Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / ҚМЖ Ежелгі Грекияның өркениеті бастауын қайдан алады? 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
ҚМЖ Ежелгі Грекияның өркениеті бастауын қайдан алады? 5 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ Ежелгі Грекияның өркениеті бастауын қайдан алады? 5 СЫНЫП Бір күндік сабақ жоспары. Ежелгі Грекия өнеріндегі мүсіндердің ерекшеліктерін сипаттап, өнерінің маңыздылығын, құрылымдарын, ғибадатханалардың салынуы мен қызметтерін біледі.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді
жоспар
Бөлім:
Ежелгі Грекия
Педагогтің
аты-жөні
Күні:
Сынып:5
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы
Ежелгі Грекия өркениеті
бастауын қайдан
алады?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
5.2.2.3 ежелгі дүние өнеріне
сипаттама беру
Сабақтың
мақсаты
Барлығы: Ежелгі Грекия өнеріндегі мүсіндердің
ерекшеліктерін сипаттап, өнерінің маңыздылығын, құрылымдарын,
ғибадатханалардың салынуы мен қызметтерін
біледі.
Көбісі: Ежегі гректердің
өнеріндегі мифтер туралы
түсінеді
Кейбірі: Ежелгі гректердің сәулет өнеріндегі
бағаналардың түрлерін
көрсетеді.
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі/ уақыт
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
кезеңі
Ой
қозғау
-Құдай, кейіпкер, акрополь,
театр, миф глосарийлерін қалай
түсінесіңдер?
Сабақ тақырыбы, мақсаты,
бағалау критерийлерімен
таныстыру.
Оқушылар суретпен танысып,сұрақтарға жауап
береді
мадақтау
Мұғалім
презентациясы
Жаңа
сабақ
Мәтінмен
жұмыс
Зерттеу мен
талдау
1-тапсырма
Мағынаны ашу.”
Суреттік
кескіндеме стратегиясы бойынша әр
топ әр мүсіндерге сипаттама
жасайды.
Кім?
Не?
Қашан?
Қайда
Неге?
2-тапсырмаКонцептуалды кесте
стратегиясы бойынша ғибадатхана мен театр тапсырмалары
беріледі.
Салыстыру сызығы
Ғибадатхана
Сипаты
Жіктелуі
Ерекшелігі
Таралауы
Салыстыру сызығы
Театр
Сипаты
Жіктелуі
Ерекшелігі
Таралауы
Салыстыру сызығы
Сәулет өнеріндегі
бағаналар
Сипаты
Жіктелуі
Ерекшелігі
Таралауы
Мәтінмен танысып,тапсырмалар
орындайды
Кескіндеме стратегиясы әдісі
бойынша кестемен жұмыс
жүргізеді
Концептуалды кесте
стратегиясы бойынша ғибадатхана мен театр тапсырмалар
орындайды
Кестемен
жұмыс
Ақпараттық
мәтін
www. google.kz сайтынан алынған интернет
ресурстар, оқулық,
карта
Оқулық
кесте
Қорытынды
Кері
байланыс
«
Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап
береді.
- Не
білдім?
- Не
білемін?
- Не білгім
келеді?
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
кесте
Оқу
тапсырмасы
«Геракл
батырлығы» жайында эссе
жазу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз