ҚМЖ Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚМЖ Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы:Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту

Бөлімі: Жай бөлшектерге амалдар қолдану


Педагогтің аты-жөні:

Шарипова Айсулу Ерлановна

Күні:


Сыныбы:5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау

Сабақтың мақсаты:

Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алады;

Жай бөлшектерді қоса алады;

Жай бөлшектерді азайта алады;

Бағалау критерийлері


Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қоса алады және азайта алады;

Бөлімдеріәртүрліжайбөлшектердіқосааладыжәнеазайтаалады;

Нәтижебұрысбөлшекболсааралассанғаайналдыраалады;

Бөлшектердіқосу – азайтуамалдарынқолданыпмәселеесептердішығараалады.

Құндылықтарға баулу


«Мәңгілік Ел» идеясының «Инновация негізіндегі тұрақты экономикалық өсім » құндылығы, жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығы бойынша инновациялық дамуға үлестерін қосуға тәрбиелеу.



Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


13 мин.






5 мин.















15мин

Топтық бірлескен жұмыс







Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.

Ынтымақтастық ортасын құру.

«Мозайка әдісі» бойынша

2 топқа бөлу



Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу , олардың алымдарын қосып, алым етіп, сол бөлімнің өзін қалдыру керек.









Топтық бірлескен жұмыс.

Натурал санды (азайғышты) бөлімі азайтқыштың бөліміне тең бұрыс бөлшек түрінде жазу керек. Сонан бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту ережесін пайдаланып, азайту керек.


Мысал.




Әлеуметтік орта, ынтымақтастық ортаға енеді





Оқушылар ойланып, ойын жинақтап,қосындысын табады









Топтық жұмысты құрылымдауға үйренеді. Басшы ролдерге бөледі, бақылайды.

Ынталандыру









Дескриптор

қосындысын таба алуды

біледі.

Жалпы балл-2










Дескриптор

Натурал санды (азайғышты) бөлімі азайтқыштың бөліміне тең бұрыс бөлшек түрінде жаза алады



Жалпы балл-4

















Слайд, Презентация

Оқулық












Слайд, Презентация

Оқулық

Сабақтың ортасы.


7мин

Жұптық жұмыс




Жұптық жұмыс.

3)

4) 6)






Оқушылар жоба бойынша сұрақтар қояды-жауап береді. Қорытынды жасайды.




Дескриптор

-Мысалды шешеды.


Жалпы балл -2





Слайд, Презентация

Оқулық


Сабақтың соңы.

3 мин

Жеке жұмыс.











2мин

Рефлекция




Бағалау




Үй тапсырмасы


Жеке жұмыс.










Мен не білдім?

Мен не үйрендім?

Маған қызықты болды?



Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау


Оқушылар

Есепты шығарады



Дескриптор

- Мысалды шешеды


Жалпы балл-2









Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл


Дк экран

Дәптер














Стикерлер

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту

байланысты

Математика

кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақкезінде, сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек?

1:

2:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.12.2023
273
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі