|
Бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі |
МЕКТЕП: |
|||||||
|
КҮНІ: |
Мұғалім: |
|||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқандар : Қатыспағандар: |
|
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дала өсімдіктері. Омоним сөздер |
|||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; 5.4.3.1. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану. |
|||||||
|
Сабақ мақсаты |
Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану. |
|||||||
|
Жоспар: |
||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгендеп, зейінін сабаққа Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: «Білезік» әдісі арқылы оқушыларға жағымды психологиялық ахуал тудырамыз.Оқушылар бірінің қолына бірі «Әрқашан…., ешқашан…..» деген тілек айтып білезік тағады.
«Мен адамзатқа сыйлықпын!»
ҚБ Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану. Өлеңді мәнерлеп оқыңдар. Мәтінге тақырып қойыңдар. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырыңдар.
«Конверттегі сұрақ» әдісі. Оқушылар 3 топқа бөлініп, өлеңді өз бетінше оқиды, мәтін мазмұны бойынша топтық талқылау жүргізіп, бір нақтылау сұрағын құрастырады. Сұрақтарын жазып, конвертке салып, келесі топқа береді. Конверт алған топ сұрақты оқып, оған жауап жазады да өздері бір нақтылау сұрағын құрастырып, келесі топқа береді. А. Төменде берілген атаулардың шығу тегіне, мағынасына қатысты өз пікірлеріңді білдіріңдер. Сыныпта мұғаліммен талқылаңдар.
Ә. Төмендегі атаулардың айтылуы мен жазылуында қандай айырмашылық бар. Себебін түсіндіріңдер.
Б. Дұрыс жауапты дөңгелектеп белгілеңдер. Себебін түсіндіріңдер.
Дескриптор:
ҚБ ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.
2-тапсырма. Жасырылған омоним сөздерді табыңдар.
3-тапсырма. Сөйлемдерден омонимдерді тауып, қандай мағынада қолданылғанын көрсетіңдер.
Дескриптор:
ҚБ |
Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары аударылады. Жағымды ахуал қалыптастыру. Оқушылар рөлге енеді; Жағдаяттық тапсырманы орындайды; Сұрақтарға жауап береді. Мәтінді оқып, тақырып қояды. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады; Сұрақтарға жауап береді. Оқушылар орфография мен орфоэпияға байланысты тапсырмалар орындайды. Грамматикалық тақырыпты меңгереді. Грамматикалық тапсырмалар орындайды. Жасырылған омоним сөздерді анықтайды; Ойларын дәлелдейді. Сөйлемдерден омонимдерді тауып, қандай мағынада қолданылғанын көрсетеді. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы Ақпарат дереккөзі: https://massaget.kz/blogs/11926/ І. Жансүгіров ( Жұмбақтар: М.Әлімбаевтікі |
||||
|
Рефлексия |
Кері байланыс: Мен үшін түсінікті Мен үшін түсініксіз Менің көңіл күйім |
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ Дала өсімдіктері. Омоним сөздер
ҚМЖ Дала өсімдіктері. Омоним сөздер
|
Бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі |
МЕКТЕП: |
|||||||
|
КҮНІ: |
Мұғалім: |
|||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқандар : Қатыспағандар: |
|
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дала өсімдіктері. Омоним сөздер |
|||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; 5.4.3.1. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану. |
|||||||
|
Сабақ мақсаты |
Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану. |
|||||||
|
Жоспар: |
||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгендеп, зейінін сабаққа Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: «Білезік» әдісі арқылы оқушыларға жағымды психологиялық ахуал тудырамыз.Оқушылар бірінің қолына бірі «Әрқашан…., ешқашан…..» деген тілек айтып білезік тағады.
«Мен адамзатқа сыйлықпын!»
ҚБ Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану. Өлеңді мәнерлеп оқыңдар. Мәтінге тақырып қойыңдар. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырыңдар.
«Конверттегі сұрақ» әдісі. Оқушылар 3 топқа бөлініп, өлеңді өз бетінше оқиды, мәтін мазмұны бойынша топтық талқылау жүргізіп, бір нақтылау сұрағын құрастырады. Сұрақтарын жазып, конвертке салып, келесі топқа береді. Конверт алған топ сұрақты оқып, оған жауап жазады да өздері бір нақтылау сұрағын құрастырып, келесі топқа береді. А. Төменде берілген атаулардың шығу тегіне, мағынасына қатысты өз пікірлеріңді білдіріңдер. Сыныпта мұғаліммен талқылаңдар.
Ә. Төмендегі атаулардың айтылуы мен жазылуында қандай айырмашылық бар. Себебін түсіндіріңдер.
Б. Дұрыс жауапты дөңгелектеп белгілеңдер. Себебін түсіндіріңдер.
Дескриптор:
ҚБ ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.
2-тапсырма. Жасырылған омоним сөздерді табыңдар.
3-тапсырма. Сөйлемдерден омонимдерді тауып, қандай мағынада қолданылғанын көрсетіңдер.
Дескриптор:
ҚБ |
Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары аударылады. Жағымды ахуал қалыптастыру. Оқушылар рөлге енеді; Жағдаяттық тапсырманы орындайды; Сұрақтарға жауап береді. Мәтінді оқып, тақырып қояды. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады; Сұрақтарға жауап береді. Оқушылар орфография мен орфоэпияға байланысты тапсырмалар орындайды. Грамматикалық тақырыпты меңгереді. Грамматикалық тапсырмалар орындайды. Жасырылған омоним сөздерді анықтайды; Ойларын дәлелдейді. Сөйлемдерден омонимдерді тауып, қандай мағынада қолданылғанын көрсетеді. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы Ақпарат дереккөзі: https://massaget.kz/blogs/11926/ І. Жансүгіров ( Жұмбақтар: М.Әлімбаевтікі |
||||
|
Рефлексия |
Кері байланыс: Мен үшін түсінікті Мен үшін түсініксіз Менің көңіл күйім |
|
||||||
шағым қалдыра аласыз




















