Сабақтың
басы
10
мин.
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу.
Сергіту сәті.
Оқушыларды шеңберге тұрғызып, сергіту сәтінің шартын,
мақсатын түсіндіремін.
Мақсаты: Оқушылардың көңіл күйін
зерттеп, зейін қоя білу.
Оқушылар сабаққа
белсенді қатысу мақсатында, нейрожаттығу
орындамйыз.
Өткен білімді еске
түсіру.
«Фри» әдісін
пайдаланып үй тапсырмасын сұрау
1.Мутация деген іміз не? Терминді
ғылымға енгізген кім?
2. Мутация тұқым қуалайды
ма?
3. Мутагендердің неше түрі
бар?
4. Гендік немесе нүктелік
хромосома жайлы не білесің?
5. Хромосомалық мутация
туралы айтып бер.
6. Геномдық мутация деген
не? Қандай түрлері бар?
7. Мутация нәтижесінде
пайда болатын организмдер.
8. Цитоплазмалық мутацияға
мысал келтір.
«Фри» әдісін пайдаланып үй
тапсырмасын сұрау.
Әр бір фри қорапшасында
өткен сабақ бойынша сұрақтар болады. Оқушылар біреуін алып ішіндегі
сұраққа жауап береді.
Бағалау
критерийі
Дескриптор
Балл
Мутация және олардың түрлерін
біледі.
Мутация туралы жалпы түсінік
айтады.
Мутация түрлерін
біледі.
Мутация түрлеріне мысал
келтіреді.
1
1
1
Қалыптастырушы
бағалау: Талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру
стикерлері таратылады.
Алдын ала шығарылған
көрнекілік.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
30 мин.
Жаңа сабаққа
шолу.
Жаңа тақырып бойынша бейнеролик, кесте, суреттер,
ұсынамын.
Ұсынылған материалдармен танысып болған соң, жаңа тақырыпты
қаншалықты деңгейде меңгергендерін сұрақ қою арқылы
тексеремін.
Хромосомалы қ аурулар дегеніміз
қандай аурулар?
Хромосомалық ауруларға қандай аурулар
жатады?
Емдеу шаралары бар ма екен?
Дәптермен жұмыс.
Дәптерге бүгінгі күн мен сабақ тақырыбын жазып
алады.
Ж ұптық тапсырма.
Әр жұп өзіне берілген тапсырмаларды
орындайды.
Топқа бөлу .
Алдын ала шығарылған қағаздарда топ саны жазылады, сол
парақтарды алу арқылы топқа
бөлінеді.
Топтық жұмыс.
Топқа бөліп болған соң, әр топқа постер, қосымша
ақпараттар, суреттер таратып
беремін.
Оқушылар барлық материалдармен таныс болған соң, олардың
қаншалықты меңгергендігін анықтау үшін қосымша сұрақтар
қойылады.
Оқушылар өздерінің қасында отырған оқушымен жұп болып
тапсырма орындайды.
Оқушылар топқа бөлініп болған соң, әр топқа ақпарат,
постер, суреттер таратып беремін. Әр топ өзіне берілген ауруды
сипапттап, постер толтырады.
Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері
таратылады.
Жарай сың!
Алға!
Тапсырма № 1
Бағалау
критерийі
Дескриптор
Балл
Хромосомалы қ ауруларды
біледі.
Хромосомалық аурулардың
түрлерін біледі.
Аурудың белгілерін
сипаттайды.
1
1
Тапсырма
2
Бағалау
критерийі
Дескриптор
Балл
Хромосомалық аурулар туралы
сипаттайды.
Постерде нақты
хромосомалық аурулар түріне сипаттама
береді.
Регламент сақтап,
постердің әсемделуі, дұрыс
ақпарат
Топ мүшелерінің барлығы
қатысады.
2
2
1
Биология 10
сынып -
Алматы “Атамұра” 201 9 - А.Соловьева,
Н.Г.Асанов
74 - 76
беттер.
https://www.canva.com/design/DAF8BWaJxJ8/jZLf47XmNsn9_YZ8Dz0BWg/edit?utm_content=DAF8BWaJxJ8&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton
https://www.educaplay.com/learning-resources/17746589-learning_resource.html
188тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тізімді көру
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары