Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ. Информатика 10-сынып ЖМБ, 4-тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: § 5.1 BIG DATA
Бөлім |
Ақпараттық жүйелер |
Педагогтың аты-жөні |
|
Күні |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сынып |
|
Сабақтың тақырыбы |
§ 5.1 BIG DATA |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
10.3.1.4 Big Dataны пайдалануда оң және теріс әсерлерін бағалау |
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы: Big Data ұғымы мен қызметін анықтайды Көпшілік оқушы: Big Dataны пайдалану мысалдарын ұсынады Кейбір оқушы: Big Dataның артықшылығы мен кемшілігін салыстырады |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әректі |
Бағалау |
Ресурстар |
1.Ұйымдастыру 2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\ 3. Жаңа сабақты меңгерту 4. Бекіту |
Сәлемдесу, түгендеу Өткен сабақты пысықтау: «Тізбектер» әдісі Оқушылар тізбектеле тұрады. Мұғалім, не бір оқушы тақырыпқа қатысты бір сөз айтады. Келесі тұрған оқушы оны жалғастырады, яғни тақырыпқа қатысты сөз айтады. Осылайша жалғаса береді. Кезегінде айта алмаған оқушы шығып кетеді. Смайлдер арқылы бағалау «Миға шабуыл» әдісі - Big Data ұғымы қандай мағына білдіреді? - Адам үшін ақпараттың шамадан тыс көп болуының пайдасы мен зияны қандай? 1-тапсырма. - Интернетті пайдаланып, төмендегілерге талдау жасаңдар:
Дескриптор: Big Data ұғымы мен қызметін анықтайды. Смайлдер арқылы бағалау 2-тапсырма. - Big Dataны пайдалануда оң және теріс әсерлеріне екі мысал ұсыныңдар. Түсініктеме беріңдер. Дескриптор: Big Dataны пайдалану мысалдарын ұсынады. 3-тапсырма. - Пайдасы мен зиянын бағала:
Дескриптор: Big Dataның артықшылығы мен кемшілігін салыстырады. Смайлдер арқылы бағалау Тест жұмысы Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді. Өздерін бағалайды Кері байланыс: «Басбармақ» әдісі Оқушылар сабақтан алған әсерлерін басбармақтары арқылы білдіреді |
.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады Мұғалімді тыңдайды |
Күнделік кз |
Физикалық терминдер Оқулық. Слайд материалдары |
Сабақтың тақырыбы: § 5.2 ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫНЫҢ НЕГІЗГІ ҰҒЫМДАРЫ
Бөлім |
Ақпараттық жүйелер |
Педагогтың аты-жөні |
|
Күні |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сынып |
|
Сабақтың тақырыбы |
§ 5.2 ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫНЫҢ НЕГІЗГІ ҰҒЫМДАРЫ |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
MS Access деректор қорының қандай негізгі қызметтері бар? |
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы: Мәліметтер қоры және оның түрлерін анықтайды Көпшілік оқушы: Мәліметтер қоры түрлерін салыстырады Кейбір оқушы: Мәліметтер қорына арналған программалармен жұмыс істейді |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әректі |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
1.Ұйымдастыру 2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\ 3. Жаңа сабақты меңгерту 4. Бекіту |
Сәлемдесу, түгендеу Өткен сабақты пысықтау: «3 таяқша» әдісі Өткен тақырыпқа байланысты әр топ: 1 сұрақ, 1 жауап, 1 идея даярлап, ортаға салады. Жауаптарын талдайды. Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау арқылы бағалау «Миға шабуыл»
Деректер базасын жинақтауға арналған қандай программаларды білесіңдер? «Джигсо» әдісі Оқушылар оқулықпен жұмыс істейді. Түсінгендерін топта талдайды. Мұғалім білімдерін толықтырады 1-тапсырма. Кестемен жұмыс. Кестеге тиісті мәліметтерді жазыңдар.
Дескриптор: Мәліметтер қорының түрлері мен қызметтерін анықтай алады. Смайлдер арқылы бағалау 2-тапсырма. - Access ДҚ-ның «Жасау (Создать)» терезесінің нысандарын пирамидаға төменнен жоғары қарай жазыңдар. Дескриптор: Мәліметтер қорын жасау терезесінің нысандарын анықтайды. 3-тапсырма. - МҚБЖ-ның 3 басты функциясын сипаттаңдар. Дескриптор: МҚБЖ-нің 3 басты функциясын сипаттай алады. Оқушылардың жұмыстарын бағалау парағына балл қою арқылы бағалау Тест жұмысы Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді. Өздерін бағалайды Кері байланыс: «БББ кестесі» әдісі Оқушылар сабақ туралы бұрыннан не білетінін, сабақта не білгенін және не білгісі келетінін кестеге жазады. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады Мұғалімді тыңдайды |
жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау, қолдау көрсету Фигуралар арқылы бағалау Бірін-бірі бағалайды |
АКт Интернет желісі Ватцап |
Сабақтың тақырыбы:
§ 5.3 ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫН ҚҰРУ |
Бөлім |
Ақпараттық жүйелер |
Педагогтың аты-жөні |
|
Күні |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сынып |
|
Сабақтың тақырыбы |
§ 5.3 ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫН ҚҰРУ |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
Жол, жазба, индекс терминдерінің анықтамасын құрастыру |
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы: Деректер базасындағы өріс типтерін анықтайды Көпшілік оқушы: Деректер қорындағы кестелерді тәжірибеде қолданады Кейбір оқушы: Деректер қорындағы өріс типтерін қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды. |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әректі |
Бағалау |
Ресурстар |
1.Ұйымдастыру 2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\ 3. Жаңа сабақты меңгерту 4. Бекіту |
Өткен сабақты пысықтау: «Үш пікір» әдісі Ортаға бір тақырып тасталады. Сол тақырып төңірегінде әр оқушының 3 пікір айтуына мүмкіндігі бар. Ол үшін қолдарына 3 таяқша (шпажка, т.б. майда заттар) беріледі. Пікірлерін айтқан сайын қолдарындағы заттарын ортадағы қорапқа тастап отырады. Бұл әдіс сыныптағы оқушылардың бәрі тең дәрежеде пікір білдіруіне мүмкіндік жасайды. Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау арқылы бағалау «Миға шабуыл» әдісі
|