Бекітемін: _____________
Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 1-сабақ
|
Бөлім: |
4-бөлім: Достық және сүйіспеншілік Морфология |
|||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты |
А.Б.Даулетиярова |
|||||
|
Күні: |
04.11.24ж |
|||||
|
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Достық - асыл қасиет |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау; 7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе) |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжай алады. Мәселенің оңтайлы шешілу жолдары мен себептеріне өз көзқарастарын білдіріп, эссе жаза алады. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық -әр түрлі ұлт өкілдерімен сыйластық қарым-қатынас; -Қазақстан азаматының міндеттерін орындауға, өз елінің мүдделері мен құндылықтарын қорғауға дайын болу. Құндылық: бірлік және ынтымақ -бірлескен іс-әрекет пен өзара іс-әрекет кезінде басқалардың пікірлері мен сезімдерін құрметтей білу; |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басталуы 5 минут Сабақтың ортасы 5 минут 25 минут 5 минут Сабақтың соңы 5 минут |
1.Сәлемдесу 2.Сергіту сәті «Айна» Ойтүрткі 1.Достық туралы шығармаларды оқыдыңдар ма? 2.Сендерге дос не үшін керек? 1-тапсырма 74-бет Мәтінді диктор мен бір оқушының мәнерлеп оқығанынан тыңдаңдар. Сұрақтарға жауап бер. 1.Мәтін кімге арналып жазылған? (ЕББҚ оқушыға) 2.Автор мәтіннің дамуында және аяқталуында қандай мысал келтірген? Өз ойыңды жеткіз.
7-тапсырма 76-бет Тарихта болған ұлы тұлғалар – Абай мен Евгений Михаэлистің, Шоқан Уәлиханов пен Федор Достоевскийдің, Мағжан Жұмабаев пен Максим Горькийдің, Шыңғыс Айтматов пен Мұхтар Шахановтың достығы жайында шағын эссе жаз. Эссенің құрылымы: 1.Кіріспе. Эссенің кіріспесінде негізгі ой тұжырымдама түрінде беріледі. Кіріспеде оқырманның қызығушылығын туғызу үшін риторикалық сұрақ, дәйексөз алуға болады. 2.Негізгі бөлім. Эссенің негізгі бөлімінде кіріспеде айтылған ой тұжырымды дәлелденіп, сараптама жасалады. Тақырыптың ашылуы үшін талданып отырған мәселе туралы жазылған ғылыми пайымдауларды дәйексөз ретінде пайдалануға болады. 3.Қорытынды. Кіріспеде айтылған түйінді пікірдің негізгі бөлімде дәлелденуін өз түйінді ойыңмен қорыту. Эсседе негізгі идеяның ашылуы, жаңаша сипатта өз пікіріңнің болуы бағаланады. 12-тапсырма 78-бет «Кім жүйрік» ойыны. Достық туралы мақал-мәтелдерді кім көп білсе, сол жеңеді. 1.Дос басқа, дұшпан аяққа қарайды. 2.Ақылсыз достан ақылды дұшпан артық. 3.Дос жылатып айтады, дұшпан күлдіріп айтады. 4.Досы жақсысының өзі де жақсы. Үйге тапсырма: 6-тапсырма 76-бет Рефлексия
|
Психологиялық ахуал «Айна» Оқушылар жұптасып, бір-біріне қарама-қарсы тұрады (немесе партада отырып та болады). Олардың біреуі қолдарымен, аяқтарымен, денесімен, бет-әлпетімен әртүрлі қимылдар жасайды, ал екінші оқушы оларды айна секілді қайталайды: оңды сол қылады, солды оң жасайды. Бір минуттан кейін оқушылар рөлдерімен алмасады.
Мәтінді мұқият оқиды. Сұрақтарға жауап береді. Тарихта болған ұлы тұлғалар – Абай мен Евгений Михаэлистің, Шоқан Уәлиханов пен Федор Достоевскийдің, Мағжан Жұмабаев пен Максим Горькийдің, Шыңғыс Айтматов пен Мұхтар Шахановтың достығы жайында шағын эссе жазады. Достық туралы мақал-мәтелдер жазады. |
Ауызша мадақтау арқылы бағалау Жарайсың! Тамаша! Керемет! Дескриптор Білім алушы -мәтіннің дамуын талдайды; -мәтіннің аяқталуын талдайды; -сұрақтарға жауап береді; .-эссе жазды; -эссенің талаптарын сақтайды; Бағалау «Жапондық бағалау» әдісі бойынша үш топ бірін-бірі бағалайды. Осы бағалау арқылы келесі өзгелердің жауаптарымен келісетін тұстарын, толықтыруға қатысты өз көзқарастарын, өздерінің қоятын сұрақтарын жеткізеді. Дескриптор Білім алушы -достық туралы мақал-мәтелде көп біледі, -мақал-мәтелдердің өзіндік ерекшеліктерін түсіндіре алады. |
Оқулық 7-сынып «Атамұра» баспасы 2017жыл Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма лар жинағы 7-сынып |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ “Достық-асыл қасиет” 7-сынып
ҚМЖ “Достық-асыл қасиет” 7-сынып
Бекітемін: _____________
Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 1-сабақ
|
Бөлім: |
4-бөлім: Достық және сүйіспеншілік Морфология |
|||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты |
А.Б.Даулетиярова |
|||||
|
Күні: |
04.11.24ж |
|||||
|
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Достық - асыл қасиет |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау; 7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе) |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжай алады. Мәселенің оңтайлы шешілу жолдары мен себептеріне өз көзқарастарын білдіріп, эссе жаза алады. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық -әр түрлі ұлт өкілдерімен сыйластық қарым-қатынас; -Қазақстан азаматының міндеттерін орындауға, өз елінің мүдделері мен құндылықтарын қорғауға дайын болу. Құндылық: бірлік және ынтымақ -бірлескен іс-әрекет пен өзара іс-әрекет кезінде басқалардың пікірлері мен сезімдерін құрметтей білу; |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басталуы 5 минут Сабақтың ортасы 5 минут 25 минут 5 минут Сабақтың соңы 5 минут |
1.Сәлемдесу 2.Сергіту сәті «Айна» Ойтүрткі 1.Достық туралы шығармаларды оқыдыңдар ма? 2.Сендерге дос не үшін керек? 1-тапсырма 74-бет Мәтінді диктор мен бір оқушының мәнерлеп оқығанынан тыңдаңдар. Сұрақтарға жауап бер. 1.Мәтін кімге арналып жазылған? (ЕББҚ оқушыға) 2.Автор мәтіннің дамуында және аяқталуында қандай мысал келтірген? Өз ойыңды жеткіз.
7-тапсырма 76-бет Тарихта болған ұлы тұлғалар – Абай мен Евгений Михаэлистің, Шоқан Уәлиханов пен Федор Достоевскийдің, Мағжан Жұмабаев пен Максим Горькийдің, Шыңғыс Айтматов пен Мұхтар Шахановтың достығы жайында шағын эссе жаз. Эссенің құрылымы: 1.Кіріспе. Эссенің кіріспесінде негізгі ой тұжырымдама түрінде беріледі. Кіріспеде оқырманның қызығушылығын туғызу үшін риторикалық сұрақ, дәйексөз алуға болады. 2.Негізгі бөлім. Эссенің негізгі бөлімінде кіріспеде айтылған ой тұжырымды дәлелденіп, сараптама жасалады. Тақырыптың ашылуы үшін талданып отырған мәселе туралы жазылған ғылыми пайымдауларды дәйексөз ретінде пайдалануға болады. 3.Қорытынды. Кіріспеде айтылған түйінді пікірдің негізгі бөлімде дәлелденуін өз түйінді ойыңмен қорыту. Эсседе негізгі идеяның ашылуы, жаңаша сипатта өз пікіріңнің болуы бағаланады. 12-тапсырма 78-бет «Кім жүйрік» ойыны. Достық туралы мақал-мәтелдерді кім көп білсе, сол жеңеді. 1.Дос басқа, дұшпан аяққа қарайды. 2.Ақылсыз достан ақылды дұшпан артық. 3.Дос жылатып айтады, дұшпан күлдіріп айтады. 4.Досы жақсысының өзі де жақсы. Үйге тапсырма: 6-тапсырма 76-бет Рефлексия
|
Психологиялық ахуал «Айна» Оқушылар жұптасып, бір-біріне қарама-қарсы тұрады (немесе партада отырып та болады). Олардың біреуі қолдарымен, аяқтарымен, денесімен, бет-әлпетімен әртүрлі қимылдар жасайды, ал екінші оқушы оларды айна секілді қайталайды: оңды сол қылады, солды оң жасайды. Бір минуттан кейін оқушылар рөлдерімен алмасады.
Мәтінді мұқият оқиды. Сұрақтарға жауап береді. Тарихта болған ұлы тұлғалар – Абай мен Евгений Михаэлистің, Шоқан Уәлиханов пен Федор Достоевскийдің, Мағжан Жұмабаев пен Максим Горькийдің, Шыңғыс Айтматов пен Мұхтар Шахановтың достығы жайында шағын эссе жазады. Достық туралы мақал-мәтелдер жазады. |
Ауызша мадақтау арқылы бағалау Жарайсың! Тамаша! Керемет! Дескриптор Білім алушы -мәтіннің дамуын талдайды; -мәтіннің аяқталуын талдайды; -сұрақтарға жауап береді; .-эссе жазды; -эссенің талаптарын сақтайды; Бағалау «Жапондық бағалау» әдісі бойынша үш топ бірін-бірі бағалайды. Осы бағалау арқылы келесі өзгелердің жауаптарымен келісетін тұстарын, толықтыруға қатысты өз көзқарастарын, өздерінің қоятын сұрақтарын жеткізеді. Дескриптор Білім алушы -достық туралы мақал-мәтелде көп біледі, -мақал-мәтелдердің өзіндік ерекшеліктерін түсіндіре алады. |
Оқулық 7-сынып «Атамұра» баспасы 2017жыл Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма лар жинағы 7-сынып |
||
шағым қалдыра аласыз














