Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар-1
Бөлім: |
Рим империясының гүлденуі |
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясына қалай айналды? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.2.1 ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану; 5.3.1.1 ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтау; 5.3.2.2 басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау |
|
Сабақтың мақсаты |
Римнің көне замандағы қуатты империяға айналуына әсер еткен факторларды анықтау. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдастыру кезеңі |
Ой қозғау Оқушыларға Капитолий қасқырының суретін көрсетіңіз. Оқушылардан суретке қарап, жеңіл және күрделі сұрақтар құрауды сұраңыз. Рим қаласының құрылуы туралы бейнероликті көрсетіңіз. Ромул мен Рем туралы аңызды айтып беріңіз, оқушыларға өздерінің жауаптарын толықтыруын сұраңыз. Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
мадақтау |
http://italy4.me/lazio/roma/kapitolijskaya-v.olchica.html Мұғалім презентациясы |
Жаңа сабақ |
Оқушыларға ақпараттық парақтарды үлестіріңіз (дифференциация)
Рим империясының б.з.б. ІІ ғ. Картасын көрсетіңіз.
Оқушылар римдіктер қуатты әскерінің арқасында Батыс Еуропа мен Солтүстік Африкаға дейін созылған қуатты империяға айналды деген ойға келеді. Оқушылар жеңілмейтін әскерге сипаттама жасауды ұсыныңыз Рим әскері туралы видео көрсетіледі. Кейін оқушылар дәптерлеріне рим легиондарының ерекшеліктерін жазып алады.
«Мәңгі қала» видеоролигі және 1-суретті қарастырып жұмыс жасау. 1.Колизейдің Римнің күш - қуатын қалайша айқындай алатынын анықтау. 2. Мұндай құрылыстар салу үшін мемлекет қандай болуы тиіс?(сипаттау) 3.Колизей не мақсатта салынды?(саралау) 4.Ол қалай тұрғызылды және кімдер тұрғызды деп ойлайсыңдар? (болжау)
Рөлдік ойын. Оқушылар Юлий Цезарь жайлы ақпаратпен танысып, шағын рөлдік көрініс көрсетеді. Ұсынатын көрініс тақырыптары:
|
Дискрипторлар: -Рим империясының күшею факторларын дұрыс табады - Оқушылар кем дегенде 3 қуатты елдің әскерін атап береді. - Оқушылар жеңілмейтін әскердің кем дегенде 5 сипаттамасын көрсетеді.
Дескриптор: Колизейдің Римнің күш - қуатын қалайша арттырғанын анықтайды; Мұндай құрылыстар салу үшін мемлекет қандай болуын сипаттайды; Колизей не мақсатта салынғанын саралайды; Оның қалай және кімдер тұрғызғанын болжайды. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Ақпараттық мәтін https://www.youtube.com/watch?v=GIteL34FvbQвидео урок по истории «Древний Рим» http://www.roman-glory.com/05-01-01 Ежелгі Рим картасы http://www.xlegio.ru/ancient-armies/military-organization-tactics-equipment/army-of-ancient-rome/ Ежелгі Римнің әскері https://www.youtube.com/watch?v=sLkvKf3jBUUрезентация |
Қорытынды |
Кері байланыс Баспалдақ
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
Оқу тапсырмасы |
«Рим империясының артықшылықтары неде?» тақырыбында эссе жазады. |
|
|
|
Қысқа мерзімді жоспар-2
Бөлім: |
Рим империясының гүлденуі |
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Ежелгі римдік қоғамның дамуы мәдениет арқылы қалай айқындалады? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау; 5.2.2.3 ежелгі дүние өнеріне сипаттама беру |
|
Сабақтың мақсаты |
Ежелгі Рим мәдениетінің ерекшеліктері меноның әлемдік мәдениетке әсерін анықтау |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Ұйымдастыру кезеңі |
Ой қозғау Оқушыларға римдік мәдениет туралы суреттер топтамасын көрсетіңіз /мифология, сәулет өнері, дін және т.б./
Оқушылар суреттерді пайдаланып, алдыңғы білімдеріне сүйене отырып шағын әңгімелер құрады (дифференциация) Балалар, бүгінгі сабақта біздер римдік қоғамның құрылуы, Рим мен Империяның басқарылуы, Римдегі патриций мен плебейлердің құқықтары және ежелгі римдіктердің жетістіктері туралы білеміз Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
мадақтау |
Рим мәдениеті бойынша суреттер: http://udachny.ru/sobytiya/v-mire/drevne-rimskaya-kultura.html . |
|||
Жаңа сабақ |
М Рим қоғамы патриций мен плебейлерден тұрды. Патриций-ақсүйектер – бұл белгілі рим тайпаларынан шыққандар, Ромулмен бірге қаланы жеті белесте құрғандар, ал плебейлер – бұл кейін келгендер, атақты емес, дегенмен, уақыт өте келе олардың арасынан да өздерінің тайпалары, өздерінің тектері, өздерінің бай отбасылары шыға бастады, олар да билікке талпынды. Плебейлер саны уақыт өте патрицийлерден көбейе бастады. Олардың арасында күрес пайда болды. Мәтінменжұмыс. Тапсырма. Патрицийлер мен плебейлердің құқықтарын анықтаңыздар.
Иллюстрациялармен жұмыс. Ежелгі Римнің сәулет құрылыстарының суреттерін беріңіз (Троя бағанасы, римдік Форум, Колизей, Пантеон, Сатурн ғибадатханасының бағанасы ) Тапсырма:Суреттерді зерттеп, Ежелгі Римнің сәулет ескерткіштері туралы әңгіме құрыңыз.
Интернетресурстарменжұмыс. Әр саланың ерекшеліктерін анықтайды. Жұмыс қорытындысы ретінде кестеге толтырады.
Тарихи дереккөз ретінде мәдениет ескерткіштерін талдау бойынша жұмыс реті:
|