Сабақ
тың
ортасы
6
минут
10
минут
2
минут
12
минут
|
1- тапсырма Жеке
жұмыс
«Ойла, пайымда,
белгіле» әдісі
Бақытты өмір сүруге
қажеттіліктерді өз түсінігіңе сай, мәнділігіне сәйкес
нөмірле
ЕББҚ
Тапсырманы орындауда
қолдау көрсету
Талқылау
сұрақтары:
Тапсырмадан не
үйрендің?
2 – тапсырма Жұптық
жұмыс
«Суреттер сөйлейді»
әдісі
Суреттерге
қара.
Бұл отбасындағылар бақытты
ма?
Онда бейнеленген жағдайларды
талқыла.
ЕББҚ
Тапсырманы орындауда
қолдау көрсету
Талқылау
сұрақтары:
Тапсырмадан не
үйрендің?
Сергіту
сәті
«Түстер әлемі»
ойыны
3 –
тапсырма
Топтық
жұмыс
«Әңгіме кестесі»
әдісі
Ата-анаң отбасында атқарылатын
істі саған жүктесе, сен не істер
едің?
1-топ «Арман
жалауы»
1. Сенің ата-анаң
қонаққа жиналып жатыр, саған ыдысаяқты жуып, кіші ініңе
(қарындасыңа) қарап қалуыңды өтінді. Сенің олай істегің келмейді. Не
істейсің?
2топ «Бақыт
жалауы»
Сен жаттығудан келдің,
әкең мен анаң үйде жоқ. Кіші қарындасың сабаққа дайындалуға
көмектесуіңді сұрайды, оған қоса асүйде шыныаяқты сындырып
алған. Бұл
жағдайда сен не істер едің?
Дескриптор:(Арман
тобы, Бақыт тобы)
жағдаяттағы мәселені
шешу жолын ұсынады -1б
себебін түсіндіреді
-1б
3-топ «Қуаныш
жалауы»
Жоспар бойынша «Сиқырлы
сөз» тақырыбында әңгіме құрастыр.
4 –топ «Достық
жалауы»
Жақын туған-туыстарыңа
қамқорлық деген не?
«Әке көрген оқ -жонар,
шеше көрген – тон пішер» мәтелінің мағынасын
түсіндір.
Ата – анаң мен
отбасындағы ересектерден не үйренгеніңді айтып
бер.
ЕББҚ
Тапсырманы орындауда
қолдау көрсету
Талқылау
сұрақтары:
Тапсырмадан не үйрендің?
|
Бақытты өмір сүруге
қажеттіліктерді өз түсінігіңе, мәнділігіне сәйкес
нөмірлейді
Суреттер
бойынша
берілген жағдайларды
талқылайды
Ұсынылған сөзді
табады
Берілген жағдаяттарты
талқылайды,жоспар бойынша әңгіме құрастырады,мәтелдің мағынасын
ашады.
|
«Басбармақ»
әдісі
Дескриптор:
-қажеттіліктерді нөмірлеп
көрсетеді -1б
мағынасы мен мәнін ашады
-1б
Дескриптор:
-бірінші суреттегі -жағдаятты
анықтайды-1б
-екінші суреттегі жағдаятты
анықтайды-1б
-үшінші суреттегі жағдаятты
анықтайды-1б
-жағдайды шешу жолын ұсынады
-1б
-кейіпкерлерге кеңесін айтады
-1б
«Басбармақ»
әдісі
Дескриптор:
ұсынылған тақырып
бойынша әңгіме жазады -1б
кейіпкердің іс-әрекетін
бағалай алады, қорытынды жасай алады
-1б
Дескриптор:
мәтелдің мағынасын
ашады -1б
сұраққа жауап беріп,
ересектерден үйренгенін әңгімелейді
-1б
Дескриптор:
(Арман тобы, Бақыт
тобы)
жағдаяттағы мәселені
шешу жолын ұсынады -1б
себебін түсіндіреді
-1б
|
Таратпа
https://youtu.be/-F4C6BiFQVc
Бақытты
отбасы
әні
Әртүрлі түсте жазылған
сөздер
слайд
Ватман
Түрлі – түсті маркер,
қарындаш
тар
|