Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы

    Қауіпсіздік ережесі Денсаулық туралы жалпы ұғым


    . "Дене тәрбиесі дегеніміз не?»



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    1.3.1.1 денсаулық туралы жалпы түсінік алу, дене белсенділігін ұғыну

    1.3.4.1 бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау

    Сабақтың мақсаты


    Барлығы: Жаңа білімді түсінеді.

    Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.

    Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.

    Бағалау критерииі

    Жаттығу түрлерін көрсетеді;

    . Қауіпсіздік ережені сақтай отырып ,жаттығуларды дұрыс жасайды.

    Ойын ережесін сақтайды, жеңіске жетеді.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Сапқа  тұру түзел тік тұр сәлемдесу, оқушыларды  түгендеу,саптық жаттығулар оңға, солға бұрыл кері айнал.

    Жалпы  дамыту  жаттығулары: спорт залды   айланып  жайлап  жүру, жүгіру,тізені  биік  көтеріп  жүгіру, оңға  және  солға  қарай  тіркеме  адыммен  жүгіру, артпен  жүгіру, алмен  жүгіру.қаз жүріс терең жүріп демалу. Сапқа тұру. қатармен саналу 1-2-3ке санал

    Бір  орыннан  және  қозғалып  жасалатын  жаттығулар:

    Б.қ.аяғымыз иық көлемінде қалымыз белде басымызды айналдырамыз 

    Б.қ. екі  қолды  алға  және  артқа  айналдыру.

    Б.қ оң қол жоғарыда сол қол төменде қолымызды алмастырамыз

    Б.қ. екі  қолды  алға  ұстап, оң  аяқты  сол  қолға, сол  аяқты  оң қолға  қарама-қайшы  көтеру.

    Б.қ. екі  аяқты иық  тұсында  ұстап, алға  иіліп  тұру.

    Б.қ. екі  аяқты  алшақ  ұстап, бір  орыннан  отырып  тұру.

    Б.қ.1 қолымыз жоғалыда созыламыз 2 тіземізді бүкпейміз қолымызды аяқтың ұшына тейгіземіз 3 отырамыз 4 тұрамыз

    Б.қ қолымыз белде белді оңға 2 рет солға екі рет қозғалтамыз .

    Б.қ 1оң аяқтың ұшына қолымызды тейгіземіз 2 жерге тейгіземіз 3 сал аяққа қолымызды тейгіземіз 4 бастапқы қалып 


    Ашық сұрақ

    1.Дене жаттығулары кезінде біздің жүрегіміз бен өкпеміз неліктен еселеп жұмыс істейтінін айта аласыз ба?

    2.Дене жаттығуларынан кейін жүрегіңіз неліктен жылдам соғады? Осындай жаттығулардан кейін сіз өзіңізді қалай сезінесіздер? Қызып терлейсіз бе

    3.Жүгіру бойынша көңілді жаттығуларда біз қандай салауатты дағдылар қалыптастырамыз?

    4.Секіруге арналған жаттығулар неліктен денеге жақсы ширату болып саналатынын айта аласыз ба?


    Қол шапалақ




    Ұялы телефон


    Ортасы

    Жаңа сабақты түсіндіру

    Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.

    Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу.

    Еркiн ұста денеңдi,

    Тарсылдатпай едендi

    Орнымыздан тұрып ап

    Жүгiрейiк бiр уақ.

    Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

    Ұлттық ойындар:

    Күш сынаспақ 
    Бұл ойын стол үстінде екі баланың білек сынасуымен орындалады.2 бала шынтақтарын столға тірек қол бастарын айқстырады.Кім білекті столға жықса сол бала жеңіске жетеді. Ағаш аттың үстінде аттың басын ұстап тұрып 2-ші қашан білектен тартысып сынасуға да болады.Бірақ баланың қауіпсіздігі қатаң бақыланады. 
    Тауық күрес. 
    Балалар екі топқа бөлінеді.Осы екі топтан екі бала шығып ,кәдімгідей күреседі.Оның ең қызығыда,басқаша күрестен айырмасы да –тек жалғыз аяғымен ақсаңдай жүріп,иықтарын қағып күресуінде.Бұл күрес балалардың нық басып,орнықты жүруін жетілдіреді.Күрестің 1 аяғн тізесін бүгіп,мата белбеуін байлап тастайды.Қайсысы сүрініп жығылса ,сол ұтылады. 

    Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды

    Жұп бойынша

    Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді

    Кілт сөздер мен тіркестер. Оқушыларды түсінігін талқылау, көрсету топтық ойын жақсарту туралы белсенділігі туралы әлеуметтік дағдыларды түсіну және көрсету

    қозғалу дағдылары секіру, лақтыру, жүгіру


    Смаликтер арқылы

    ҚБ өзін өзі бағалау









    Бағалау парақшасын толтырады.



    ҚБ

    Доптар: түрлі мөлшер, текстура, түс, салмақ, т.б.







    Доптар (түрлі мөлшерлі). Нысана ретінде түрлі қайта өңделе алатын заттар қолданыла алады: пластикалық саптаяқ / шөлмектер, картон туба / жәшіктер.

    Сабақтың соңы


    Кері байланыс

    Оқушылардың өз тәртіптеріне рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері, қарым-қатынас).

    Оқушылар стикерге мына сұрақтарға жауап жазады:

    1. Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі тақтаға жапсырады.


    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


    Рефлексия парағы









    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    . Қауіпсіздік ережесі

    Денсаулық туралы жалпы ұғым

    . "Дене тәрбиесі дегеніміз не?»



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.3.1.1 денсаулық туралы жалпы түсінік алу, дене белсенділігін ұғыну

    1.3.4.1 бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау

    Сабақтың мақсаты


    Барлығы: Қауіпсіздік ережесін біледі

    Біразы: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.

    Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.

    Бағалау критерииі

    Дене жаттығуларын орындау барысында туындаған қиындықтарды анықтайды.

    Дене жаттығуларын орындау барысында туындайтын тәуекелдерді атайды.

    Қиындықтар мен тәуекелдердің алдын алу жолдарын ұсынады.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Сәлемдесу.Сапқа отырғызу. сабақ барысын түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп ережелері.жүру ,

    Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек екенімізді айта аласын ба?

    орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол жағына қарай .

    1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру.

    2. Жеңіл жүгіріске көшу .

    3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде

    5 .Жылдамдыққа жүгіру

    6. қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру.

    Ж.Д.Ж. орнында


    Оқушы өз жұбын табады

    Сұрақ жауап орындайды

    Қол шапалақ










    Ысқырық, секундомер, плакат, түрлі түсті маркерлер


    Ортасы

    Жаңа сабақты түсіндіру «Қауіпсіздік ережесі»

    1. Дене тәрбиесі сабағына сай спорттық киім кию.

    Тізеге, шынтаққа киетін арнайы киім кию.

    1. Мұғалімнің ұйымдастырған сабағын бұзбауы керек.

    2. Белсенді, ақыл оймен қыздырыну жаттығуларын жасау керек.

    3. Ойын алаңына мұқияттылық пен қарау.

    4. Допты дұрыс үрілуін қарау, қатты үрілген доппен ойнамау,

    Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу.

    Еркiн ұста денеңдi,

    Тарсылдатпай едендi

    Орнымыздан тұрып ап

    Жүгiрейiк бiр уақ.

    Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

    Аяқты алға созайық

    Тiк көтерiп, қозғайық.

    Тым сылбыр да болмайық

    Алға қарай озбайық.

    Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.

    Арқан тарту. 
    Бұл екі топқа бөлінген балалармен немесе екі баламен ойналады.Арқанның екі жағынан екі бала немесе екі топқа бөлінген балалар тартысады 
    Қай топ арқанды өз жағына тартып,алып, кесе сол топ жеңіске жетеді. 
    Екі бала тартысқанда қай бала өзіне қарай арқанды тартып екіші баланы құлатса ,құламаған бала жеңіске жетеді. 
    Хан «алшы» 
    Бұқл ойынға 5 немесе 10 бала қатыса алады.Көп асықтың ең ірісін қызыл түске бояп қояды.Бұл асық «хан» асығы. 
    Асықтар тізіліп қойылады да бастаушы хан асығымен оларды көздеп құлатады.Құлаған асықтарды жинап алады.Егер хан асығы бүк,шік,тайқы-қалыптарымен түссе,бастаушы жақын құлаған асықтарды ата береді. 
    Егер бастаушы асықтарды қолымен құлатып алса немесе басқа асықтарымен атса,онда ойынды келесі бала жалғастырады.Ең соңында хан асығы кімнің қасында қалса,сол бала жеңіске жетеді.Келесі ойынды жеңіске жеткен бала жалғастырады. 


    Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

    Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді,

    жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынан хабардар болады және түснеді

    Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты игергендерін көрсетеді

    Смаликтер арқылы

    ҚБ өзін өзі бағалау



    ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау

    Доптар: түрлі мөлшер, текстура, түс, салмақ, т.б.

    Доптар (түрлі мөлшерлі). Нысана ретінде түрлі қайта өңделе алатын заттар қолданыла алады: пластикалық саптаяқ / шөлмектер, картон туба / жәшіктер.

    Сабақтыңсоңы


    Қалыптастырушы бағалау. «Социаграмма» әдісі:

    Тапсырма: оқушылар сабақтан қаншалықты дәрежеде тың мәліметтерді алғанын шәкіл тұсына белгілейді.

    Кері байланыс

    Оқушылар сабақта алған білімдерін қорытындылау үшін «Білемін, білгім келеді, үйрендім» (ББҮ стратегиясы) кестесін толтырады.


    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


    Рефлексия парағы

































    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Күн тәртібі, таңғы жаттығу және сергу

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.3.2.1 жаттығуларды орындау кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын сипаттау

    1.3.3.1 дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістерді анықтау

    Сабақтың мақсаты


    Денені шынықтырудың маңыздылғын түсіндіреді;

    Дене жаттығуларын белсенді орындайды;

    .Таңертеңгі жаттығуларды жасауға дағдылану.


    Таңертенгілік жаттығу түрлерін көрсетеді;

    Қауіпсіздік ережені сақтай отырып ,жаттығуларды белсенді жасайды;

    Ойын ережесін сақтайды, жеңіске жетеді.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Сапқа  тұру түзел тік тұр сәлемдесу, оқушыларды  түгендеу,саптық жаттығулар оңға, солға бұрыл кері айнал.

    Жалпы  дамыту  жаттығулары: спорт залды   айланып  жайлап  жүру, жүгіру,тізені  биік  көтеріп  жүгіру, оңға  және  солға  қарай  тіркеме  адыммен  жүгіру, артпен  жүгіру, алмен  жүгіру.қаз жүріс терең жүріп демалу. Сапқа тұру. қатармен саналу 1-2-3ке санал.

    Бір  орыннан  және  қозғалып  жасалатын  жаттығулар:

    Б.қ.аяғымыз иық көлемінде қалымыз белде басымызды айналдырамыз 

    Б.қ. екі  қолды  алға  және  артқа  айналдыру.

    Б.қ оң қол жоғарыда сол қол төменде қолымызды алмастырамыз

    Б.қ. екі  қолды  алға  ұстап, оң  аяқты  сол  қолға, сол  аяқты  оң қолға  қарама-қайшы  көтеру.

    Б.қ. екі  аяқты иық  тұсында  ұстап, алға  иіліп  тұру.

    Б.қ. екі  аяқты  алшақ  ұстап, бір  орыннан  отырып  тұру.

    Б.қ.1 қолымыз жоғалыда созыламыз 2 тіземізді бүкпейміз қолымызды аяқтың ұшына тейгіземіз 3 отырамыз 4 тұрамыз

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бизаков Джек Корабаевич
    04 Қаңтар 2023
    3316
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ Дене шынықтыру 1 сынып 2022-2023

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ Дене шынықтыру 1 сынып 2022-2023

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қысқа мерзімді жоспар. Дене шынықтыру пәні 1 сынып І-IV тоқсан 2022-2023 оқу жылы,
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы

    Қауіпсіздік ережесі Денсаулық туралы жалпы ұғым


    . "Дене тәрбиесі дегеніміз не?»



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    1.3.1.1 денсаулық туралы жалпы түсінік алу, дене белсенділігін ұғыну

    1.3.4.1 бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау

    Сабақтың мақсаты


    Барлығы: Жаңа білімді түсінеді.

    Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.

    Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.

    Бағалау критерииі

    Жаттығу түрлерін көрсетеді;

    . Қауіпсіздік ережені сақтай отырып ,жаттығуларды дұрыс жасайды.

    Ойын ережесін сақтайды, жеңіске жетеді.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Сапқа  тұру түзел тік тұр сәлемдесу, оқушыларды  түгендеу,саптық жаттығулар оңға, солға бұрыл кері айнал.

    Жалпы  дамыту  жаттығулары: спорт залды   айланып  жайлап  жүру, жүгіру,тізені  биік  көтеріп  жүгіру, оңға  және  солға  қарай  тіркеме  адыммен  жүгіру, артпен  жүгіру, алмен  жүгіру.қаз жүріс терең жүріп демалу. Сапқа тұру. қатармен саналу 1-2-3ке санал

    Бір  орыннан  және  қозғалып  жасалатын  жаттығулар:

    Б.қ.аяғымыз иық көлемінде қалымыз белде басымызды айналдырамыз 

    Б.қ. екі  қолды  алға  және  артқа  айналдыру.

    Б.қ оң қол жоғарыда сол қол төменде қолымызды алмастырамыз

    Б.қ. екі  қолды  алға  ұстап, оң  аяқты  сол  қолға, сол  аяқты  оң қолға  қарама-қайшы  көтеру.

    Б.қ. екі  аяқты иық  тұсында  ұстап, алға  иіліп  тұру.

    Б.қ. екі  аяқты  алшақ  ұстап, бір  орыннан  отырып  тұру.

    Б.қ.1 қолымыз жоғалыда созыламыз 2 тіземізді бүкпейміз қолымызды аяқтың ұшына тейгіземіз 3 отырамыз 4 тұрамыз

    Б.қ қолымыз белде белді оңға 2 рет солға екі рет қозғалтамыз .

    Б.қ 1оң аяқтың ұшына қолымызды тейгіземіз 2 жерге тейгіземіз 3 сал аяққа қолымызды тейгіземіз 4 бастапқы қалып 


    Ашық сұрақ

    1.Дене жаттығулары кезінде біздің жүрегіміз бен өкпеміз неліктен еселеп жұмыс істейтінін айта аласыз ба?

    2.Дене жаттығуларынан кейін жүрегіңіз неліктен жылдам соғады? Осындай жаттығулардан кейін сіз өзіңізді қалай сезінесіздер? Қызып терлейсіз бе

    3.Жүгіру бойынша көңілді жаттығуларда біз қандай салауатты дағдылар қалыптастырамыз?

    4.Секіруге арналған жаттығулар неліктен денеге жақсы ширату болып саналатынын айта аласыз ба?


    Қол шапалақ




    Ұялы телефон


    Ортасы

    Жаңа сабақты түсіндіру

    Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.

    Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу.

    Еркiн ұста денеңдi,

    Тарсылдатпай едендi

    Орнымыздан тұрып ап

    Жүгiрейiк бiр уақ.

    Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

    Ұлттық ойындар:

    Күш сынаспақ 
    Бұл ойын стол үстінде екі баланың білек сынасуымен орындалады.2 бала шынтақтарын столға тірек қол бастарын айқстырады.Кім білекті столға жықса сол бала жеңіске жетеді. Ағаш аттың үстінде аттың басын ұстап тұрып 2-ші қашан білектен тартысып сынасуға да болады.Бірақ баланың қауіпсіздігі қатаң бақыланады. 
    Тауық күрес. 
    Балалар екі топқа бөлінеді.Осы екі топтан екі бала шығып ,кәдімгідей күреседі.Оның ең қызығыда,басқаша күрестен айырмасы да –тек жалғыз аяғымен ақсаңдай жүріп,иықтарын қағып күресуінде.Бұл күрес балалардың нық басып,орнықты жүруін жетілдіреді.Күрестің 1 аяғн тізесін бүгіп,мата белбеуін байлап тастайды.Қайсысы сүрініп жығылса ,сол ұтылады. 

    Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды

    Жұп бойынша

    Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді

    Кілт сөздер мен тіркестер. Оқушыларды түсінігін талқылау, көрсету топтық ойын жақсарту туралы белсенділігі туралы әлеуметтік дағдыларды түсіну және көрсету

    қозғалу дағдылары секіру, лақтыру, жүгіру


    Смаликтер арқылы

    ҚБ өзін өзі бағалау









    Бағалау парақшасын толтырады.



    ҚБ

    Доптар: түрлі мөлшер, текстура, түс, салмақ, т.б.







    Доптар (түрлі мөлшерлі). Нысана ретінде түрлі қайта өңделе алатын заттар қолданыла алады: пластикалық саптаяқ / шөлмектер, картон туба / жәшіктер.

    Сабақтың соңы


    Кері байланыс

    Оқушылардың өз тәртіптеріне рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері, қарым-қатынас).

    Оқушылар стикерге мына сұрақтарға жауап жазады:

    1. Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі тақтаға жапсырады.


    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


    Рефлексия парағы









    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    . Қауіпсіздік ережесі

    Денсаулық туралы жалпы ұғым

    . "Дене тәрбиесі дегеніміз не?»



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.3.1.1 денсаулық туралы жалпы түсінік алу, дене белсенділігін ұғыну

    1.3.4.1 бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау

    Сабақтың мақсаты


    Барлығы: Қауіпсіздік ережесін біледі

    Біразы: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.

    Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.

    Бағалау критерииі

    Дене жаттығуларын орындау барысында туындаған қиындықтарды анықтайды.

    Дене жаттығуларын орындау барысында туындайтын тәуекелдерді атайды.

    Қиындықтар мен тәуекелдердің алдын алу жолдарын ұсынады.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Сәлемдесу.Сапқа отырғызу. сабақ барысын түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп ережелері.жүру ,

    Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек екенімізді айта аласын ба?

    орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол жағына қарай .

    1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру.

    2. Жеңіл жүгіріске көшу .

    3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде

    5 .Жылдамдыққа жүгіру

    6. қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру.

    Ж.Д.Ж. орнында


    Оқушы өз жұбын табады

    Сұрақ жауап орындайды

    Қол шапалақ










    Ысқырық, секундомер, плакат, түрлі түсті маркерлер


    Ортасы

    Жаңа сабақты түсіндіру «Қауіпсіздік ережесі»

    1. Дене тәрбиесі сабағына сай спорттық киім кию.

    Тізеге, шынтаққа киетін арнайы киім кию.

    1. Мұғалімнің ұйымдастырған сабағын бұзбауы керек.

    2. Белсенді, ақыл оймен қыздырыну жаттығуларын жасау керек.

    3. Ойын алаңына мұқияттылық пен қарау.

    4. Допты дұрыс үрілуін қарау, қатты үрілген доппен ойнамау,

    Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу.

    Еркiн ұста денеңдi,

    Тарсылдатпай едендi

    Орнымыздан тұрып ап

    Жүгiрейiк бiр уақ.

    Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

    Аяқты алға созайық

    Тiк көтерiп, қозғайық.

    Тым сылбыр да болмайық

    Алға қарай озбайық.

    Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.

    Арқан тарту. 
    Бұл екі топқа бөлінген балалармен немесе екі баламен ойналады.Арқанның екі жағынан екі бала немесе екі топқа бөлінген балалар тартысады 
    Қай топ арқанды өз жағына тартып,алып, кесе сол топ жеңіске жетеді. 
    Екі бала тартысқанда қай бала өзіне қарай арқанды тартып екіші баланы құлатса ,құламаған бала жеңіске жетеді. 
    Хан «алшы» 
    Бұқл ойынға 5 немесе 10 бала қатыса алады.Көп асықтың ең ірісін қызыл түске бояп қояды.Бұл асық «хан» асығы. 
    Асықтар тізіліп қойылады да бастаушы хан асығымен оларды көздеп құлатады.Құлаған асықтарды жинап алады.Егер хан асығы бүк,шік,тайқы-қалыптарымен түссе,бастаушы жақын құлаған асықтарды ата береді. 
    Егер бастаушы асықтарды қолымен құлатып алса немесе басқа асықтарымен атса,онда ойынды келесі бала жалғастырады.Ең соңында хан асығы кімнің қасында қалса,сол бала жеңіске жетеді.Келесі ойынды жеңіске жеткен бала жалғастырады. 


    Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

    Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді,

    жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынан хабардар болады және түснеді

    Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты игергендерін көрсетеді

    Смаликтер арқылы

    ҚБ өзін өзі бағалау



    ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау

    Доптар: түрлі мөлшер, текстура, түс, салмақ, т.б.

    Доптар (түрлі мөлшерлі). Нысана ретінде түрлі қайта өңделе алатын заттар қолданыла алады: пластикалық саптаяқ / шөлмектер, картон туба / жәшіктер.

    Сабақтыңсоңы


    Қалыптастырушы бағалау. «Социаграмма» әдісі:

    Тапсырма: оқушылар сабақтан қаншалықты дәрежеде тың мәліметтерді алғанын шәкіл тұсына белгілейді.

    Кері байланыс

    Оқушылар сабақта алған білімдерін қорытындылау үшін «Білемін, білгім келеді, үйрендім» (ББҮ стратегиясы) кестесін толтырады.


    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


    Рефлексия парағы

































    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Күн тәртібі, таңғы жаттығу және сергу

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.3.2.1 жаттығуларды орындау кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын сипаттау

    1.3.3.1 дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістерді анықтау

    Сабақтың мақсаты


    Денені шынықтырудың маңыздылғын түсіндіреді;

    Дене жаттығуларын белсенді орындайды;

    .Таңертеңгі жаттығуларды жасауға дағдылану.


    Таңертенгілік жаттығу түрлерін көрсетеді;

    Қауіпсіздік ережені сақтай отырып ,жаттығуларды белсенді жасайды;

    Ойын ережесін сақтайды, жеңіске жетеді.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Сапқа  тұру түзел тік тұр сәлемдесу, оқушыларды  түгендеу,саптық жаттығулар оңға, солға бұрыл кері айнал.

    Жалпы  дамыту  жаттығулары: спорт залды   айланып  жайлап  жүру, жүгіру,тізені  биік  көтеріп  жүгіру, оңға  және  солға  қарай  тіркеме  адыммен  жүгіру, артпен  жүгіру, алмен  жүгіру.қаз жүріс терең жүріп демалу. Сапқа тұру. қатармен саналу 1-2-3ке санал.

    Бір  орыннан  және  қозғалып  жасалатын  жаттығулар:

    Б.қ.аяғымыз иық көлемінде қалымыз белде басымызды айналдырамыз 

    Б.қ. екі  қолды  алға  және  артқа  айналдыру.

    Б.қ оң қол жоғарыда сол қол төменде қолымызды алмастырамыз

    Б.қ. екі  қолды  алға  ұстап, оң  аяқты  сол  қолға, сол  аяқты  оң қолға  қарама-қайшы  көтеру.

    Б.қ. екі  аяқты иық  тұсында  ұстап, алға  иіліп  тұру.

    Б.қ. екі  аяқты  алшақ  ұстап, бір  орыннан  отырып  тұру.

    Б.қ.1 қолымыз жоғалыда созыламыз 2 тіземізді бүкпейміз қолымызды аяқтың ұшына тейгіземіз 3 отырамыз 4 тұрамыз

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дінтану Тест 2 сынып
    04.01.2023
    3316
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бизаков Джек Корабаевич
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации