ҚМЖ “Достық-асыл қасиет” 7-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚМЖ “Достық-асыл қасиет” 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәнінен 7-сыныпқа арналған “Достық-асыл қасиет” тақырыбына сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін: _____________

Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 1-сабақ

Бөлім:

4-бөлім: Достық және сүйіспеншілік Морфология

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты

А.Б.Даулетиярова

Күні:

04.11.24ж

Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Достық - асыл қасиет

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау;

7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе)

Сабақтың мақсаты

Оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжай алады. Мәселенің оңтайлы шешілу жолдары мен себептеріне өз көзқарастарын білдіріп, эссе жаза алады.

Құндылықтарға баулу

Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық

-әр түрлі ұлт өкілдерімен сыйластық қарым-қатынас;

-Қазақстан азаматының міндеттерін орындауға, өз елінің мүдделері мен құндылықтарын қорғауға дайын болу.

Құндылық: бірлік және ынтымақ

-бірлескен іс-әрекет пен өзара іс-әрекет кезінде басқалардың пікірлері мен сезімдерін құрметтей білу;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

5 минут







Сабақтың ортасы

5 минут












25 минут






















5 минут












Сабақтың соңы

5 минут

1.Сәлемдесу

2.Сергіту сәті

«Айна»

Ойтүрткі

1.Достық туралы шығармаларды оқыдыңдар ма?

2.Сендерге дос не үшін керек?


1-тапсырма 74-бет

Мәтінді диктор мен бір оқушының мәнерлеп оқығанынан тыңдаңдар.

Сұрақтарға жауап бер.

1.Мәтін кімге арналып жазылған? (ЕББҚ оқушыға)

2.Автор мәтіннің дамуында және аяқталуында қандай мысал келтірген? Өз ойыңды жеткіз.


7-тапсырма 76-бет

Тарихта болған ұлы тұлғалар – Абай мен Евгений Михаэлистің, Шоқан Уәлиханов пен Федор Достоевскийдің, Мағжан Жұмабаев пен Максим Горькийдің, Шыңғыс Айтматов пен Мұхтар Шахановтың достығы жайында шағын эссе жаз.

Эссенің құрылымы:

1.Кіріспе. Эссенің кіріспесінде негізгі ой тұжырымдама түрінде беріледі. Кіріспеде оқырманның қызығушылығын туғызу үшін риторикалық сұрақ, дәйексөз алуға болады.

2.Негізгі бөлім. Эссенің негізгі бөлімінде кіріспеде айтылған ой тұжырымды дәлелденіп, сараптама жасалады. Тақырыптың ашылуы үшін талданып отырған мәселе туралы жазылған ғылыми пайымдауларды дәйексөз ретінде пайдалануға болады.

3.Қорытынды. Кіріспеде айтылған түйінді пікірдің негізгі бөлімде дәлелденуін өз түйінді ойыңмен қорыту. Эсседе негізгі идеяның ашылуы, жаңаша сипатта өз пікіріңнің болуы бағаланады.


12-тапсырма 78-бет

«Кім жүйрік» ойыны. Достық туралы мақал-мәтелдерді кім көп білсе, сол жеңеді.

1.Дос басқа, дұшпан аяққа қарайды.

2.Ақылсыз достан ақылды дұшпан артық.

3.Дос жылатып айтады, дұшпан күлдіріп айтады.

4.Досы жақсысының өзі де жақсы.


Үйге тапсырма: 6-тапсырма 76-бет

Рефлексия



Психологиялық ахуал

«Айна»

Оқушылар жұптасып, бір-біріне қарама-қарсы тұрады (немесе партада отырып та болады). Олардың біреуі қолдарымен, аяқтарымен, денесімен, бет-әлпетімен әртүрлі қимылдар жасайды, ал екінші оқушы оларды айна секілді қайталайды: оңды сол қылады, солды оң жасайды. Бір минуттан кейін оқушылар рөлдерімен алмасады.



Мәтінді мұқият оқиды.

Сұрақтарға жауап береді.


Тарихта болған ұлы тұлғалар – Абай мен Евгений Михаэлистің, Шоқан Уәлиханов пен Федор Достоевскийдің, Мағжан Жұмабаев пен Максим Горькийдің, Шыңғыс Айтматов пен Мұхтар Шахановтың достығы жайында шағын эссе жазады.








Достық туралы мақал-мәтелдер жазады.






















Ауызша мадақтау арқылы бағалау Жарайсың! Тамаша! Керемет!



Дескриптор Білім алушы

-мәтіннің дамуын талдайды;

-мәтіннің аяқталуын талдайды;

-сұрақтарға жауап береді;

.-эссе жазды;

-эссенің талаптарын сақтайды;



Бағалау

«Жапондық бағалау» әдісі бойынша үш топ бірін-бірі бағалайды. Осы бағалау арқылы келесі өзгелердің жауаптарымен келісетін тұстарын, толықтыруға қатысты өз көзқарастарын, өздерінің қоятын сұрақтарын жеткізеді.





Дескриптор Білім алушы

-достық туралы мақал-мәтелде көп біледі,

-мақал-мәтелдердің өзіндік ерекшеліктерін түсіндіре алады.



















Оқулық

7-сынып

«Атамұра» баспасы

2017жыл



Қалыптастырушы бағалауға арналған


тапсырма

лар жинағы

7-сынып






















































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.12.2024
237
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі