Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу,
түгендеу
Психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру:
«Сиқырлы сандықша» әдісі. Сандықшада жасырылған
қағазды алып, қағазда жазылған адамның жақсы қасиеттерін
айтады.
Өткен сабақты бекіту:
«Ақпараттық диктант» әдісі
Бұлттық технологиялар –
іскерлік саланы ұйымдастырудың оңтайлы тәсілі.
Онлайн жұмыс
орнының анағұрлым ұлғаюы мен жалпыға
қолжетімді болуы – үлкен мүмкіндік. Іскерлік сала үшін тапсырыс
беру мен тапсырыс алу арасындағы байланыс
«жылдамдығы» маңызды.ить
звук
Сонымен қоса бірлескен орта,
кездесулерді жоспарлау, онлайн-видеоконференцияларды
ұйымдастыру, ортақ файлдарды
өңдеу және т.б.әртүрлі қызмет түрлерін кез келген құрылғылар арқылы
(ДК, планшет, смартфон және т.б.) басқаруға болады. Іскер адам
қазіргі технологиялардың дамуының арқасында өз ісіне
ыңғайлы бұлттық технологияларды таңдайды.
Іскерлік салада қолданыста жүрген бұлттық технологиялар:
SmartCloud, IT-Grad, Microsoft Hosted Exchange және
т.б.
|
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Бір-бірінің жақсы қасиеттерін
айтады
Дескриптор:
-Түсіп қалған сөздерді жазады
|
Стикер арқылы өзін-өзі бағалау
|
Сандықша
Оқулық, дәптер
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабақты түсіндіру.
Тапсырма: Мәтіндегі қателерді
белгіле
Play Market бұлттық жүйесі пайдаланушыларға
арнайы серверлерге фильмдер, музыкалық файлдар, таныстырылымдар
және электронды кестелер жүктеуге арналған. Серверге арнайы
бағдарламалық жасақтаманың, сондай-ақ браузердің көмегімен кіруге
болады. Жүйе офлайн және онлайн түрде жұмыс істейді. Бұлттық жүйеде
1 мыңға дейін музыкалық файл сақтауға болады.
2-тапсырма:
«Бұлттық қойма» кестесін
толтыр.
3-тапсырма:
Венн диаграммасын пайдаланып Google және
Microsoft бұлттық сервистерін салыстыр (http:/ (http:/
(http://www.classt .classt .classtools.net/education-gamesphp/v
ools.net/education-gamesphp/v ools.net/education-gamesphp/venn_intr
enn_intr enn_intro интернет-қорларын пайдалануға
болады).
|
Мұғалімді тыңдайды
Дескриптор:
-Мәтіндегі қателерді тауып
жазады
Дескриптор:
1.Кестені толтырады
Дескриптор:
-Бұлттық сервистердің артықшылықтарын
жазады
-Кемшіліктерін жазады
|
Мұғалімнің кері байланысы, ауызша
мадақтау
Стикер арқылы өзін-өзі бағалау
Стикер арқылы өзара бағалау
|
Оқулық
Оқулық, дәптер, интернет,
компьютер
|
Сабақтың соңы
|
Сабақты
қорытындылау:
Сұрақ-жауап:
1.
Программалық қамтамасу етуді қызмет ретінде ұсынатын бұлттық
сервистерді пайдалану кезінде қандай мәселелер
шешіледі?
2.
Бұлттық есептеу не үшін?
3.
Бұлттық технологиялар неліктен келешегі зор сала
саналады?
Бағалау: Өзін-өзі
бағалау
Кері
байланыс: «Жетістік баспалдағы»
әдісі
Оқушылар сабақ туралы түсінгендерін және
сұрақтарын стикерге жазып қалдырады.
|
Дескриптор:
-Сұрақтарға жауап береді
Өздерін бағалайды
Кері байланыс жасайды
|
«Үш
шапалақ» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды
|
Сұрақтар
Оқулық
|