Ұзақ мерзімді жоспар
тарауы:
5-бөлім - Болашақтың
компьютерлері (ортақ тақырыптары: «Болашаққа
саяхат», «Ғарышқа
саяхат»)
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сыныбы:
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Ақпарат
алмасу.
|
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
|
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі
|
Білу,
Түсіну.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық
оқушылар:
Күнделікті өмірде ақпарат
алмасу түрлерімен танысып, ақпарат алмасуда
Ғарыштық байланыстың маңызын
түсінеді.
|
Бағалау
критерийлері
|
Күнделікті өмірде ақпарат
алмасу түрлерімен танысады.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Диалогтар мен жазу үшін
пайдалы сөз тіркестері:
-
Алыстан ақпарат алмасу үшін
ертеде қандай тәсілдерді қолданған
(1-сурет)?
-
Қазіргі кезде адамдардың
бір-бірімен ақпарат алмасуын қамтамасыз ететін қандай құрылғыларға
мысал келтіре аласың?
-
Ғарышты игерудің адамзат үшін
қажеттілігі неде деп ойласың?
-
Ғарышты игеруде Қазақстанның
ролі қандай?
-
Жерсеріктік байланыс
дегенді қалай түсінесің?
|
Құндылықтарға
баулу
|
1. “Мәңгілік ел” идеясы
бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” дағдысы
қалыптасады.
2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс
барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары
қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды
қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті
дағдыланады.
3. Академиялық адалдық:
өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық
адалдық принциптерін сақтайды.
4. Өмір бойы оқу дағдысы
қалыптасады.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Дүниетану.
|
Алдыңғы
білім
|
Презентациядағы
анимация
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақ
кезеңдері
|
Педагог
әрекеті
|
Оқушы
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
2
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен амандасу. Шаттық
шеңберінде «Досыма тілек»
әдісі арқылы, оқушылар шеңбер
бойымен тұрып бір-біріне тілек айтады, бір-бірінің көңіл күйін
көтереді.
Топтастыру
үшін «Жеміс
ағашы» әдісін қолданамын оқушылар
өздеріне ұнаған жемістерін тақтадан таңдау арқылы бірігеді.
Жемістің артқы жағында «Ғарыш», «Байланыс» сөздері жазылады. Сол
атаулар бойынша 2 топқа бірігеді.
|
(Ұ) Миға шабуыл. «Сыр
сандық» әдісі.
«Сыр
сандық» әдісі көмегімен жаңа тақырыпқа
кіріспе жасаймын. Ол үшін оқушыларға жаңа тақырыпқа байланысты
алдын ала дайындалған сұрақтар қобдишаға салынып қойылады. Оқушылар
бір-бірден шығып сұрақтарға жауап
береді.
Сұрақтар:
-
Алыстан ақпарат алмасу үшін
ертеде қандай тәсілдерді қолданған
(1-сурет)?
-
Қазіргі кезде адамдардың
бір-бірімен ақпарат алмасуын қамтамасыз ететін қандай құрылғыларға
мысал келтіре аласың?
-
Ғарышты игерудің адамзат үшін
қажеттілігі неде деп ойласың?
-
Ғарышты игеруде Қазақстанның
ролі қандай?
Жерсеріктік байланыс дегенді
қалай түсінесің?
|
|
Жемістер бейнеленген жапсырма
қағаздар
Қобдиша, сұрақ жазылған
қағаздар.
|
Сабақтың
ортасы
5
мин.
|
Сараланған
тапсырмалар.
(Т) Мәтінмен жұмыс. Постер
қорғау!
Тапсырма: «Жаңа ақпарат» бөлімімен
танысу.
1 топ: Ғарыштық
байланыстың сұлбасы
2 топ: Ақпарат аламасудың
радиобайланыс түрі
|
Дескриптор
-Мәтінмен
танысады.
-Әр топ өз тақырыпшалары
бойынша постер жасап қорғайды.
|
|
Плакат, түрлі-түсті
маркерлер.
|
|
(Т) Дәптермен
жұмыс.
Тапсырма:
Морзе әліппесінің көмегімен (3-сурет) ақпарат,
жерсерік, цифр сөздерін кодтаңдар, яғни Морзе әліппесі көмегімен
жазыңдар.
|
Дескриптор
- Морзе әліппесінің
көмегімен ақпарат, жерсерік,
цифр сөзін
кодтайды.
- Морзе әліппесінің
көмегімен жерсерік
сөзін
кодтайды.
- Морзе әліппесінің
көмегімен цифр сөзін
кодтайды.
|
|
|
|
(Ж) «ВЕНН диаграммасы»
әдісі
Тапсырма:
Ертедегі және қазіргі таңдағы
ақпарат, хат- хабар алмасуды салыстырыңдар. 3 ұқсастығы мен 3
айырмашылығын жазыңдар.
|
Дескриптор
-
ақпарат, хат- хабар алмасу
арналарын салыстырады.
-3 ұқсастығын
жазады.
-3 айырмашылығын
жазады.
|
|
|
|
(Ж) «Көршіңмен сырлас»
әдісі
Тапсырма: Ақпарат
алмасу.
Амазонка өзені бойынан
табылған үндістердің белгісіз тайпасының көсемі 3 әріптен тұратын
тайпаның жаңа алфавитін енгізді. Өзара ақпарат алмасуда тайпа
мүшелері 3 әріптен барлығы неше сөз құрастыра алады. Бұл тайпада
бір әріпте сөзге жатады.
|
Дескриптор
-3 әріптен барлығы неше сөз
құрастыра алатынын анықтайды.
-жұбымен алмасып
тексереді.
|
|
|
Сабақтың
соңы
|
Сабақты
бекіту:
(Ұ) Талқылау
сұрақтары,
|
Рефлексия:
«Табыс
сатысы» стратегиясы арқылы оқушылардың
бүгінгі тақырыпты меңгергені
анықталады.
Сатының 1 - ші
баспалдағы
*Мен..............
БІЛЕМІН*,
2 - ші
баспалдағы
*Мен..................
ТҮСІНЕМІН*,
3 - ші
баспалдағы
*Мен.............
ЖАСАЙ АЛАМЫН*
|
|
|