Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
2 мин.
|
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі
1. Оқушылармен
амандасу.
2. Оқушыларды
түгендеу.
3. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу.
4. Топтастыру: Оқушылар шеңбер бойымен
тұрып, 1, 2-ге саналу арқылы екі топқа бірігеді. І топ. ІІ
топ.
|
|
(Ұ) «Миға шабуыл»
әдісі
Алдыңғы білім мен бүгінгі сабақты
байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді.
Сұрақтар топтамасы интербелсенді тақтадан көрсетіледі.
|
-
Архивтеуші программаларда архивтеу
жұмыстары қалай жүзеге асады?
-
Файлдарды кеңейтуге сәйкес программа
аттарын дәптерге жазу.
-
Қатқыл диск немесе флэш тасымалдаушыда бос
орындарды қалай көбейтуге болады?
-
Компьютерде сақталған файлдардың немесе
тасымалданатын файлдардың көлемін кішірейтуге бола ма?
|
Бағалау Мұғалім оқушыларды
«Домбыра» әдісі
арқылы бағалайды.
|
|
5 мин
|
Жаңа сабаққа кіріспе
Оқулықтағы
мәтінмен жұмыс. «Insert/Түртіп алу»
әдісі
Жұмыс дәптерінде орындайды.
|
Білу кезеңі:
-
Көлемді файлдардың өлшемін қалай
кішірейтуге болады?
-
Архивтеу дегеніміз не және оны тұрмыста не
үшін қолданады?
-
Компьютерде архивтеудің қажеттілігі
неде?
-
Қандай архивтеу программаларын
пайдаландыңдар?
-
Ақпаратты
архивтеу қандай кездерде туындайды?
-
«Көптомдық архивтер» дегеніміз
не?
Түсіну кезеңі:
-
WinRar
программасының мүмкіндіктерін сипаттап бер.
-
Архивтеуші
программа көмегімен файлды құпиялауды қалай жүзеге асыруға
болады?
-
Желі арқылы үлкен көлемдегі ақпаратты
тасымалдау қиындығы мен уақыт пен қаражатты үнемдеу жолдары қалай
шешіледі?
|
Дескриптор:
Бағалау
Мұғалім оқушыларды
«Домбыра»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
|
Сабақтың ортасы
26 мин.
Топтық жұмыс
|
Компьютерде практикалық
жұмыс
(Т)
1-тапсырма
-
Файлды архивтеуді
үйрену үшін архивтеу программаларының бірін таңдаймыз. Бұл орайда
ең көп пайдаланылатын тиімді программа WinRAR программасының
жұмысымен танысайық.
-
Файлды архивтен
шығару.
|
Дескриптор:
- WinRAR программасының жұмысымен
танысады.
- Файлды архивтен шығарады.
Бағалау
Жұптағы оқушылар
бір-бірін «Мадақтау сөздері»
әдісі арқылы бағалайды.
|
Бағалау
Жұптағы оқушылар
бір-бірін
«Домбыра»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
7-сынып
оқулығы.
|
Жеке жұмыс
|
(Д) 2-тапсырма
Өзің отырған компьютердің Жұмыс
үстеліне «Менің құжатым» деген атпен қапшық жаса. Сол қапшықтың
ішіне компьютердің басқа қапшықтарынан
1
данадан .docx, .jpg, .avi, .mp3 .txt, .gif,
.pptx кеңейтілім функциясы бар файлдарды
көшіріп, орналастырыңдар. Бұл файлдарды жекелеп жоғарыда
көрсетілген
1 немесе 2-әдіс бойынша
архивтеңдер.
|
Дескриптор:
- Жұмыс үстеліне жаңа бума
ашады.
- Жаңа
бумаға 1 данадан .docx, .jpg, .avi,
.mp3 .txt, .gif, .pptx кеңейтілім функциясы
бар файлдарды көшіреді.
- Файлдарды WinRAR программасының
көмегімен архивтейді.
|
Бағалау
Жұптағы оқушылар
бір-бірін
«Домбыра»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
Информатика
7-сынып оқулығы.
|
Сабақтың соңы
7 мин.
Рефлексия
|
Сабақты
бекіту
Диалогті ұйымдастыру ауызша
немесе жазбаша тарату арқылы жүргізіледі.
|
Оқушылар төмендегі сұрақтарға
жауап беруі керек:
-
Сабақ барысында көңіл күйің
қандай болды?
-
Сабақтың қай бөлігі түсініксіз
болды?
-
Файлдар көлемін сығу және қалпына
келтірудің практикалық маңызы неде?
|
Бағалау Мұғалім оқушыларды
«Домбыра» әдісі
арқылы бағалайды.
|
|
|
Үй тапсырмасы:
-
Интернеттен WinZip архиваторлық
программаcын үйдегі компьютерлеріңе көшіріп,
орнатыңдар.
-
Интернеттен ірі көлемдегі архивтелген
файлдарды бөліп-бөліп көшіруге көмектесетін программаларды
анықтаңдар.
-
Қосымша
зерттеуге:
Интернеттен «Архиватор программаларында
архивтеу қалай жүзеге асады?» сұрағына жауап іздеңдер. Маңызды
мәліметтерді дәптеріңе жазыңдар.
|