Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    26-сабақ.

    Қысқа мерзімді жоспар


    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

    5-бөлім - Болашақтың компьютерлері (ортақ тақырыптары: «Болашаққа саяхат», «Ғарышқа саяхат»)

    Мектеп:


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сыныбы:

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы

    Ақпарат алмасу.

    Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, Түсіну.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Күнделікті өмірде ақпарат алмасу түрлерімен танысып, ақпарат алмасуда Ғарыштық байланыстың маңызын түсінеді.


    Бағалау критерийлері

    Күнделікті өмірде ақпарат алмасу түрлерімен танысады.

    Тілдік мақсаттар


    Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

    • Алыстан ақпарат алмасу үшін ертеде қандай тәсілдерді қолданған (1-сурет)?

    • Қазіргі кезде адамдардың бір-бірімен ақпарат алмасуын қамтамасыз ететін қандай құрылғыларға мысал келтіре аласың?

    • Ғарышты игерудің адамзат үшін қажеттілігі неде деп ойласың?

    • Ғарышты игеруде Қазақстанның ролі қандай?

    • Жерсеріктік байланыс дегенді қалай түсінесің?

    Құндылықтарға баулу

    1. “Мәңгілік ел” идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” дағдысы қалыптасады.

    2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.

    3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.

    4. Өмір бойы оқу дағдысы қалыптасады.

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану.

    Алдыңғы білім

    Презентациядағы анимация

    Сабақтың барысы

    Сабақ кезеңдері

    Педагог әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин.


    Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен амандасу. Шаттық шеңберінде «Досыма тілек» әдісі арқылы, оқушылар шеңбер бойымен тұрып бір-біріне тілек айтады, бір-бірінің көңіл күйін көтереді.

    Топтастыру үшін «Жеміс ағашы» әдісін қолданамын оқушылар өздеріне ұнаған жемістерін тақтадан таңдау арқылы бірігеді. Жемістің артқы жағында «Ғарыш», «Байланыс» сөздері жазылады. Сол атаулар бойынша 2 топқа бірігеді.

    (Ұ) Миға шабуыл. «Сыр сандық» әдісі.


    «Сыр сандық» әдісі көмегімен жаңа тақырыпқа кіріспе жасаймын. Ол үшін оқушыларға жаңа тақырыпқа байланысты алдын ала дайындалған сұрақтар қобдишаға салынып қойылады. Оқушылар бір-бірден шығып сұрақтарға жауап береді.

    Сұрақтар:

    • Алыстан ақпарат алмасу үшін ертеде қандай тәсілдерді қолданған (1-сурет)?

    • Қазіргі кезде адамдардың бір-бірімен ақпарат алмасуын қамтамасыз ететін қандай құрылғыларға мысал келтіре аласың?

    • Ғарышты игерудің адамзат үшін қажеттілігі неде деп ойласың?

    • Ғарышты игеруде Қазақстанның ролі қандай?

    Жерсеріктік байланыс дегенді қалай түсінесің?


    Жемістер бейнеленген жапсырма қағаздар



    Қобдиша, сұрақ жазылған қағаздар.


    Сабақтың ортасы

    5 мин.


    Сараланған тапсырмалар.

    (Т) Мәтінмен жұмыс. Постер қорғау!

    Тапсырма: «Жаңа ақпарат» бөлімімен танысу.

    1 топ: Ғарыштық байланыстың сұлбасы

    2 топ: Ақпарат аламасудың радиобайланыс түрі


    Дескриптор

    -Мәтінмен танысады.

    -Әр топ өз тақырыпшалары бойынша постер жасап қорғайды.

    Плакат, түрлі-түсті маркерлер.



    (Т) Дәптермен жұмыс.

    Тапсырма:

    Морзе әліппесінің көмегімен (3-сурет) ақпарат, жерсерік, цифр сөздерін кодтаңдар, яғни Морзе әліппесі көмегімен жазыңдар.

    Дескриптор

    - Морзе әліппесінің көмегімен ақпарат, жерсерік, цифр сөзін кодтайды.

    - Морзе әліппесінің көмегімен жерсерік сөзін кодтайды.

    - Морзе әліппесінің көмегімен цифр сөзін кодтайды.



    (Ж) «ВЕНН диаграммасы» әдісі

    Тапсырма:

    Ертедегі және қазіргі таңдағы ақпарат, хат- хабар алмасуды салыстырыңдар. 3 ұқсастығы мен 3 айырмашылығын жазыңдар.

    Дескриптор

    - ақпарат, хат- хабар алмасу арналарын салыстырады.

    -3 ұқсастығын жазады.

    -3 айырмашылығын жазады.




    (Ж) «Көршіңмен сырлас» әдісі

    Тапсырма: Ақпарат алмасу.

    Амазонка өзені бойынан табылған үндістердің белгісіз тайпасының көсемі 3 әріптен тұратын тайпаның жаңа алфавитін енгізді. Өзара ақпарат алмасуда тайпа мүшелері 3 әріптен барлығы неше сөз құрастыра алады. Бұл тайпада бір әріпте сөзге жатады.


    Дескриптор

    -3 әріптен барлығы неше сөз құрастыра алатынын анықтайды.

    -жұбымен алмасып тексереді.


    Сабақтың соңы


    Сабақты бекіту:

    (Ұ) Талқылау сұрақтары,

    • Ғарштық технологияның дамуында «Байқоңыр» ғарыш айлағының рөлі қандай?

    • Жасанды серіктердің ұшырылуынң қандай маңызы болды?


    Рефлексия:

    «Табыс сатысы» стратегиясы арқылы оқушылардың бүгінгі тақырыпты меңгергені анықталады.

    Сатының 1 - ші баспалдағы

    *Мен.............. БІЛЕМІН*,

    2 - ші баспалдағы

    *Мен.................. ТҮСІНЕМІН*,

    3 - ші баспалдағы

    *Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН*



    27 сабақ.

    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

    5-бөлім - Болашақтың компьютерлері (ортақ тақырыптары: «Болашаққа саяхат», «Ғарышқа саяхат»)

    Мектеп:


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сыныбы:

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Электрондық пошта

    Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу;

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, Түсіну.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Ақпарат алмасуда Интерентті пайдалануды үйреніп, электронды пошта қызметімен танысады.


    Бағалау критерийлері

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айгерим
    02 Сәуір 2024
    2120
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ. Цифрлық сауаттылық 4 - сынып, 4-тоқсан

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ. Цифрлық сауаттылық 4 - сынып, 4-тоқсан

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ. Цифрлық сауаттылық 4 - сынып, 4-тоқсан ҚМЖ №130 бұйрық бойынша жасалған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    26-сабақ.

    Қысқа мерзімді жоспар


    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

    5-бөлім - Болашақтың компьютерлері (ортақ тақырыптары: «Болашаққа саяхат», «Ғарышқа саяхат»)

    Мектеп:


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сыныбы:

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы

    Ақпарат алмасу.

    Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, Түсіну.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Күнделікті өмірде ақпарат алмасу түрлерімен танысып, ақпарат алмасуда Ғарыштық байланыстың маңызын түсінеді.


    Бағалау критерийлері

    Күнделікті өмірде ақпарат алмасу түрлерімен танысады.

    Тілдік мақсаттар


    Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

    • Алыстан ақпарат алмасу үшін ертеде қандай тәсілдерді қолданған (1-сурет)?

    • Қазіргі кезде адамдардың бір-бірімен ақпарат алмасуын қамтамасыз ететін қандай құрылғыларға мысал келтіре аласың?

    • Ғарышты игерудің адамзат үшін қажеттілігі неде деп ойласың?

    • Ғарышты игеруде Қазақстанның ролі қандай?

    • Жерсеріктік байланыс дегенді қалай түсінесің?

    Құндылықтарға баулу

    1. “Мәңгілік ел” идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” дағдысы қалыптасады.

    2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.

    3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.

    4. Өмір бойы оқу дағдысы қалыптасады.

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану.

    Алдыңғы білім

    Презентациядағы анимация

    Сабақтың барысы

    Сабақ кезеңдері

    Педагог әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин.


    Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен амандасу. Шаттық шеңберінде «Досыма тілек» әдісі арқылы, оқушылар шеңбер бойымен тұрып бір-біріне тілек айтады, бір-бірінің көңіл күйін көтереді.

    Топтастыру үшін «Жеміс ағашы» әдісін қолданамын оқушылар өздеріне ұнаған жемістерін тақтадан таңдау арқылы бірігеді. Жемістің артқы жағында «Ғарыш», «Байланыс» сөздері жазылады. Сол атаулар бойынша 2 топқа бірігеді.

    (Ұ) Миға шабуыл. «Сыр сандық» әдісі.


    «Сыр сандық» әдісі көмегімен жаңа тақырыпқа кіріспе жасаймын. Ол үшін оқушыларға жаңа тақырыпқа байланысты алдын ала дайындалған сұрақтар қобдишаға салынып қойылады. Оқушылар бір-бірден шығып сұрақтарға жауап береді.

    Сұрақтар:

    • Алыстан ақпарат алмасу үшін ертеде қандай тәсілдерді қолданған (1-сурет)?

    • Қазіргі кезде адамдардың бір-бірімен ақпарат алмасуын қамтамасыз ететін қандай құрылғыларға мысал келтіре аласың?

    • Ғарышты игерудің адамзат үшін қажеттілігі неде деп ойласың?

    • Ғарышты игеруде Қазақстанның ролі қандай?

    Жерсеріктік байланыс дегенді қалай түсінесің?


    Жемістер бейнеленген жапсырма қағаздар



    Қобдиша, сұрақ жазылған қағаздар.


    Сабақтың ортасы

    5 мин.


    Сараланған тапсырмалар.

    (Т) Мәтінмен жұмыс. Постер қорғау!

    Тапсырма: «Жаңа ақпарат» бөлімімен танысу.

    1 топ: Ғарыштық байланыстың сұлбасы

    2 топ: Ақпарат аламасудың радиобайланыс түрі


    Дескриптор

    -Мәтінмен танысады.

    -Әр топ өз тақырыпшалары бойынша постер жасап қорғайды.

    Плакат, түрлі-түсті маркерлер.



    (Т) Дәптермен жұмыс.

    Тапсырма:

    Морзе әліппесінің көмегімен (3-сурет) ақпарат, жерсерік, цифр сөздерін кодтаңдар, яғни Морзе әліппесі көмегімен жазыңдар.

    Дескриптор

    - Морзе әліппесінің көмегімен ақпарат, жерсерік, цифр сөзін кодтайды.

    - Морзе әліппесінің көмегімен жерсерік сөзін кодтайды.

    - Морзе әліппесінің көмегімен цифр сөзін кодтайды.



    (Ж) «ВЕНН диаграммасы» әдісі

    Тапсырма:

    Ертедегі және қазіргі таңдағы ақпарат, хат- хабар алмасуды салыстырыңдар. 3 ұқсастығы мен 3 айырмашылығын жазыңдар.

    Дескриптор

    - ақпарат, хат- хабар алмасу арналарын салыстырады.

    -3 ұқсастығын жазады.

    -3 айырмашылығын жазады.




    (Ж) «Көршіңмен сырлас» әдісі

    Тапсырма: Ақпарат алмасу.

    Амазонка өзені бойынан табылған үндістердің белгісіз тайпасының көсемі 3 әріптен тұратын тайпаның жаңа алфавитін енгізді. Өзара ақпарат алмасуда тайпа мүшелері 3 әріптен барлығы неше сөз құрастыра алады. Бұл тайпада бір әріпте сөзге жатады.


    Дескриптор

    -3 әріптен барлығы неше сөз құрастыра алатынын анықтайды.

    -жұбымен алмасып тексереді.


    Сабақтың соңы


    Сабақты бекіту:

    (Ұ) Талқылау сұрақтары,

    • Ғарштық технологияның дамуында «Байқоңыр» ғарыш айлағының рөлі қандай?

    • Жасанды серіктердің ұшырылуынң қандай маңызы болды?


    Рефлексия:

    «Табыс сатысы» стратегиясы арқылы оқушылардың бүгінгі тақырыпты меңгергені анықталады.

    Сатының 1 - ші баспалдағы

    *Мен.............. БІЛЕМІН*,

    2 - ші баспалдағы

    *Мен.................. ТҮСІНЕМІН*,

    3 - ші баспалдағы

    *Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН*



    27 сабақ.

    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

    5-бөлім - Болашақтың компьютерлері (ортақ тақырыптары: «Болашаққа саяхат», «Ғарышқа саяхат»)

    Мектеп:


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сыныбы:

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Электрондық пошта

    Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу;

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, Түсіну.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Ақпарат алмасуда Интерентті пайдалануды үйреніп, электронды пошта қызметімен танысады.


    Бағалау критерийлері

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сабақ жоспары 4 сынып
    02.04.2024
    2120
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айгерим
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации