ҚМЖ. Еңбекке баулу. 2 сынып. 7-8 сабақ. Қазақ дастарханы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚМЖ. Еңбекке баулу. 2 сынып. 7-8 сабақ. Қазақ дастарханы.

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ.Еңбекке баулу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

2-сынып

Сабақтың тақырыбы: 7-8 сабақ. Қазақ дастарханы

Бөлім:

Педагогтың аты-жөні

Күні:

Сынып: 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

7-8 сабақ. Қазақ дастарханы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

2.1.1.1 – Қазақ халқының дәстүрлі тағамдарын тану және сипаттау
2.2.1.1 – Қазақ дастарханының ерекшеліктерін анықтау
2.3.1.1 – Ұлттық тағамдарды дайындау процесін түсіндіру

Сабақ мақсаты

Қазақ халқының дәстүрлі тағамдарын атайды және сипаттайды.
Қазақ дастарханының ерекшеліктерін анықтайды және талқылайды.
Ұлттық тағамдарды дайындау процесін түсіндіреді және көрсетеді.

Құндылықтарға баулу

Оқушыларға қазақ халқының мәдениеті мен дәстүрлерін құрметтеуді үйрету арқылы ұлттық бірлік пен ынтымақтастық сезімін дамыту.
Осы сабақта қолданылатын 2025-2026 оқу жылындағы құндылықтар:
- бірлік және ынтымақтастық

ЖИ құралдары

Questgen, Quizrise - Викторина генераторы: таңдамалы жауаптар (МСҚ), «Ақиқат/Жалған», «Бос орындарды толтыр», жиі қойылатын сұрақтар (FAQ) - https://www.questgen.ai/ https://www.quizrise.com/

Бағалау критерийлері

Қазақ халқының дәстүрлі тағамдарын сипаттай алады.
✓ Қазақ дастарханының ерекшеліктерін талқылай алады.
✓ Ұлттық тағамдарды дайындау процесін түсіндіре алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар «қазақ дастарханы», «ұлттық тағамдар» сияқты терминдермен танысып, оларды өз жұмыстарында қолдана алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

білу, түсіну.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі / уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы (10 минут), Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту – (3 минут)
Ширату тапсырмалары – (4 минут)
Жаңа сабаққа кіріспе (3 минут)

Қызығушылықты ояту:
- Сәлемдесу;
- сыныпты түгелдеу;
- оқушылардың назарын аударту;
- топқа бөлу.
Ширату тапсырмалары:
- Қазақ дастарханы туралы қысқаша әңгіме айту.
- Сабақтың мақсаты мен міндеттерін түсіндіру.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді, сабақтың мақсатына назар аударады.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, қалыптастырушы бағалау жүргізеді.
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы келесі тапсырмаларға ынталандырады.

Компьютер, проектор, презентация.
Educaplay - Ойын түріндегі жаттығулар мен тапсырмалар жасау платформасы - https://www.educaplay.com/

Сабақтың ортасы (25 минут), Жаңа сабақ

Мәтінмен жұмыс
Қазақ халқының дәстүрлі тағамдары (5 минут)

Оқушылар мәтінді оқып, талқылайды, өз ойларын жазады.

Топ динамикасы, қорытындының сапасы.

Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.
Quizgecko, Quiz Wizard, Prepai - Мәтін бойынша тест құрастыру құралы - https://quizgecko.com/ https://app.getquizwizard.com/ https://www.prepai.io/us/

1-тапсырма
Қазақ дастарханындағы тағамдарды атау және сипаттау. (5 минут)
Берілген суреттер арқылы қазақ тағамдарын атау.
Суреттер: бауырсақ, қазы, қымыз.

Оқушылар суреттерді қарап, тағамдарды атайды және сипаттайды.

ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісімен бағалау.

Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.
Edint - ЖИ негізіндегі прокторинг платформасы - https://www.edint.io/

2-тапсырма
Қазақ дастарханының ерекшеліктерін талқылау. (7 минут)
Қазақ дастарханының ерекшеліктері туралы мәтін беру.
Мәтіннен ерекшеліктерді анықтау және талқылау.

Оқушылар мәтінді оқып, ерекшеліктерді анықтайды және талқылайды.

ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен бағалау.

Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.
Edint - ЖИ негізіндегі прокторинг платформасы - https://www.edint.io/

3-тапсырма
Ұлттық тағамдарды дайындау процесін түсіндіру және көрсету. (8 минут)
Қазақ тағамдарының бірін дайындау процесін көрсету.
Мысалы, бауырсақ дайындау.

Оқушылар тағам дайындау процесін түсіндіреді және көрсетеді.

ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен бағалау.

Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.
Tome, Gamma, Slidebean - Презентациялар жасауға арналған платформалар - https://tome.app/ https://gamma.app/ https://slidebean.com

Сабақтың соңы (10 минут),
Қорытынды,
Ой толғаныс,
Кері байланыс

Кері байланыс
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты болды
Бұл ... қиындық туғызды
Осы ... мені ойландырды

Оқушылар білімдерін сараптайды, рефлексия жүргізеді. Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады.

Кері байланыстың бар екендігі.



Оқушылар алған білімін ары қарай шыңдау мақсатында мұғалім үй тапсырмасын береді.

Оқушылар үй жұмысын орындайды.

Кері байланыстың бар екендігі.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.10.2025
147
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі