Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім
Өзім туралы
Пәні:
Әдебиеттік оқу
Күні:
02.10.23ж
Педагогтіңаты-жөні:
Алиманова РР
Сынып:2
«З»
Қатысқандар саны:23 Қатыспағандар
саны:
Сабақтыңтақырыбы
Менің
үйім
Кәмен Оразалин «Абайдың
шаңырағы
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары
2.2.7.1 – мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш
құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу
Сабақтың
мақсаты
Көркемсөдерді табасың,
қолданасың
Р.ЛСабақ
барысы
Сабақтың
кезеңі/уақыты
Педагогтіңәрекеті
Оқушыныңәрекеті
Бағалау
Сабақтыңбасы
(3мин)
Ұйымдастырукезеңі:
Психологиялық ахуал
орнату.
«Көңіл күй»
Оқушылар сабаққа назар
аударады.
Оқушылар әуенмен көңіл
– күйлерін білдіреді.
Мадақтау
Жарайсың!,
Керемет!
Жақсы!
Талпын!
Сабақтың
ортасы
(5
мин)
10 мин
Үй тапсырмасын
тексеру
6-тапсырма 34-бет
Фотоальбомың болашақта қандай фотолармен толықтырылады деп
ойлайсың?Жаз.
«Ой қозғау» әдісі
Жұмбақтарды шеш.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
хабарлау
Көркемсөдерді табасың,
қолданасың
1-тапсырма
ФС
Ұжымдық
жұмыс
Flippity
бағдарламасы
«Спиннер» әдісі
Мәтінді оқы.
Таныс емес сөздердіңң мағынасы
аш.
«Дауыстап ойлау»
әдісі
-Мәтін не туралы?
ЕББҚ
Мәтін не
туралы?
Талқылау
сұрақтары:
1.Әуез неге толқыды?
Өз ойын
жазады
Жұмбақтардың шеешуін табады
1.мәтін мазмұнын туралы
әңгімелейді
2.түсініксіз
сөздердің мағынасын ашады
Сұраққа жауап
береді
Дескриптор:
-ойын
жазады(1б)
Мадақтау
Жарайсың!,
Керемет!
Жақсы!
Талпын!
Лайктар салынған
таратпа
Дескриптор:
-мәтіннің мазмұны туралы
әңгімелейді(1б)
-түсініксіз сөздердің мағынасын ашады
(1б)
ЕББҚ
Дескриптор:
-сұраққа жауап
береді
Оқулық
1-тапсырма
35-бет
Оқулық
35,36-бет
10
мин
Сергіту
сәті
2 минут
2-
тапсырма
Жұптық
жұмыс
«Көршіңмен
әңгімелес» әдісі
Мәтінге сүйеніп
суреттегі Абай атаның үйін сипаттап
әңгімеле.
Кәрімнің ақын Абайдың
үйіне көркемсөзбен берген бағасын
жаз.
«Дауыстап ойлау»
әдісі
-Не
түсіндің?
ЕББҚ
Тапсырманы орындауда
қолдау көрсету
Талқылау
сұрақтары:
1.Кәрім Абайдың үйін
қалай сипаттады?
Қол жаттығуы
«Қырыққабат тұздау»
Біз қырыққабатты
кесеміз, кесеміз,
Біз қырыққабатты
тұздап,тұздап аламыз.
Енді сәбізді үккіштен
жақсылап өткізіп аламыз,
Біз қырыққабатты басамыз,
басамыз.
1.киіз үйдің ішіндегі
дүниелерді сипаттайды
2.кілем мен
қонақкөрпелерді әңгімелейді
3.Кәрімнің сөзін
жазады
4.қорытынды
жасайды(
Сұраққа жауап
береді
Қол жаттығуын жасайды
«Комментарий»
арқылы
Жұлдызшалар
Дескриптор:
-киіз үйдің ішіндегі дүниелерді
сипаттайды(1б)
-кілем мен
қонақкөрпелерді
әңгімелейді(1б)
-Кәрімнің сөзін
жазады(1б)
-қорытынды
жасайды(1б)
ЕББҚ
Дескриптор:
-тапсырманы
орындайды
Жарайсыңдар!
Керемет!
Оқулық
35.36-бет
Дәптер
қаламсап
8мин
3 –
тапсырма
Жеке
жұмыс
«Кесте»
әдісі
Салыстыра отырып,
кестені толтыр.
ЕББҚ
Тапсырманы орындауда
қолдау көрсету
Талқылау
сұрақтары:
1.Қазіргі үйлердің
бұрыңғы үйлерден қандай артықшылығы
бар?
1.Абай атаның
үйін жазады
2.өзінің үйін жазады
3.қорытынды
жасайды
Сұраққа жауап береді
«Отшашу» арқылы
бір-ірін бағалау
1875тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз