ҚМЖ Циклдік алгоритмдерді программалау

Тақырып бойынша 31 материал табылды

ҚМЖ Циклдік алгоритмдерді программалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Циклдік алгоритмдерді программалау тақырыбында қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Т.Есетов атындағы №264 орта мектеп

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім:

Компьютерлік графика

Педагогтың аты-жөні:

Бекжанова Камшат

Машықтанушы

Сапаева Ұлпан Батиханқызы

Күні

30.01.2025

Сынып: 8 «Е», 8 «З»

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Циклдік алгоритмдерді программалау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.3.3.1 While (уайл) цикл операторын пайдалану

8.3.3.2 For (фо) цикл операторын пайдалану

Сабақтың мақсаты:

Білім алушылар циклдік алгоритмдерді құруды, циклдердің командасын орындалуын және құрылымын құра алады.

Құндылықтарға дарыту


Ұлттық мүдде: Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға ат салысу;

Талап: Технологиялық және цифрлық дағдыларды ілгерлету.

Ар-ұят: Шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


1. Оқушыларды компьютерлік сыныпқа кіргізіп, сәлемдесу.

2. Сыныптың сабаққа дайындығын тексеру.

3. Психологиялық ахуал

"Ассоциация жасау" ойынының жоспары

  • Әр оқушы бір-біріне ассоциация жасау керек. Яғни, бір оқушы басқа оқушының бойындағы қандай да бір қасиетін немесе ерекшелігін көрсететін бір сөзбен атайды.

  • Сөз таңдағанда, бұл ассоциация адамның сыртқы келбетіне немесе мінезіне байланысты болуы мүмкін.

  • Ассоциация туралы қысқаша түсінік беріп, әр оқушы өз таңдаған сөзін не үшін қолданғанын түсіндіреді.

4. Бағалау парағымен таныстыру.

5. Quizizz қолданбасы арқылы өткен сабаққа шолу жасау:

1.Мұғаліммен амандасады.

2. Психологиялық ахуал қалыптастырады.





























1 асық



















Таратпа қағаздар







https://quizizz.com/admin/quiz/679a64fe02cb09e88fb5870c?searchLocale=

Сабақтың ортасы





































Өткен тақырыптарға шолу жасапғ еске түсіру үшін “Canva” қолданбасында презентация

Практикалық тапсырма:

Мақсат пен Назымға мұғалім бірдей тапсырма берді. яғни бір ай ішіндегі: 1)жұп сан күндерді, 2)тақ сан күндерді шығаратын программа кодын Python-да жаз деді.

Бірақ Мақсатқа for операторын қолдануды тапсырды. Ал Назымға while операторын қолдан деді . Екеуінің есебінің программа коды қалай болады?


Жазылу коды:

For операторы арқылы

1) for day in range(2, 32, 2):

print(day, end=" ")

2) for day in range(1, 32, 2):

print(day, end=" ")

While операторы

1) day = 2

while day <= 30:

print(day, end=" ")

    day += 2

2) day = 1

while day <= 30:

print(day, end=" ")

    day += 2


Дескриптор:

- жұп сан күндерді шығаратын программа кодын Python-да for операторы арқылы жаза алады;

- тақ сан күндерді шығаратын программа кодын Python-да for операторы арқылы жаза алады;

- жұп сан күндерді шығаратын программа кодын Python-да while операторы арқылы жаза алады;

- тақ сан күндерді шығаратын программа кодын Python-да while операторы арқылы жаза алады;


Бекіту:

Ақиқат немесе жалған сұрақтарына жауап береді.





Тақырыпқа назар салып тыңдайды, кері байланыс сұрақтарына жауап береді.













Практикалық тапсырманы орындайды.







































Сұрақұа мән беріп оқыпғ ақиқат немесе жалған екенін белгілейді.






































1-4 асық





























1-5 асық


















https://www.canva.com/design/DAGdmq_-IQ8/Qspooz0a5gci2OG7ibBygg/edit?utm_content=DAGdmq_-IQ8&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton
















































Таратпа қағаздар












5 минут




Ой бөлісейік:

Тақырып бойынша не білдірдіңдер? Не үйрендіңдер?

Алған білімдеріңді күнделікті өмірде қандай кезеңде қолдануға болады? Мысал келтіріңдер

Өз ойларын айтады. Мысал келтіреді.

Ой бөліскен оқушылардың пікірін тыңдайды.



Сабақтың соңы


1. Кері байланыс: «Бағдаршам»

Оқушылар сабақ процесіне бағдаршам түстері бойынша кері байланыс жасайды.


Сабақ процесіне кері байланыс бередің


Өзін-өзі бағалау.

жүргізеді.


https://classroomscreen.com/app/screen/w/dd9ea9e5-c6b4-4868-8ca3-95446714d98d/g/027986aa-8008-4b0c-bb71-ab990d87fae5/s/bbe210cb-bf0e-40e7-8366-8eb8c152b0a0

Үй тапсырмасы

Кітапта жазылған маңызды мәліметтерді дәптерге толық жазу және оқу.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
03.06.2025
119
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі