ҚМЖ Ежелгі Грекияның өркениеті бастауын қайдан алады? 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚМЖ Ежелгі Грекияның өркениеті бастауын қайдан алады? 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ Ежелгі Грекияның өркениеті бастауын қайдан алады? 5 СЫНЫП Бір күндік сабақ жоспары. Ежелгі Грекия өнеріндегі мүсіндердің ерекшеліктерін сипаттап, өнерінің маңыздылығын, құрылымдарын, ғибадатханалардың салынуы мен қызметтерін біледі.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

     

Бөлім:

Ежелгі Грекия

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ежелгі Грекия өркениеті бастауын қайдан алады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.2.3 ежелгі дүние өнеріне сипаттама беру

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Ежелгі Грекия өнеріндегі мүсіндердің ерекшеліктерін сипаттап, өнерінің маңыздылығын, құрылымдарын, ғибадатханалардың салынуы мен қызметтерін біледі.

Көбісі: Ежегі гректердің өнеріндегі мифтер туралы түсінеді

Кейбірі: Ежелгі гректердің сәулет өнеріндегі бағаналардың түрлерін көрсетеді.


      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


Ой қозғау

-Құдай, кейіпкер, акрополь, театр, миф глосарийлерін қалай түсінесіңдер?

Сабақ тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстыру.


Оқушылар суретпен танысып,сұрақтарға жауап береді

мадақтау

Мұғалім презентациясы



Жаңа сабақ

Мәтінмен жұмыс

Зерттеу мен талдау

1-тапсырма

Мағынаны ашу.”     

Суреттік кескіндеме стратегиясы бойынша әр топ әр мүсіндерге сипаттама  жасайды.



Кім?

Не?

Қашан?

Қайда

Неге?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-тапсырма Концептуалды кесте стратегиясы бойынша ғибадатхана мен театр тапсырмалары беріледі.

Салыстыру сызығы

Ғибадатхана

Сипаты

 

Жіктелуі

 

Ерекшелігі

 

Таралауы

 

 

Салыстыру сызығы

Театр

Сипаты

 

Жіктелуі

 

Ерекшелігі

 

Таралауы

 

 

 

Салыстыру сызығы

Сәулет өнеріндегі бағаналар

Сипаты

 

Жіктелуі

 

Ерекшелігі

 

Таралауы

 

 



Мәтінмен танысып,тапсырмалар орындайды







Кескіндеме стратегиясы әдісі бойынша кестемен жұмыс жүргізеді


Концептуалды кесте стратегиясы бойынша ғибадатхана мен театр тапсырмалар орындайды




















Кестемен жұмыс



Ақпараттық мәтін



www. google.kz сайтынан алынған интернет ресурстар, оқулық, карта

Оқулық
















кесте
















Қорытынды

Кері байланыс

« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

- Не білдім?

- Не білемін?

- Не білгім келеді?



Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

кесте

Оқу тапсырмасы

«Геракл батырлығы» жайында эссе жазу
























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.12.2021
4265
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі