Қысқа мерзімді жоспар (ҚМЖ)
Пәні:
Математика
Тақырыбы:
№99 Екі амалмен шығарылатын есептер
Сынып:
2
Күні:
13.03.25
Педагогтің
аты-жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар
саны:
![]()
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
-
2.5.1.7: Екі амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу.
-
2.5.1.8: Барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде/құрама есептердің шешуін санды өрнектер, жекелеген амалдар түрінде модельдеу және шығару.
![]()
Сабақтың мақсаты:
-
Көбейту мен бөлуге берілген екі амалмен шығарылатын есепті, оның шешуін санды өрнек және теңдеу түрінде модельдеу.
![]()
Құндылықтар:
-
Тәуелсіздік пен отаншылдық
-
Апта дәйексөзі: «Тәуелсіздік – тәтті сөз ғана емес, ұлттық жауапкершілік»
![]()
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (5 минут) |
1. Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату, оқушыларды топтарға бөлу. 2. Үй тапсырмасын тексеру: №7, 71-бет |
Оқушылар өздеріне берілген тапсырманы тексереді. |
|
Оқулық, маркер, тақта |
|
Ой қозғау |
- Бірінші қарапайым есепті қандай амалмен шығарасың? - Екінші қарапайым есепті қандай амалмен шығарасың? - Бүгінгі сабақта осындай екі қарапайым есептен тұратын құрама есеп шығаруды үйренесің. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді, сабақтың мақсатын тыңдайды. |
|
|
|
Жаңа тақырып (15 минут) |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау. Құрама есеп шығару алгоритмін түсіндіру. |
Оқушылар жаңа тақырыпты қабылдап, мысалдарды мұқият тыңдайды. |
|
Слайд, интерактивті тақта |
|
Есеп №1 |
Оқушылар есепті оқып, шешу алгоритмін түсінеді. |
Дескриптор: - есептің шартын анықтау; - шешуін санды өрнек түрінде жазу. |
Оқулық |
|
|
Есеп №2 |
Есепті шығаруға бағыттау. |
Оқушылар есепті шығарады, шешуін санды өрнекпен жазады. |
Дескриптор: - есептің шартын жазады; - шешуін санды өрнек түрінде жазады. |
Оқулық |
|
Есеп №3 |
Шешу: 1) 55-15=40 минут (барлық өлеңдер) 2) 40:8=5 минут (өлең жаттады) |
Оқушылар есептің шешуін орындайды. |
Дескриптор: - есептің шартын анықтайды; - шешуін санды өрнек түрінде жазады. |
Оқулық |
|
Есеп №4 |
Шешу: 1) 50+20=70 теңге (болғаны) 2) 70-60=10 теңге (қалғаны) |
Оқушылар есепті шешеді. |
Дескриптор: - есептің шартын жазады; - шешуін санды өрнек түрінде жазады. |
Оқулық |
|
Өрнектердің мәнін табу |
1) (33+12):5=9 2) 5 × (62-58)=20 3) 35:7×3=15 |
Оқушылар өрнектердің мәнін табады. |
Дескриптор: - амалдардың орындалу ретін анықтайды; - өрнектердің мәнін табады. |
Оқулық, слайд |
|
Сабақты қорыту (5 минут) |
Кері байланыс алу: «Мен не білдім? Нені білгім келеді?» |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. |
«Мен» кері байланысы |
|
Үй тапсырмасы:
-
73-бет, №7 есепті шығару.
![]()
Бағалау:
-
Дескрипторлар бойынша бағалау:
-
Оқушы есептің шартын жазып, сұрақтарын анықтайды.
-
Шешімін санды өрнек түрінде жазады.
-
Амалдардың орындалу ретін дұрыс анықтайды.
-
Өрнектердің мәнін табады.
-
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ "Екі амалмен шығарылатын есептер",2 сынып
ҚМЖ "Екі амалмен шығарылатын есептер",2 сынып
Қысқа мерзімді жоспар (ҚМЖ)
Пәні:
Математика
Тақырыбы:
№99 Екі амалмен шығарылатын есептер
Сынып:
2
Күні:
13.03.25
Педагогтің
аты-жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар
саны:
![]()
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
-
2.5.1.7: Екі амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу.
-
2.5.1.8: Барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде/құрама есептердің шешуін санды өрнектер, жекелеген амалдар түрінде модельдеу және шығару.
![]()
Сабақтың мақсаты:
-
Көбейту мен бөлуге берілген екі амалмен шығарылатын есепті, оның шешуін санды өрнек және теңдеу түрінде модельдеу.
![]()
Құндылықтар:
-
Тәуелсіздік пен отаншылдық
-
Апта дәйексөзі: «Тәуелсіздік – тәтті сөз ғана емес, ұлттық жауапкершілік»
![]()
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (5 минут) |
1. Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату, оқушыларды топтарға бөлу. 2. Үй тапсырмасын тексеру: №7, 71-бет |
Оқушылар өздеріне берілген тапсырманы тексереді. |
|
Оқулық, маркер, тақта |
|
Ой қозғау |
- Бірінші қарапайым есепті қандай амалмен шығарасың? - Екінші қарапайым есепті қандай амалмен шығарасың? - Бүгінгі сабақта осындай екі қарапайым есептен тұратын құрама есеп шығаруды үйренесің. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді, сабақтың мақсатын тыңдайды. |
|
|
|
Жаңа тақырып (15 минут) |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау. Құрама есеп шығару алгоритмін түсіндіру. |
Оқушылар жаңа тақырыпты қабылдап, мысалдарды мұқият тыңдайды. |
|
Слайд, интерактивті тақта |
|
Есеп №1 |
Оқушылар есепті оқып, шешу алгоритмін түсінеді. |
Дескриптор: - есептің шартын анықтау; - шешуін санды өрнек түрінде жазу. |
Оқулық |
|
|
Есеп №2 |
Есепті шығаруға бағыттау. |
Оқушылар есепті шығарады, шешуін санды өрнекпен жазады. |
Дескриптор: - есептің шартын жазады; - шешуін санды өрнек түрінде жазады. |
Оқулық |
|
Есеп №3 |
Шешу: 1) 55-15=40 минут (барлық өлеңдер) 2) 40:8=5 минут (өлең жаттады) |
Оқушылар есептің шешуін орындайды. |
Дескриптор: - есептің шартын анықтайды; - шешуін санды өрнек түрінде жазады. |
Оқулық |
|
Есеп №4 |
Шешу: 1) 50+20=70 теңге (болғаны) 2) 70-60=10 теңге (қалғаны) |
Оқушылар есепті шешеді. |
Дескриптор: - есептің шартын жазады; - шешуін санды өрнек түрінде жазады. |
Оқулық |
|
Өрнектердің мәнін табу |
1) (33+12):5=9 2) 5 × (62-58)=20 3) 35:7×3=15 |
Оқушылар өрнектердің мәнін табады. |
Дескриптор: - амалдардың орындалу ретін анықтайды; - өрнектердің мәнін табады. |
Оқулық, слайд |
|
Сабақты қорыту (5 минут) |
Кері байланыс алу: «Мен не білдім? Нені білгім келеді?» |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. |
«Мен» кері байланысы |
|
Үй тапсырмасы:
-
73-бет, №7 есепті шығару.
![]()
Бағалау:
-
Дескрипторлар бойынша бағалау:
-
Оқушы есептің шартын жазып, сұрақтарын анықтайды.
-
Шешімін санды өрнек түрінде жазады.
-
Амалдардың орындалу ретін дұрыс анықтайды.
-
Өрнектердің мәнін табады.
-
шағым қалдыра аласыз













