Материалдар / ҚМЖ. Google Drivе-та құжатты бірлесіп жұмыс істеу қызметін пайдалану

ҚМЖ. Google Drivе-та құжатты бірлесіп жұмыс істеу қызметін пайдалану

Материал туралы қысқаша түсінік
9.1.3.1- интернет қызметтерін қолдана отырып, құжаттарды құру,өзгерту және қарастыруда бірлесе жұмыс істеу (мысалы, жұмыстарды веб-серверге – бұлттық есептеулерге, блогтарға, Уикипедияға жүктеу)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қырқүйек 2024
60
1 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:

Қысқамерзімді жоспар


Бөлім

Google drive -та құжатты бірлесіп жұмыс істеу қызметін пайдалану

Педагогтың аты-жөні

Г.Бейсеева

Күні

19.09.2024 ж

Сынып 9

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Google Drivе-та құжатты бірлесіп жұмыс істеу қызметін пайдалану

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


9.1.3.1- интернет қызметтерін қолдана отырып, құжаттарды құру,өзгерту және қарастыруда бірлесе жұмыс істеу (мысалы, жұмыстарды веб-серверге – бұлттық есептеулерге, блогтарға, Уикипедияға жүктеу)

Сабақтың мақсаты:

  • Web 2.0 жобалау жүйесімен танысу.

  • Google Docs қызметтерін анықтау, салыстыру.

  • Google Drive қызметінің маңыздылығын түсіндіріп, тұжырым жасау.

Құндылықтарға баулу

Оқушыларды еңбекқорлыққа  және кәсіби біліктілігін арттыру.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

Ой сергіту. «Көпір» ойыны.

Еденде бормен көпір (түзу) сызылады. Екі топ болып бөлінген, бір-біріне қарсы шыққан балалар көпірден құлап қалмай өтуі керек. Балалар бір-біріне көмектесіп, орындарын ауыстырып, бір-бірін өткізіп жіберулері керек.

Бұл ойыннан біз бір ақпаратты бірігіп қолдануымызға, жан- жақты жолмен жүрсек те бір көпірден бірге өту жолын табу

қолымыздан келетіндігін түсіндік.

Үй тапсырмасы. «Ғажайып алаң» ойыны

-Оқушылар плакатқа шеңбер сызып бірнеше бөліктерге бөледі. Әр бөлікке топтағы оқушылардың есімдері жазылады. Шеңбердің ортасына қаламды түйреуішпен тіреп

тұрып түйреуішті айналдырады. Түйреуіш қай есімде тоқтаса, сол оқушыға өткен тақырып бойынша сұрақтар қойылады.

Оқушылардың жұмыстарын ауызша мадақтау,

ынталандыр.

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады.









Сабақтың ортасы

35 мин

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Миға шабуыл сұрақтарымен жұмыс жасау

Құжаттарды компьютерде бірлесе жасаудың қандай тиімді жақтары бар?

Бұлттық қызмет түрі болмаған жағдайда компьютерде құжаттарды бірлесіп өңдеуді ұйымдастырудың қандай жолдарын айта аласың?

Оқулықпен жұмыс

Мұғалім түсіндірмесі

Оқушыларға Google Drive-та құжатты бірлесе өңдеу қызметі туралы ұғымдарын қарапайым түрде түсіндіру керек.

Компьютермен жұмыс

1. Word-та жасалған құжаттың бірін таңда.

2. Бұл құжатты Google Drive қоймасына жүкте.

3. Жүктелген құжатты Google Drive-та редакцияла.

Жұмысты орындау қадамдары:

1. Интернетте www. google.kz серверін іске қосып, өз аккаунтыңды белсенді ет.

2. Адрес алаңына https://drive.google.com/ адресін теріп, Google Диск серверін іске қос.

3. Сервердің оң жақ жоғары бұрышында Google Қосымшалар (Приложения Google) батырмасын бас (1- сурет).

4. «Ата-аналар жиналысының бағдарламасын» мәтіндік редакторда жаса. Ол үшін Құру (Создать) батырмасын бас (1-сурет). Ашылған мәзірден Google Документы командасын таңдап, құжатты редакцияла.

5. Берілген тапсырма мәтінін енгіз. Редактор терезесінде орналасқан құралдарды пайдаланып, өз қалауың бойынша мәтінді пішімде.

6. Файл – Переименовать командаларын орындап, жасалған файлдың атын «9-сынып ата-аналар жиналысы» атауымен қайта ата.

7. Үнсіздік бойынша, жасалған файл тек құжат иесіне ғана қолжетімді болады. Құжатқа барлық қолданушыларға қолжетімді болу үшін редактор терезесінде Қолжетімділікті Баптаулар (Настройки доступа) командасын орында.

8. Ортақ қолжетімділік (Совместный доступ)

терезесінен құжатты бірлесе өңдеуге шақыратын пайдаланушылардың электрондық пошталарын енгізіп, Жөнелту (Отправить) батырмасын бас. (2-сурет).

9. «Ата-аналар жиналысының бағдарламасын»

сыныптастарыңмен бірге өңдеулеріңе болады.

Топтық жұмыс

Сыныптастарыңмен бірлесіп өңдеуге арналған құжатты жоспарлаңдар.

Құжатқа тақырып таңдап, құжатты өңдеуді өзара бөлісіңдер.

Мұғалімді тыңдайды




Арифметикалық өрнектерді орындау ережелерін дәптерге жазады


















Дескриптор

Мәтіндік редакторда жасалған құжатты Google Drive қызметіне ауыстырады;

Құжатты бірлесіп өңдейді.
















Дескриптор

Google Drive-те құжатты бірлесіп өңдейді.

Шағын эссе Құжатты бірлесіп өңдеудің тиімділігі мен кедергілері

туралы шағын эссе жазыңдар.


Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады.












































































Бағалау

кестесі




















Сабақтың соңы

5 мин

1. Web 2.0 қызметінің Web 1.0 қызметінен қандай айырмашылығы бар?

2. Google Docs қызметі қандай бұлтты қызметтер ұсына алады?

3. Google Drive бұлтын пайдалану қандай

алгоритмдерден тұрады?

4. Құжатқа барлық Интернет қолданушыларға

қолжетімді болу үшін қандай командаларды

орындау керек?

«Табыс сатысы» әдісі

Оқушылар не білемін, не білдім, не білгім келеді?

Сатыларына өз пікірлерін жазады.

Өзін-өзі бағалау.

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады.


А4 парағы



Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!