2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / ҚМЖ ДҮНИЕТАНУ ЖЕЛТОҚСАН

ҚМЖ ДҮНИЕТАНУ ЖЕЛТОҚСАН

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ ДҮНИЕТАНУ ЖЕЛТОҚСАН-2024
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім

Мәдени мұра

Педагогтің аты - жөні


Күні

08.11.2021ж

Сынып:4 «»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны

Пәні

Дүниетану

Сабақтың тақырыбы

Тарихи мұражайлар не үшін қажет?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.3.1.2 –тарихи мұражайлардың қызметін түсіндіру;

4.3.1.3 –мұражайдың өзіндік жобасын ұсыну.

Сабақтыңмақсаты

Барлық оқушылар: тарихи мұражайлардың қызметін түсіндіреді, мұражайдың өзіндік жобасын ұсынады

Оқушылардың басым бөлігі: суреттегі мұражайларға қандай экспонаттар қойылатынын айтады

Кейбір оқушылар: өз мұражайына қандай жәдігерлерді қоятынын анықтайды

Бағалау критерийі

- суреттегі мұражайларға қандай экспонаттар қойылатынын айтады

- өз мұражайына қандай жәдігерлерді қоятынын анықтайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті

Оқушының

әрекеті


Бағалау


Ресурстар


Сабақ

тың басы

8 минут







Раппорт

Үй тапсырмасын сұрайды

Қосымша ақпаратты пайдаланып, өз облысыңнан қандай ғалымдар шыққанын анықта.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты жарияланады

Тарихи мұражайлар не үшін қажет екенін білесің

Мұражай ашуға өз жобаңды ұсынасың

Ой қозғау

Мұражайға барып көрдің бе?

Мұражай сені несімен қызықтырады?

«Мұражай», «экспонат»,сөздерінің мағынасын сөздіктен қара.

Балалардың назарын сабаққа аудару

Өз облысынан қандай ғалымдар шыққанын анықтайды

Сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысады




Сұрақтарға жауап береді

Түсініксіз сөздердің мағынасын ашады.


Дескриптор:

облыстан шыққан ғалымдарды анықтайды-1б

Оқулық

Ж.Жабаев

тың мұражайының суреті

Сабақ

тың ортасы

15минут
















15минут


1-тапсырма

Суреттегі мұражайларға қандай экспонаттар қойылатынын айт.
















2 тапсырма

Жұптық жұмыс

«Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі

Өз мұражайыңа қандай жәдігерлерді қоятыныңды анықта.

Оған қандай бұйымдарды таңдап алар едің?

Суреттегі мұражайларға қандай экспонаттар қойылатынын айтады














Өз мұражайына қандай жәдігерлерді қоятынын

анықтайды




Дескриптор:

музыкалық аспаптар мұражайына қойылатын экспонаттарды анықтайды-1б

Тұңғыш Президент мұражайына қойылатын экспонатты анықтайды-1б

Абай мұражайына қойылатын экспонатты анықтайды-1б

Алматы қорығының табиғат мұражайына қойылатын экспонатты анықтайды-1б

Әлия Молдағұлова мұражайына қойылатын экспонатты анықтайды-1б

Ойыншықтар

мұражайына қойылатын экспонатты анықтайды-1б


Дескриптор:

қандай жәдігерлерді қоятынын анықтайды-1б

бұйымдарды атайды-1б

өз жобасын ұсынады-1б


Оқулық

48-50 бет

















А4 маркер

Сабақтың аяғы

7 минут

«Үш сұрақ» әдісі

Бүгінгі сабақта не үйрендің?

Сен үшін не қиын болды?

Саған қандай тапсырма қызықты болды?

Үйге тапсырма

48 -51 бет түсініп оқу

Қойылған сұрақтарға жауап береді

































Бөлім

Мамандықтар әлемі

Педагогтің аты - жөні


Күні

15.11.2021ж

Сынып:4 «»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны

Пәні

Дүниетану

Сабақтың тақырыбы

Қандай кәсіби мерекелер бар?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.1.6.1 – зерттеулер негізінде кәсіби мерекелердің тарихын шығармашылық түрде таныстыру.

Сабақтыңмақсаты

Барлық оқушылар: зерттеулер негізінде кәсіби мерекелердің тарихын шығармашылық түрде таныстырады

Оқушылардың басым бөлігі: кәсіби мерекелер не үшін қажет екенін анықтайды,ойын сызбаға жазады

Кейбір оқушылар: мемлекеттік және кәсіби мерекелерді салыстырады, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын жазады.

Бағалау критерийі

- кәсіби мерекелер не үшін қажет екенін анықтайды,ойын сызбаға жазады

- мемлекеттік және кәсіби мерекелерді салыстырады, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын жазады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті

Оқушының

әрекеті


Бағалау


Ресурстар


Сабақ

тың басы

8 минут







Раппорт

Үй тапсырмасын сұрайды

Мұражайларды ата

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты жарияланады

Кәсіби мерекелер туралы білесің

Кәсіби мерекелердің маңызын бағалауды үйренесің

Ой қозғау

Отбасыңда қандай мереке аталып өтеді?

Суреттерге қара.Оларды не біріктіретінін айтып бер.

Балалардың назарын сабаққа аудару

Мұражайларды атайды

Сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысады

Сұрақтарға жауап береді


Дескриптор:

мұражайларды атайды-1б

Оқулық

54 бет

Мамандықтардың суреті

Сабақ

тың ортасы

10

минут





10 минут








10 минут


1-тапсырма

Кәсіби мерекелер не үшін қажет екенін анықта.

Ойыңды сызбаға жаз.






2 тапсырма

Жұптық жұмыс

«Эйлер Венн» диаграммасы

Мемлекеттік және кәсіби мерекелерді салыстыр.

Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын жаз.



3 тапсырма

Суреттерге қарап,қандай мамандық иелері туралы айтылғанын болжа.

Олар кәсіби мерекесін қай айда атап өтеді?

Кәсіби мерекелер не үшін қажет екенін анықтайды,ойын сызбаға жазады





Мемлекеттік және кәсіби мерекелерді салыстырады.

Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын жазады.


Сурет бойынша сұрақтарға жауап береді





Дескриптор:

мерекелер не үшін қажет екенін анықтайды-1б

ойын сызбаға жазады-1б




Дескриптор:

мерекелердің ұқсастықтарын жазады-1б

мерекелердің айырмашылықтарын жазады-1б

ортақ қасиетін жазады-1б

Дескриптор:

мамандық иелерін атайды-1б

аспазшының кәсіби мерекесін атайды-1б

сатушының кәсіби мерекесін атайды-1б

дәрігердің кәсіби мерекесін атайды-1б

Таратпа








таратпа










Оқулық

57 бет

Сабақтың аяғы

7 минут

«Үш сұрақ» әдісі

Бүгінгі сабақта не үйрендің?

Сен үшін не қиын болды?

Саған қандай тапсырма қызықты болды?

Үйге тапсырма

54 -57 бет түсініп оқу

Қойылған сұрақтарға жауап береді


микрофон







Shape1

Кәсіби мерекелер не үшін қажет?



Shape5 Shape4 Shape3 Shape2

Shape8 Shape6 Shape7



Shape10 Shape9



Shape11









МShape13 Shape12 емлекеттік мереке Кәсіби мереке



Бөлім

Мамандықтар әлемі

Педагогтің аты - жөні


Күні

22.11.2021ж

Сынып:4 «»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны

Пәні

Дүниетану

Сабақтың тақырыбы

XX-XXI ғасырларда Қазақстан мәдениетінің дамуы.

БЖБ № 2

ӨҚН №5

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.3.3.1 – Қазақстанның ХХ – ХХІ ғасырлардағы мәдениет саласындағы жетістіктерін баяндау;

4.3.4.1 – өнер және еңбек саласындағы қайраткерлердің өмірбаяндық мәліметтеріне сүйене отырып, олардың елімізге сіңірген еңбектері туралы баяндау.

Сабақтыңмақсаты

Барлық оқушылар: Қазақстанның ХХ – ХХІ ғасырлардағы мәдениет саласындағы жетістіктерін баяндайды, өнер және еңбек саласындағы қайраткерлердің өмірбаяндық мәліметтеріне сүйене отырып, олардың елімізге сіңірген еңбектері туралы баяндайды

Оқушылардың басым бөлігі: «балет» және «опера» сөздерінің мағынасын ашады,бір –бірінен қандай айырмашылығы барын айтады

Кейбір оқушылар: Қазақстандық жас суретшілердің,

ақын-жазушылардың,актерлердің есімін анықтап, шығармашылығы туралы айтады

Бағалау критерийі

- «балет» және «опера» сөздерінің мағынасын ашады,бір –бірінен қандай айырмашылығы барын айтады

- Қазақстандық жас суретшілердің,

ақын-жазушылардың,актерлердің есімін анықтап, шығармашылығы туралы айтады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті

Оқушының

әрекеті


Бағалау


Ресурстар


Сабақ

тың басы

5 минут







Раппорт

Үй тапсырмасын сұрайды

Мемлекеттік және кәсіби мерекелерді ата.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты жарияланады

Қазақстанның мәдени жетістіктері туралы білесің

Көрнекті мәдениет қайраткерлерінің еліміздің дамуына қосқан үлестерін зерделейсің

Ой қозғау

Сызбаға қара.Материалдық және рухани мәдениеттің адам өмірінде қандай рөл атқаратынын біл.

Балалардың назарын сабаққа аудару

Мемлекеттік және кәсіби мерекелерді ата

Сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысады




Сызбадағы ақпаратпен танысады

Дескриптор:

мерекелерді атайды-1б

Оқулық

58 бет


Сабақ

тың ортасы

10

минут








15 минут








20 минут


1-тапсырма

Сөздіктегі «балет» және «опера» сөздерінің мағынасына мән беріп,бір –бірінен қандай айырмашылығы барын айт







2 тапсырма

Жұптық жұмыс

«Ойлан,жұптас,бөліс»әдісі

Қазақстандық жас суретшілердің,ақын-жазушылардың,актерлердің есімін анықта.Олардың шығармашылығы туралы айт


ББЖ

Бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын орында

Сөздіктегі «балет» және «опера» сөздерінің мағынасын ашады,бір –бірінен қандай айырмашылығы барын айтады




Қазақстандық жас суретшілердің,

ақын-жазушылардың,актерлердің есімін анықтап, шығармашылығы туралы айтады



Бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын орындайды

Дескриптор:

балет сөзінің мағынасын ашады-1б

опера сөзінің мағынасын ашады-1б

айырмашылықтарын анықтайды-1б






Дескриптор:

жас суретшілердің есімін анықтайды-1б

ақын-жазушылардың есімін анықтайды-1б

актерлердің есімін анықтайды-1б

шығармашылығы туралы айтады-1б


Дескриптор:

Тапсырмаларды орындайды

Оқулық

59 -60 бет


Әбілхан Қастеев

Әміре Қашаубаев

Күләш

Байсейтова

Суреттері А4


А4 маркер










таратпа

Сабақтың аяғы

5 минут

«Үш сұрақ» әдісі

Бүгінгі сабақта не үйрендің?

Сен үшін не қиын болды?

Саған қандай тапсырма қызықты болды?

Үйге тапсырма

59 -61 бет түсініп оқу

Қойылған сұрақтарға жауап береді















Бөлім

Мамандықтар әлемі

Педагогтің аты - жөні


Күні

29.11.2021ж

Сынып:4 «»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны

Пәні

Дүниетану

Сабақтың тақырыбы

Спортта жарақаттанудың алдын алу шаралары.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.3.1.2 –тарихи мұражайлардың қызметін түсіндіру;

4.1.4.1 –спорттың әр түрінен алатын жарақаттанудың себептерін зерттеу

Сабақтыңмақсаты

Барлық оқушылар: тарихи мұражайлардың қызметін түсіндіру, спорттың әр түрінен алатын жарақаттанудың себептерін зерттеу

Оқушылардың басым бөлігі: сызбаға қарап,жарақат алудың түрлерін атайды

Кейбір оқушылар: жарақат алған кездегі дәрігердің кеңесімен таныстырады.

Бағалау критерийі

- сызбаға қарап,жарақат алудың түрлерін атайды

- жарақат алған кездегі дәрігердің кеңесімен таныстырады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті

Оқушының

әрекеті


Бағалау


Ресурстар


Сабақ

тың басы

8 минут







Раппорт

Үй тапсырмасын сұрайды

«Біздің ауылдың мәдени орындары» атты жарнамалық плакт құрастыр.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты жарияланады

Спортта жарақат алудың себептерін білесің

Спортта жарақаттанудың алдын алу шараларын үйренесің

Ой қозғау

«Жарақат» деген сөзді естігенде не елестетесің?

Балалардың назарын сабаққа аудару

«Біздің ауылдың мәдени орындары» атты жарнамалық плакт құрастырады

Сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысады

Сұраққа жауап береді

Дескриптор:

жарнамалық плакат құрастырады-1б

Оқулық

62-64 бет


Сабақ

тың ортасы

10

минут








10 минут







10 минут


1-тапсырма

Суреттерге қара.Оқушылар қандай спорт түрімен айналысып жатқанын айт.Спортпен айналысқанда дене жарақатын алуың мүмкін бе?Оның қандай себептерін білесің? Түсіндір



2 тапсырма

Сызбаға қарап,жарақат алудың түрлерін ата.Сызбаға тағы қандай жарақат түрін қосар едің?


3 тапсырма

Жұптық жұмыс

«Көршіңмен әңгімелес»әдісі

Әртүрлі жарақаттар алған кезде не істеуге болатынын,нені істеуге болмайтынын сынып алдында сөйлеуге дайындал

Сурет бойынша сұрақтарға жауап береді










Сызбаға қарап,жарақат алудың түрлерін атайды





Жарақат алған кездегі дәрігердің кеңесімен таныстырады.

Дескриптор:

спорт түрін атайды-1б

дене жарақаты туралы ойын айтады-1б

себебін түсіндіреді-1б







Дескриптор:

жарақат түрлерін атайды-1б

жарақат түрін атайды-1б

Дескриптор:

дәрігердің кеңестерімен танысады-1б

жарақат кезіндегі нені істеуге болмайтын әрекеттерді айтады-1б

жарақат кезіндегі не істеуге болатын әрекеттерді айтады-1б

сынып алдында түсіндіреді-1б

Оқулық

62 бет










Оқулық

63 бет




А4 маркер








Сабақтың аяғы

7 минут

«Үш сұрақ» әдісі

Бүгінгі сабақта не үйрендің?

Сен үшін не қиын болды?

Саған қандай тапсырма қызықты болды?

Үйге тапсырма

62-64 бет түсініп оқу

Қойылған сұрақтарға жауап береді


микрофон

















Жариялаған:
Майра
08 Желтоқсан 2024
65
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі