қмж ХИМИЯ

Тақырып бойынша 14 материал табылды

қмж ХИМИЯ

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 8.2.4.1 -кейбір металдар басқаларға қарағанда тотығуға тезірек ұшырайтындығын білу; 8.2.4.2 -белсенді металдардың салқын сумен, ыстық су немесе бумен әрекеттесуін сипаттау; 8.2.4.3 -металдар коррозиясын туындатуға әсер ететін жағдайларды зерттеу;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

8

Сабақтың тақырыбы: Қосылыстар формуласын құрастыру

Бөлім:

8.1А Атомдағы электрондардың қозғалысы

Педагогтің аты-жөні:

Шайхиева Райхан Маликовна


Күн:

Сыныбы : 8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Зат масссасының сақталу заңы. №1көрсетілім «Зат массасының сақталу заңын дәлелдейтін тәжірибе».

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.2.3.2-әрекеттесетін заттар қатынасын эксперименттік жолмен анықтау;

8.2.3.4 -заттар массасының сақталу заңын білу;

Сабақтың мақсаты:

Зат массасының сақталу заңын және оның маңызын анықтайды

Атом-молекула ілімін сипаттайды

Әрекеттесуші заттардың қатынасын зерттейді

Құндылықтар

  • Озық ойлы ұлт:еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

  • Адал азамат: Әділдік және жауапкершілік


Сабақ барысы

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

3 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі:

а) «Сөйлейтін қолдар» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады

в) топқа бөлу: Фигуралар көмегімен топқа бірігуге нұсқау береді.

Оқушылар шеңберге тұрып «Сөйлейтін қолдар» тәсілі арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады .

Фигуралар пішіні бойынша топтарға бірігеді.


Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

Оң, теріс заряд жазылған таратпа парақтар


7мин

ІІ Үй тапсырмасы


«Серпілген сауал» тәсілі арқылы сұрақ қояды, өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.

«Кинометафора» тәсілі арқылы бейнефильм көруді ұсынады, сұрақтар қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.


https://youtu.be/jYKd8xcdy6Y?si=8egbZ7enPYdTktpf

Оқушылар «Серпілген сауал» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап береді, өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.


«Кинометафора» тәсілі арқылы бейнефильм көреді, мұғалімнің сұрақтарына жауап береді, ұжымда талдайды, жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»т .б

Экран

https://youtu.be/jYKd8xcdy6Y?si=8egbZ7enPYdTktpf

15 мин

ІV Топтық жұмыс.

Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді, топтық жұмыс ұйымдастырады.

1-топ «Ломоносов тәжірибесі»

2-топ «Зат массасының сақталу заңының маңызы»

туралы оқулықтағы ақпаратты оқып танысуды, топта талқылау жасауды ұсынады.

Топтық жұмыс

1-топ «Ломоносов тәжірибесі»


2-топ «Зат массасының сақталу заңының маңызы» туралы оқулықтағы ақпаратты оқып танысады, топта талқылау жасайды, өз қорытындыларымен таныстырады

Кері байланыс:

«Екі жұлдыз,

бір тілек» әдісі арқылы беріледі


А4 парағы










15мин

Сабақты бекіту тапсырмалары.


Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-тапсырма Жеке жұмыс

Шындық», «Жалған» тәсілі

Тұжырымның «шындық» немесе «жалған» екенін анықтаңдар


Тұжырымдар

Ш/ Ж

Реакция нәтижесінде атомдар жойылады, жаңадан пайда болады

ж

Реакцияға дейін ж/е кейін де атомдар саны өзгермейтін болғандықтан , массалары да өзгермей қалады

ш

1789 жылы зат массасының сақталу заңын Р.Бойль қайта ашты

ж

Реакцияға түскен заттардың массасы, реакция нәтижесінде түзілген заттардың массасына тең

ш

Зат массасының сақталу заңының практикалық маңызы жоқ

ж


Дескриптор

балл

тұжырымның «шындық» екенін анықтайды;

2

тұжырымның «жалған» екенін анықтайды;

3

Барлығы

5


2-тапсырма ЕБК

Ұ яшықтарға тиісті мәнді жазыңыз







Дескриптор

балл

ұяшықтарға тиісті мәнді жазады

2

Барлығы

2

3-тапсырма Жұптық жұмыс

«Кім жүйрік» тәсілі арқылы есептер шығарады.

1.Массасы 24г мыс сульфиді түзілу үшін 16г мыс алынған. Ал күкірттің неше грамы керек? /


2.Массасы 56г магний сульфидін алу үшін 32г күкірт жұмсалды. Ал магнийдің қанша грамы жұмсалады?/3б


3. Массасы г темір ұнтағын күкіртпен қосып қыздырды. Түзілген қара кристалдардан темірді бөліп алуға бола ма? Алынған реакция өнімінің массасы неге тең?/3б


Тәжірибе алаңы.

Зат массасының сақталу заңын зерттейміз тәжірибесін жасайды.



Мұғалім жаңа тақырып бойынша білімдерін тиянақтау үшін жеке, жұптық жұмыстар ұйымдастырады

Жұмыстың орындалуына бақылау жасайды,

ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді.


«Шындық», «Жалған» тәсілі арқылы тұжырымның «шындық» немесе «жалған» екенін анықтайды.
























Ұяшықтарға тиісті мәнді жазады











«Кім жүйрік» тәсілі арқылы есептер шығарады.










Зат массасының сақталу заңын зерттейміз тәжірибесін жасайды.


ҚБ:

«Білім шамы» арқылы бағалайды





























ҚБ:

«Білім шамы» арқылы бағалайды












ҚБ:

«Білім шамы» арқылы бағалайды









3-косымша

Тапсырма жазылған парақтар















4 мин

Кері байланыс

«Шығу билеті»

Маған сабақта қиын болды .........................

Маған сабақта жеңіл болды ........................

Маған әлі де көмек керек …........................


Кері байланыс

«Шығу билеті»

Маған сабақта қиын болды .........................

Маған сабақта жеңіл болды ........................

Маған әлі де көмек керек …........................


Кері байланыс:

«Шығу билеті» арқылы

1 мин

Үй тапсырмасы §.7оку







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
30.10.2025
50
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі