Сабақтың
басы
5-7
минут
|
1. Мұғалімнің кіріспе сөзі
(Сабақтың жұмылдырушы бастамасы. Сабаққа
психологиялық көзқарас.)
«Жасырын
энергия»
? Мұғалім сыныпқа келесі
сұрақтарды қояды:
-
Бүгін таңертең не
істедіңдер? (Мысалы: тұрдыңдар, тамақ
іштіңдер, мектепке келдіңдер).
-
Осы әрекеттердің
барлығын жасауға не көмектесті? (Жауап: энергия).
-
Энергия болмаса не
болар еді?
Енді үй жұмысын
тексерейік бұл сұраққа қайтып келеміз.
2. Үй тапсырмасының орындалуын тексеру
(Бақылау, өзін-өзі бақылау және өзара бақылау үйлесімі)
Мақсаты: оқу материалын меңгеру деңгейін
тексеру, олқылықтарды анықтау және оларды түзету.
Мұғалімнің
сілтемесі:
https://curipod.com/8a0946b2-38d2-46db-9adc-df486bd48714/lessons/3158f3ff-3404-4cff-a728-9aa4240a3bcd?showpreview=true
Кейбір оқушылар
тақтадағы сұрақтарға жауап береді:
https://wordwall.net/resource/28840120/6-сынып-тітіркенгіштік
|
Оқушы мұғалімді мұқият
тыңдайды.
Үй жұмысына
сілтеме: https://curi.live
|
«Ауызша мадақтау»
әдісі
|
Интерактивті тақта презентация
Стикерлер
|
Сабақтың
ортасы
7-10
минут
10-15
минут
|
Оқушыларды топқа
бөлу.
(үлестірме қағаз
арқылы, топқа бөлу тізімі бойынша қағаздарды тарату
қажет)
Топтық жұмысы
ережесін еске түсіру
Жаңа
сабақ Мұғалімнің түсіндірмесі.
Бүгінгі сабақты өз өздеріңді ұйымдастыра отырып,
игересіздер.
Алдарыңызда, жаңа
тақырыпқа байланысты материалдар мен оқулық бар, осы құралдарды
қолдану арқылы топта талқылай отырып, шектелген уақытта
тапсырмаларды орындау қажет. Мысалы;

1-тапсырма. Топтық
жұмыс - «Суреттермен жұмыс»

Дескриптор
-
Суреттер
бойынша энергия түрлерін
атайды
-
Қозғалыстағы дене энергия
түрлерін ажыратады
-
Энергия түрлерін
сипаттайды
2- тапсырма. «Ойлан,
жұптас, бөліс» әдісі


СЕРГІТУ
СӘТІ
https://www.youtube.com/watch?v=BYQexdAO4HE&t=55s
Деңгейлік
тапсырмалар
Энергия түрлері, энергия
көздері және атом энергиясы туралы деңгейлік
тапсырмалар
6-сынып оқушылары
үшін
Мақсаты:
Оқушылар
энергия түрлері, энергия көздері, атом энергиясы және радиобелсенді
қалдықтар туралы білімдерін кеңейтіп, оларды салыстыруды және
бағалауды үйренеді.
1-топ: Энергия
түрлері
Дескрипторлар:
✅ Энергия түрлерін ажыратады
және сипаттайды. ✅
Энергияның бір түрден екінші түрге айналуын
түсіндіреді. ✅
Әртүрлі
энергия түрлерінің қолдану аясын
сипаттайды.
Деңгейлік
тапсырмалар:
? 1-деңгей: Энергияның қандай
түрлері бар? Әрқайсысына қысқаша анықтама
беріңіз. ?
2-деңгей:
Энергия түрлерінің бір-біріне айналуына 3 мысал
келтіріңіз. ?
3-деңгей:
Өзіңіз күнделікті өмірде қолданатын энергия түрлерін сипаттап,
олардың маңыздылығын түсіндіріңіз.
Бағалау
критерийлері:
✔ 1-деңгей: Энергия түрлерін
дұрыс анықтайды (1 балл). ✔
2-деңгей:
Энергияның өзгеруін нақты мысалдармен сипаттайды (2
балл). ✔
3-деңгей:
Энергия түрлерінің күнделікті өмірдегі маңыздылығын логикалық түрде
сипаттайды (3 балл).
2-топ: Энергия
көздері
Дескрипторлар:
✅ Жаңартылатын және
жаңартылмайтын энергия көздерін ажыратады.
✅
Әр
энергия көзінің ерекшеліктерін сипаттайды.
✅
Энергия
көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін
салыстырады.
Деңгейлік
тапсырмалар:
? 1-деңгей: Жаңартылатын және
жаңартылмайтын энергия көздеріне мысалдар
келтіріңіз. ?
2-деңгей:
Кесте жасап, әр энергия көзінің артықшылықтары мен кемшіліктерін
көрсетіңіз. ?
3-деңгей:
Қазақстанда қай энергия көзін дамыту тиімді деп ойлайсыз?
Неліктен?
Бағалау
критерийлері:
✔ 1-деңгей: Энергия көздерін
дұрыс ажыратып, мысалдар келтіреді (1 балл).
✔
2-деңгей:
Энергия көздерін салыстырып, нақты ерекшеліктерін көрсетеді (2
балл). ✔
3-деңгей:
Қазақстанда қай энергия көзін дамыту тиімді екенін дәлелдейді (3
балл).
3-топ: Атом энергиясы және радиобелсенді
қалдықтар
Дескрипторлар:
✅ Атом энергиясының алыну жолын
түсіндіреді. ✅ Радиоактивті қалдықтардың қоршаған ортаға әсерін
сипаттайды. ✅ Қауіпсіздік шараларын талдайды.
Деңгейлік тапсырмалар:
? 1-деңгей: Атом энергиясы қалай алынады? Оның
негізгі көзі қандай? ? 2-деңгей: Радиоактивті қалдықтардың қоршаған
ортаға әсерін сипаттаңыз. ? 3-деңгей: Радиоактивті қалдықтарды
залалсыздандырудың қандай әдістері бар?
Бағалау критерийлері:
✔ 1-деңгей: Атом энергиясы мен оның көздерін дұрыс
сипаттайды (1 балл). ✔ 2-деңгей: Радиоактивті қалдықтардың зияны туралы
нақты мысалдар келтіреді (2 балл). ✔ 3-деңгей: Радиоактивті қалдықтарды
залалсыздандыру жолдарын ұсынады (3 балл).
Жалпы бағалау шкаласы:
✔ 3-4
балл – төмен деңгей ✔ 5-7 балл – орташа деңгей ✔ 8-9 балл – жоғары деңгей
Бағалауды
ұсынады.
|
Энергия түрлерімен
танысып, талдау жасайды
Оқушылар бір бірін
бағалап отырады (карточка арқылы)
Әр оқушы кесте бойынша
алған энергиясы мен шығынын салыстырып айтады
Топпен тапсырмаларды
орындайды
Тапсырмаларды дәптерге
қағазға жазып, кезекпен жауаптарын қорғайды
Бағалау парағында топ
ішінде бір бірін бағалайды
Топтар орындаған
тапсырмаларын көрші топқа беріп бағалайды
|
«Басбармақ» арқылы
бағалау
Бірін-бірі
бағалау
Жетондар арқылы
бағалау
Бір бірін, өзін және
топты бағалау
|
Суреттер
Маркерлер
Смайликтер
Жас ерекшеліктеріне сай
азық-түлік өнімдерінің қоректік құндылығы кестесі
Презентация
Үлестірме
қағаздар
|