2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / ҚМЖ Дала өсімдіктері. Омоним сөздер

ҚМЖ Дала өсімдіктері. Омоним сөздер

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 5-сынып 2-тоқсан
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

МЕКТЕП:

КҮНІ:

Мұғалім:

СЫНЫП: 5

Қатысқандар : Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

Дала өсімдіктері. Омоним сөздер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру;

5.4.3.1. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

Сабақ мақсаты

Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

























Сабақтың ортасы






















Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгендеп, зейінін сабаққа

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: «Білезік» әдісі арқылы оқушыларға жағымды психологиялық ахуал тудырамыз.Оқушылар бірінің қолына бірі «Әрқашан…., ешқашан…..» деген тілек айтып білезік тағады.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту.

«Мен адамзатқа сыйлықпын!»

Дескриптор:

  • Рөлге енеді;

  • Жағдаяттық тапсырманы орындайды;

  • Сұрақтарға жауап береді.

ҚБ

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану. ­Өлеңді мәнерлеп оқыңдар.

Мәтінге тақырып қойыңдар. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырыңдар.

«Конверттегі сұрақ» әдісі. Оқушылар 3 топқа бөлініп, өлеңді өз бетінше оқиды, мәтін мазмұны бойынша топтық талқылау жүргізіп, бір нақтылау сұрағын құрастырады. Сұрақтарын жазып, конвертке салып, келесі топқа береді. Конверт алған топ сұрақты оқып, оған жауап жазады да өздері бір нақтылау сұрағын құрастырып, келесі топқа береді.

А. Төменде берілген атаулардың шығу тегіне, мағынасына қатысты өз пікірлеріңді білдіріңдер. Сыныпта мұғаліммен талқылаңдар.

Ә. Төмендегі атаулардың айтылуы мен жазылуында қандай айырмашылық бар. Себебін түсіндіріңдер.

Б. Дұрыс жауапты дөңгелектеп белгілеңдер. Себебін түсіндіріңдер.

Дескриптор:

  • Мәтінге тақырып қояды;

  • Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады;

  • Сұрақтарға жауап береді;

  • берілген атаулардың шығу тегіне, мағынасына қатысты өз пікірлеріңді білдіреді;

  • атаулардың айтылуы мен жазылуында айырмашылықты анықтайды;

  • Себебін түсіндіреді;

  • Орфографиясы бойынша жазылған сөздердің орфоэпиясын анықтайды;

  • Ойларын дәлелдейді.

ҚБ

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

2-тапсырма. Жасырылған омоним сөздерді табыңдар.

3-тапсырма. Сөйлемдерден омонимдерді тауып, қандай мағынада қолданылғанын көрсетіңдер.

Дескриптор:

  • Жасырылған омоним сөздерді анықтайды;

  • Ойларын дәлелдейді.

  • Сөйлемдерден омонимдерді тауып, қандай мағынада қолданылғанын көрсетеді.

ҚБ

Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары аударылады.

Жағымды ахуал қалыптастыру.



Оқушылар рөлге енеді;

Жағдаяттық тапсырманы орындайды;

Сұрақтарға жауап береді.














Мәтінді оқып, тақырып қояды.

Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады;

Сұрақтарға жауап береді.

















Оқушылар орфография мен орфоэпияға байланысты тапсырмалар орындайды.






















Грамматикалық тақырыпты меңгереді.




Грамматикалық тапсырмалар орындайды.









Жасырылған омоним сөздерді анықтайды;

Ойларын дәлелдейді.

Сөйлемдерден омонимдерді тауып, қандай мағынада қолданылғанын көрсетеді.







Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.
















Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.




































Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.









5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы






Ақпарат дереккөзі: https://massaget.kz/blogs/11926/



















І. Жансүгіров





























(




































Жұмбақтар: М.Әлімбаевтікі


Рефлексия

Кері байланыс: Мен үшін түсінікті Мен үшін түсініксіз Менің көңіл күйім


































































Жариялаған:
Ереншинова Жазира
08 Қараша 2024
359
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі