Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Амандасу.
1-ші тапсырма.
Тыңдалым
Еуропа халықтарының
музыкалық
шығармаларын
тыңдаңыздар.
Сұрақтарға жауап
бер:
- Ұсынылған
музыкалық
шығармалардың қай
халықтарға
қатысы
бар?
- Сіз ол әндерді
қайдан естіген едіңіз?
- Әр музыкалық
үзіндінің сипаты
қандай? Неге олай
ойлайсыз?
- Сізге таныс қандай
музыкалық
аспаптарды естіп
аңғардыңыз?
- Бұл елдердің
орналасқан жерін әлем
картасында көрсете
аласыз ба?
2-ші тапсырма.
Орындау.
Сабақта
бейнежазбаларды көрсетеді және оқушыларға Еуропаға виртуалды саяхат
жасауды ұйғарады. «Жібек жолы-Еуропа» Ойынның шарты. Үздік оқушылар
сыйлық ретінде «Жібек жолы» саяхат бағдарламасы бойынша көктемгі
демалыс кезінде Еуропа елдерін шарлап, сапарға шықты. Бірінші
тоқтаған жері – Германия елінің астанасы – Берлин
қаласы.
Дәл сол кезде
қаланың орталық концерттік залында «Еуропа халықтарының ұлттық
музыкасы» атты конкурс басталған екен. Үстінде ұлттық киімдер бар,
қолдарына музыкалық аспаптар ұстаған әр халықтың сахнаға шығып, ән
шырқап, би билеп, өнерлерін көрсетіп жатты. Біздің
саяхатшы-оқушыларға өте ұнағаны – төрт халықтың
өнері.
-Берілген сөздерден
елдің дұрыс атауын тауып, торкөздерді
толтыр.
Сөздік: Австрия,
Болгария, Германия, Грекия, Италия, Испания, Литва, Мажарстан,
Норвегия, Польша, Португалия,
Румыния.
2-ші тапсырма.
Құрастыру мен
ипровизациялау
Музыкалық аспаптарды
қолдана отырып,
тыңдаған
шығармаларға сүйемелдеу
құрастырыңыз
3-ші тапсырма.
Жаттау және орындау
«O sole mio» итальян
халық әнін үйреніп,
орындаңыздар.
Сұрақтарға жауап
бер:
- Өлеңде не туралы
айтылып жатыр?
- Әннің сипаты
қандай?
- Ән сазының түрін
анықтаңыздар
4-ші
тапсырма.Талқылау.
Ән ¾ өлшемінде
орындалады.
-Бұл өлшемге вальс
биін билеуге болады.
-Мұғалімнің қоллына
қарап, өлшемді оң қолмен сермеуді үйрен. Суретте көрсетілген
үшбұрышқа ұқсатып, оң қолыңмен келесі қимылдарды жаса: жоғарыдан –
төмен, оң жақтан – сол жаққа, төменнен – жоғары. Үйренгенше осылай
бірнеше рет қайтала.
-Әнді орындағанда ¾
өлшемге дирижерле.
|
1-ші тапсырма.
Мұғалім алдын-ала
тыңдалым үшін музыка
дайындауы
қажет (Италия,
Германия, Испания)
Сұрақтарды
талқылау.
Оқушыларға берілген
елдердің
картадағы орналасуын
көрсету.
Музыка-жаратылыстану
кіріктірілген
сабағын өткізуге
болады.
2-ші тапсырма.
Мұғалімге білім
алушыларды топтарға
бөліп, оларға
музыкалық аспаптарды
беру
ұсынылады.
2-ші тапсырма.
Мұғалімге ән
аудиожазбасын
дайындау ұсынылады.
3-ші тапсырма. Әнді
әуенімен орындайды.
Тапсырманы
орындайды.
|
Платформа жүйесінің
пайыздық есептеу нәтижесі
Платформа жүйесінің
пайыздық есептеу нәтижесі
|
Сұрақтарды
талқылаңдар.
https://www.youtube.com/
watch?v=ED6RMiPxqs4&l
ist=PL7078DDD564EF19E
7
- неміс халық полька
әні
https://www.youtube.com/
watch?v=tgAqAQeIHDw
итальян халық полька
әні
https://www.youtube.com/
watch?v=cF_9kxYegEo
испанды халық
әні
Әлем картасы,
глобус
https://www.youtube.com/
watch?v=uCICKwx01Js
–
O sole
mio
https://www.youtube.com/
watch?v=Wm3uKK0H-
Музыка оқулығы, нота
хрестоматиясы
|