайды.1б
Дескриптор:
1.
Елімізде Конституция күні қай
күні, қай айда атап өтілетіні туралы
айтады.1б
Дескриптор:
1.
Қазақстан азаматының құқықтары
туралы айтады. 1б
2. Әр азамат тарихи
және мәдени мұраларды қорғауды басты міндет етіп алу себебін
түсіндіреді.
Мемлекеттің тегін медициналық
көмек, тегін орта білім беруді қамтамасыз ету себебін
айтады.1б
|
Оқулық.
Оқулық
Дәптер
дәптер
|
Сабақтың
соңы
1
минут
2минут
2минут
|
IV.Сабақты
қорытындылау.
1.
Конституцияның
кіріспесінде сипатталған
халықтың мақсаттарын сен қалай
түсінесің?
2.
Біздің елімізде Конституция
күні қай күні, қай айда атап
өтіледі?
3.
Қазақстан азаматы қандай
құқықтарға ие?
4. Қандай міндеттерді орындауы
керек?
5.Әр азамат тарихи және мәдени
мұраларды қорғауды басты міндет етіп алу себебі
неде?
6.Мемлекеттің тегін
медициналық көмек, тегін орта білім беруді қамтамасыз ету себебі
неде?
(оқу мақсаты мен
бағалау критерийлеріне
оралу):
-Бүгінгі оқу мақсаты
қандай болды?
-Жетістік
критерийлеріне жеттік пе?
Бұл сабақта қандай
жаңа білім алдың
Үй тапсырма
.
Мәтінді түсініп
оқы.
Оқушылардың
білімін бағалау
Рефлексия
|
Сұрақтарға жауап
береді, өз ойларын айтады.
Үй тапсырмасын
жазады.
Өздері кері байланыс
жасайды.
|
Дескриптор
1.Өз ой
қорытындысымен бөліседі. 1б
Балдар жиынтығын
қою
|
|