Материалдар / ҚМЖ. Цифрлық сауаттылық 3-сынып, 4-тоқсан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ. Цифрлық сауаттылық 3-сынып, 4-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ. Цифрлық сауаттылық 3-сынып, 4-тоқсан ҚМЖ №130 бұйрық бойынша жасалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Сәуір 2024
153
7 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: 27-сабақ: Таныстырылым (презентация) жасау

Бөлімі:

Ұзақмерзімді жоспар тарауы:

4-бөлім. Презентациялар (ортақ тақырыбы: «Су-өмірдің қайнар көзі»)

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Таныстырылым (презентация) жасау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым таныстырылым жасау;

3.1.2.1 қолданбалы программаларда «ыстық» пернелерді қолдану;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушы үшін:

Мәтін мен бейнелерден тұратын қарапайым таныстырылымдар жасау программасымен танысады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

1-7 мин.



Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

І. Қызығушылықты ояту: «Бір қадам алға...» әдісі

Мұғалім есіктен кіргеннен бастап өткен материалдарға байланысты сұрақтар қояды. Жауап дұрыс болса, бір қадам алға жылжиды, қате болса, бір қадам артқа шегінеді. Мұғалім столына жеткенше, бірнеше сұрақ қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырып алады.

Топтастыру:

Топтастыру: «Атомдар мен молекулалар» әдісі

Молекулалар атомдардың жиынтығы екендігі баршаға да мәлім. Оқушылар сыныптың бос жеріне жиналады. Ойынды жүргізуші «Атомдар!» деп дауыстағанда, олар бір-бірімен араласып, әрлі-берлі жүруі керек, өйткені олар қазір броундық қозғалыстағы атомдар іспетті. Ал, жүргізуші «Молекулалар!» деп айтып, бір санды атаса (мәселен, үш немесе төрт, бес, алты) оқушылар сол аталған сан құрамында топтарға жедел түрде бірігуі керек. Қалыс қалған оқушылар (топ құрамын аталған саннан кем құрғандар) айып ретінде бір тапсырма орындайды: өлең оқиды, ән айтады т.с.с. Ойынның нәтижесінде құралған топтар сол құрамда  парталарға да отыруына болады: олар сабақты осы құрамда жалғастырады.

Сынып екі топқа бірігеді:

1 - топ: «Атомдар». 2 - топ: «Молекулалар».

Мақсаты: Белсенді оқу, оқушының мұғалімді мұқият тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту мен оқу әдістерінің бірі болғандықтан оқу мақсаттарына қол жеткізуде оқушылардың қажеттіліктерін, қабілет деңгейлері мен қызығушылығын ескере отырып топтастыру жоспарланды.

Тиімділігі: Топтық жұмыста - бір-бірімен ой бөлісіп, пікірлесуге, өз ойын ортаға салуға; жұптық жұмыста - ақылдасып, келісімге келуге, өзгенің пікірін тыңдап, құрметтеуге; жеке жұмыста – өзіндік пікір қалыптастырып, сын тұрғысынан ойлануына мүмкіндік болады.

Саралау: Оқытудың қажеттілігіне қарай топ құруда саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады.

(МК, Ұ) Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі

Мұғалім төмендегі сұрақтарды оқушыларға қойып, суреттерді интерактивті тақтадан көрсетеді. Оқушылар ұжымдық үлгіде білгендері бойынша өз ойларын айтып, жауап береді.

  • Белгілі тақырыпта жинақтаған ақпаратты көпшілікке қалай ұсынуға болады?

  • «Таныстырылым» (Презентация) дегеніміз не? Таныстырылымды не үшін жасайды?

  • Таныстырылым жасауға арналған қандай программаларды білесің?

  • 1-ші және 2-суретке қарап әңгіме құрастыр.

Қалыптастырушы бағалау

Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.


Интерактивті тақта


Оқулық


Жұмыс дәптерлері

Жаңа сабаққа дайындық.


Мақсаты: Алдыңғы білім мен жаңа білімді ұштастыру үшін жетелеуші және түрткі сұрақтарды талқылау.

Тиімділігі: Оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Пікірлерін еркін айтып, ешқандай сынға ұшырамауы керек, қағазға түсіруге де, ауызша талқылау жұмысын жүргізуге де болады.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім интерактивті тақтадан сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстырады.

Сабақтың ортасы

(26 мин)

ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін)

Оқулықпен жұмыс істеу. «Тізбектей оқу» әдісі

Топта оқушылар оқулықта берілген жаңа білім айдарындағы мәтінді кезектесіп бірінен соң бірі тізбектей оқиды. Әрбір оқушы өзінің оқыған мәтіні бойынша топта өзара талқылау жасайды. Бір-біріне және мұғалімге сұрақтар қойып, өздерінің білімін толықтырады.



Топтық жұмыс: «Постер қорғау» әдісі

1-тапсырма

Төмендегі заттардың бірін таңдаңдар. Заттың жарнамасын дайындаңдар (постер құрау). Жарнамаларыңды сыныптастарың алдында қорғаңдар.

Дескриптор

  • Берілген заттардың бірін таңдайды.

  • Заттың жарнамасын дайындайды.

  • Жарнамаларын сынптастарының алдында қорғайды.


Қалыптастырушы бағалау

Топтағы оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігі мен тапсырманы орындау деңгейіне қарай бір-бірін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.


Интерактивті тақта


Оқулық


Жұмыс дәптерлері

Жұптық жұмыс

2-тапсырма

6-суретке назар аударыңдар. Суретке арнап PowerPoint-та 2 слайдтық таныстырылым жобасын ұсыныңдар. Таныстырылымның 1- слайдына суретке берген атауларың мен суреттегі кейіпкерлердің есімін жазыңдар. 2-ші слайдта жазғы демалысты сипаттайтын екі сурет кірістіріп, сақтаңдар.

Дескриптор

  • Берілген суретке арнап PowerPoint-та 2 слайдтық таныстырылым жобасын ұсынады.

  • Таныстырылымның 1-слайдына суретке берген атаулары мен суреттегі кейіпкерлердің есімін жазады.

  • 2-ші слайдта жазғы демалысты сипаттайтын екі сурет кірістіріп, сақтайды.


Қалыптастырушы бағалау

Жұптағы оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігі мен тапсырманы орындау деңгейіне қарай бір-бірін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.


Интерактивті тақта


Оқулық


Жұмыс дәптерлері




Жеке жұмыс: «Венн диаграммасы» әдісі

Бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың сипаттамалары жазылады. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттар тізіледі. Салыстыруға арналған тапсырмаларды осы диаграммаға салып, оқушылар қызыға толтырады, яғни, салыстыру сияқты күрделі ойлау операциясын меңгереді.

3-тапсырма

  1. «Ыстық» пернелер не үшін қажет?

  2. Word пен PowerPoint программаларын Венн диаграммасы бойынша салыстыр.

Дескриптор:

  • Берілген сұраққа жауап береді.

  • Word және PowerPoint программаларын Венн диаграммасы бойынша салыстырады.

  • Екеуінің айырмашылығы мен ұқсастығын жазады.


Қалыптастыру-шы бағалау

Оқушылар өздерінің сабаққа қатысу белсенділігі мен тапсырманы орындау деңгейіне қарай өзін-өзі «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.


Интерактивті тақта


Оқулық


Жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

7 мин.


Сабақты бекіту. Рефлексия.


ІІІ. Ой толғаныс. Рефлексия

Жеке жұмыс: «Ара ұясы» техникасы

Мұғалім жұптасқан оқушыларға өтілген сабақтан не білгендігі туралы пікір алмасуды және екі сұрақтан дайындауын тапсырады. Содан кейін әрбір жұп кезектесіп сұрақ қояды, ол сұраққа жауапты басқа оқушылар береді. Сонымен берілген осы техника негізінде мұғалімнің берген мәліметтері қорытындыланады.

Қалыптастырушы бағалау

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі мен тапсырманы орындау деңгейіне қарай «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілеттірек оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Қошеметтеу» әдісі

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?

1:

2:



Сабақтың тақырыбы: 28-сабақ: Таныстырылым дизайны

Бөлімі:

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!