|
Бөлім: |
|
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сабақ |
|
|||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: - |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Циклдер |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Кодтың қайталанатын жолдарынан тұратын программаларды жазу кезінде цифрларды пайдалануды меңгеру |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің оқу іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасып, түгелдеу. Сабақ тақырыбы, мақсатымен таныстырылады. Оқушыларды топқа бөлу |
Оқушылар амандасып, |
«Екі жұлдыз бір тілек»әдісі |
Интерактивті тақта, стикер , смайликтер, көрнекіліктер |
||
|
Сабақтың ортасы |
1-тапсырма: Постер жасау
Циклдер
2-тапсырма: Еесптер 1) Ұзындығы n бірөлшемді массивтің кездейсоқ түрде берілген барлық элементтерінің орта мәнін анықтау. 2) Ұзындығы k бірөлшемді массив берілген. Массивтің ең үлкен элементін табу. 3) Квадрат матрица түрінде Фибоначчи сандар қатарының бірінші 16 элементінен сандар массивін шығару.
қаншаоңэлементіболатындығынанықтау |
Постер жасайды, жұмысты қорғайды Есептерді шешеді |
«Екі жұлдыз бір тілек»әдісі «Екі жұлдыз бір тілек»әдісі |
|
||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Қорытындылау. Бүгінгі сабақтан үйренген жақсы қасиеттерін еске түсіріп , айтып береді. |
Сабаққа кері байланыс береді |
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ Циклдер Python
ҚМЖ Циклдер Python
|
Бөлім: |
|
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сабақ |
|
|||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: - |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Циклдер |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Кодтың қайталанатын жолдарынан тұратын программаларды жазу кезінде цифрларды пайдалануды меңгеру |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің оқу іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасып, түгелдеу. Сабақ тақырыбы, мақсатымен таныстырылады. Оқушыларды топқа бөлу |
Оқушылар амандасып, |
«Екі жұлдыз бір тілек»әдісі |
Интерактивті тақта, стикер , смайликтер, көрнекіліктер |
||
|
Сабақтың ортасы |
1-тапсырма: Постер жасау
Циклдер
2-тапсырма: Еесптер 1) Ұзындығы n бірөлшемді массивтің кездейсоқ түрде берілген барлық элементтерінің орта мәнін анықтау. 2) Ұзындығы k бірөлшемді массив берілген. Массивтің ең үлкен элементін табу. 3) Квадрат матрица түрінде Фибоначчи сандар қатарының бірінші 16 элементінен сандар массивін шығару.
қаншаоңэлементіболатындығынанықтау |
Постер жасайды, жұмысты қорғайды Есептерді шешеді |
«Екі жұлдыз бір тілек»әдісі «Екі жұлдыз бір тілек»әдісі |
|
||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Қорытындылау. Бүгінгі сабақтан үйренген жақсы қасиеттерін еске түсіріп , айтып береді. |
Сабаққа кері байланыс береді |
|
|
||
шағым қалдыра аласыз


















