Материалдар / Қмж: Екі өрнектің квадраттарының айырмасы

Қмж: Екі өрнектің квадраттарының айырмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сыныптың қысқаша көбейту формулалары тақырыбын өту барысында ұстаз қолдана алады
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сабақ жоспары №1 Алгебра

Бекітемін:

Бөлім:

Қысқаша көбейту формулалары

Педагогің Аты, Тегі; Әкесінің аты (бар болған жағдайда):

Кудайбергенова Жанат Ундербаевна

Пән/Сынып:

7 сынып. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Күні:


Сабақтың тақырыбы:

Екі өрнектің квадраттарының айырмасы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.2.1.10

қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;

Сабақтың мақсаттары:

-екі өрнектің квадраттарының айырмасының формуласын білу

-екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласын есеп шығаруда қолдану

Сабақ барысы:

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


5 минут

Ұйым

дастыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Екі өрнектің квадраттарының айырмасы тақырыбын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: - екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласы.

- екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласын қолдану.

Үй тапсырмасын тексеру.

Сұрақтар.

  1. Бас жиынтық деген не?

  2. Кездейсоқ таңдама деген не?

  3. Таңдама көлемі деген не?

  4. Мода, медиана деген нені білдіреді?



Мұғаліммен сәлемдесу;

Сыныпта жағымды ахуал туындату

Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну

















Тақта

Бор


Кітап

Дәптер


Интерактивті тақта


Бағалау парақтары







10 мин

Жаңа сабақ

Құндылықтарды дарыту :

«Ар-ұят» құндылығына:

Топпен, жұппен жұмыс орындау барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, шешім қабылдай білу және

жауапкершілікті сезіну; Достарына,сыныптастарына мейірімділік таныту құндылықтарын дарыту.

Жаңа сабақ. Видеотүсіндіру.


a – b айырмасын a + b қосындысына көбейт:

(a – b)(a + b) = a2 + ab – ab + b2 = a2 – b2

немесе

a2 – b2 = (a – b)(a + b).

a2 – b2 = (a – b)(a + b) теңдігі екі өрнектің квадраттары айырмасының формуласы деп аталады және «екі өрнектің квадраттарының айырмасы олардың айырмасы мен қосындысының көбейтіндісіне тең» деп оқылады.

1-мысал. Көбейтуді орында:

a) (5 – 3b)(5 + 3b) = 52 – (3b)2 = 25 – 9b2.

b) (7 + 4c)(7 – 4c) = 72 – (4c)2 = 49 – 16c2.

2-мысал. Көбейткіштерге жікте:

a) 81 – n2 = 92 – n2 = (9 – n)(9 + n).

b) 100m2 – 16x2 y4 = (10m)2 – (4xy2)2 = (10m – 4xy2)(10m + 4xy2 ).

3-мысалТеңдеуді шешx2 – 100 = 0.

ШешуіАлдымен теңдеудің сол жағын көбейткіштерге жікте:

x2 – 100 = x2 – 102 = (x – 10)(x + 10).

Кейін (x – 10)(x + 10) = 0 теңдеуін шеш. Көбейткіштердің бірі нөлге тең болғанда ғана көбейтіндінің мәні нөлге тең боладыx – 10 = 0 немесе x + 10 = 0, осыдан x = 10 немесе x = –10.

Теңдеудің екі шешімі бар: 10 және –10.

Жауабы: –10 және 10.












Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады















«Бағдаршам»  арқылы қалыптастыру шы бағалау





Жалпы білім беретін мектептің 7–сыныбына арналған оқулық.

Тақта

Бор


Кітап

Дәптер


Интерактивті тақта


Бағалау парақтары




15

минут























Бекіту тапсырмасы

Тапсырма 1.

Егер және белгілі болса, өрнегінің мәнін табыңыздар.


Тапсырма 2.

Көпмүше түрінде жазыңыздар:

;


Тапсырма 3





Оқушылар дескрипторға сәйкес тапсырмаларды орындайды.












Кестені дескрипторға сәйкес толтырады.





Оқулықтан есептерді шығарады.











Дескриптор:

-Қысқаша көбейту формулаларын қолдана алады

-Есептеулерде қысқаша көбейту формалаларын қолдана алады

-Дәлелдеуді жүргізе алады.




ҚБ:«Бас бармақ»

әдісі



Презентация Слайд







Интернет ресурстары



Жалпы білім беретін мектептің 7–сыныбына арналған оқулық.

Карточкалар;7 сыныпқа арналған оқулық

Презентация


10 мин

Оқулықпен жұмыс

Тапсырманы орындайды

Оқушының тақтадағы белсенділігіне байланысты ауызша бағалау

Жалпы білім беретін мектептің 7–сыныбына арналған оқулық.

Тақта

Бор


Кітап

Дәптер


Интерактивті тақта


Бағалау парақтары



5 минут







Бүгінгі сабақта: - қысқаша көбейту формулаларын ауызша тұжырымдай біледі;

- ауызша тұжырымдалған қысқаша көбейту формулаларын жаза біледі;


Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

Рефлексия:

Нені білдім?

Нені үйрендім?

Нені білгім келеді?






Үйге тапсырма.№31.4

Тақырыпты меңгергенін анықтау







Кері байланыс


Жалпы білім беретін мектептің 7–сыныбына арналған оқулық.

Тақта

Бор


Кітап

Дәптер


Интерактивті тақта


Бағалау парақтары









Тексерілді : Согинтаева А

ЖИ арқылы жасау
29 Қаңтар 2025
146
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі