Материалдар / ҚМЖ. Image Composite Editor программасында 3D – панорамалар жасау

ҚМЖ. Image Composite Editor программасында 3D – панорамалар жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
11.2.4.3 бірінші тұлғадан көрінісі бар 3D панорама (виртуалды саяхат) жасау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қазан 2024
197
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:

Қысқамерзімді жоспар


Бөлім

3D жобалау

Педагогтың аты-жөні

Г.Бейсеева

Күні


Сынып 11 Б

Қатысушалыр саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Image Composite Editor программасында 3D – панорамалар жасау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.2.4.3 бірінші тұлғадан көрінісі бар 3D панорама (виртуалды саяхат) жасау

Сабақтың мақсаты:

  • Виртуалды турдың, 3D панорама ұғымымен танысады;

  • Виртуалды тур және 3D панораманы жасауға арналған программалық қамтамасыз етілімді таңдайды;

  • Виртуалды тур және 3D панораманы жасайды.

Бағалау критерийлері

  • Виртуалды турдың, 3D панораманың не екенін біледі;

  • Виртуалды тур және 3D панораманы жасауға арналған программалық қамтамасыз етілімді таңдай алады;

  • Виртуалды тур және 3D панораманы жасай алады.

Құндылықтарға баулу

«Әділдік және жауапкершілік» әрбір оқушының жұмысына объективті баға беру және жауапкершілікпен қарауға ынталандыру.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.

Қызығушылықты ояту: : «Атомдар мен молекулалар» әдісі.

Молекулалар атомдардың жиынтығы екендігі баршаға да мәлім. Оқушылар сыныптың бос жеріне жиналады. Ойынды жүргізуші «Атомдар!» деп дауыстағанда, олар бір-бірімен араласып, әрлі-берлі жүруі керек, өйткені олар қазір броундық қозғалыстағы атомдар іспетті. Ал, жүргізуші «Молекулар!» деп айтып, бір санды атаса (мәселен, үш немесе төрт, бес, алты) оқушылар сол аталған сан құрамында топтарға жедел түрде бірігуі керек. Қалыс қалған оқушылар (топ құрамын аталған саннан кем құрғандар) айып ретінде бір тапсырма орындайды:өлең оқиды, ән айтады т.с.с. Ойынның нәтижесінде құралған топтар сол құрамда парталарға да отыруына болады: олар сабақты осы құрамда жалғастырады.

Өткен тақырыпты пысықтау:

Сфералық панорама мен виртуалды турларды қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктерін талқылаңдар.

1.Мұғаліммен амандасады.

Сабаққа көңілді қатысады




















Дескриптор:

-талдау жасайды

-сұраққа жауап береді

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай

1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады

















2 балл


Презентация

Оқулық

Жұмыс дәптері

Компьютер


Сабақтың ортасы

35 мин

Жаңа сабақты түсіндіру


1 тапсырма: Қолдану.

ICE программасын қолданып, сфералық панорама құрғызу.




Жеке жұмыс

2 тапсцырма: Жоғарғы деңгейдегі дағдыларын дамытуға арналған сұрақтар:

1. Түсірілім кезінде неліктен фотографияларды жауып қою қажет?

2. Панораманы құруда бақылау нүктесі не үшін қажет?

3. ICE программасымен жұмыс істеудің қандай ерекшеліктері бар?

4. ICE программасының артықшылықтары мен кемшіліктерін ата.



3-тапсырма: Топтық жұмыс

Графикалық файл форматтарының негізгі артықшылықтары

мен кемшіліктерін атап, оларды талқылаңдар.

Дескриптор:

-Программа меню қатарларын қолданады

-Сфералық панорама жасайды


Дескриптор:

-Сұрақтарға жауап береді










Дескриптор:

-Артықшылық-тарын айтады

-Кемшілігін айтады




2 балл







3 балл












3 балл




Жұмыс дәптері


Оқулық




Оқулық, дәптер








ДК, ұялы телефон, интернет, қағаз, қалам

Сабақтың соңы

5 мин

Сабақты қорытындылау:

Сұрақ-жауап. Білу мен түсіну

1.Панораманы түсірудің қандай ережелері бар?

2.Панораманы түсіру алгоритмін айт

3. Панораманы құрудың негізгі кезеңдерін ата.


Кері байланыс:


Дескриптор:

-Сұрақтарды топта талқылайды

-Ойларымен бөліседі





Кері байланыс жасайды


Үш шапалақ арқылы топтың өзін-өзі бағалау.



Оқулық


Үйге тапсырма

Параграфта сипатталған прораммалық қамтамасыз етуді немесе кез келген онлайн ресурсты пайдаланып, материал дайындап, сфералық панорама жаса

Жазып алады


Білім класс



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ