ҚМЖ Функцияның өсу және кему белгілері 10 сынып

Тақырып бойынша 18 материал табылды

ҚМЖ Функцияның өсу және кему белгілері 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Функцияның өсу және кему белгілерінің алгоритмі. Өсу, кему алгоритмі. Тапсырмалар
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқамерзімді жоспар

2-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Функцияның өсу және кему белгілері

Бөлім:

Туындының қолданылуы

Педагогтің аты-жөні:

Майшанова А.У.

Күні:


Сыныбы: 10

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Функцияның өсу және кему белгілері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

10.4.1.27 - функцияның өсу (кему) аралықтарын табу

Сабақтың мақсаты:

Білім алушылар функцияның өсу немесе кему аралықтарын табады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

5 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Оқушылар шеңберге қол ұстасып тұрады. «Ыстық алақан» әдісі бойынша бір-біріне тілектерін білдіреді.


1.Оқушылар мұғалім мен амандасады.

2. Сабаққа дайындалады




«Жарайсың!», «Керемет!» деген мақтау сөздерімен бағалайды.

Кітап, дәптер, қалам

Презента

ция


Жаңа сабаққа кіріспе



10мин


(Ұ) «Миға шабуыл»

функцияның өсу, кему аралықтарын табу алгоритмін сұрау


y=f(x) функциясының өсу аралығын анықтау үшін: f'(x) ≥ 0 теңсіздігін шешу қажет.


y=f(x) функциясының кему аралығын анықтау үшін: f'(x) ≤ 0 теңсіздігін шешу қажет.




Дескриптор:

1. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.

2. Өзгенің пікірін толықтырады.

Кітап, дәптер, қалам

Тақта

слайд



Мұғалім:

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді. Мысал көрсетеді

.

1.Теорема.

Функцияның өсу және кемуінің қажетті шарты:

Егер f (x ) функциясы берілген аралықта өспелі болса, онда оcы аралықта fʹ (x))>0 болады.



Егер f (x функциясы берілген аралықта кемімелі болса, онда оcы аралықта f (x)˂0болады.



Оқушылар:1.Оқулықты оқып танысып шығады. 2.Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады

2.Функцияның өсу және кему

аралығын табу алгоритмі:

  1. Функцияның анықталу облысын табу;

  2. Функцияның туындысын табу;

Функцияның кему, өсужағдайынтексеру(f|(x)>0-функция өседі, f/(x)<0 функция кемиді

Мысал:

Функциясының өсу , кему аралығын табайық

Шешуі:

Shape1



кемиді

[1;2] аралығында өседі





Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды



ДК экраны

10-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Сабақтың ортасы

25минут







Бекіту тапсырмаларын

орындайды

1-тапсырма

f(x) функциясының өсу және кему аралығын тап

жауабы

Дескриптор:

Функцияның өсу аралығын табады

Функцияның кему аралығын табады



ДК экраны

10-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.



2- тапсырма

Функцияның өсу және кему аралығын табыңыз ; графигін сызыңыз

Дескриптор:

-Функцияның анықталу облысын табады;

-Функцияның туындысын табады;

Функцияның өсу аралығын табады

Функцияның кему аралығын табады

ДК экраны

10-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

3-тапсырма

47.3 y=f(x) функциясының өсу және кему аралықтарын табады.

1)f(x)=7x+1

2)f(x)=3+8x

3)f(x)=-2x-13

4)f(x)=10-4x.

4-тапсырма

112. y=f(x) функциясының анықталу облысында өспелі болатынын дәлелдейді.

1)f(x)=6x+cosx;

2)f(x)=9x+sinx;

3)f(x)= -7х+cosx.

Дескриптор:

1.Есеп мазмұнын түсінеді.

2.Оң болатын аралықтарды табады.

3.Теріс болатын аралықтарды табады.

Жалпы - 3 балл

ДК экраны

10-сынып Абылкасымов оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд

Қорытынды















Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5мин.

2.f x функциясы өспелі және кемімелі болатын аралықтарды табыңыз.

Берілген функцияның өсу және кему аралықтарын табады.



Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды

ДК экраны

10-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

«Бағдаршам» әдісі. Мұғалім сабақты

оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Үйге тапсырма: 48.10 есеп 110 бет

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Стикерлерге бүгінгі сабақ туралы ойларын жазады. Қызыл – өте жақсы түсіндім, сары – жақсы түсіндім, жасыл – тақырып бойынша ізденуім керек.



Мұғалім оқушыларды 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

ДК экраны

Слайд.



Білім поштасы, хаттар



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.04.2025
236
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі