1.Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыпты
еске түсіру\ қайталау\
3. Жаңа сабақты
меңгерту
4.
Бекіту
|
Сәлемдесу,
түгендеу
Өткен сабақты пысықтау: «3
таяқша» әдісі Өткен тақырыпқа байланысты әр
топ: 1 сұрақ, 1 жауап, 1 идея даярлап, ортаға
салады.
Жауаптарын
талдайды.
Оқушылардың
жауаптарын ауызша мадақтау арқылы
бағалау
«Миға
шабуыл»
-
Біз үлкен
көлемдегі деректерді қалай сақтап, өңдейміз?
-
Деректер базасы дегеніміз
не?
-
Деректер базасын жасау не үшін
қажет?
Деректер базасын жинақтауға
арналған қандай программаларды білесіңдер?
«Джигсо» әдісі
Оқушылар оқулықпен жұмыс істейді.
Түсінгендерін топта талдайды. Мұғалім білімдерін
толықтырады
1-тапсырма.
Кестемен жұмыс. Кестеге тиісті
мәліметтерді жазыңдар.
Иерархиялық
мәліметтер
қоры
|
Тораптық
мәліметтер
қоры
|
Реляциялық
мәліметтер
қоры
|
|
|
|
Дескриптор:
Мәліметтер
қорының түрлері мен қызметтерін анықтай алады.
Смайлдер арқылы бағалау
2-тапсырма.
- Access ДҚ-ның «Жасау (Создать)» терезесінің нысандарын
пирамидаға төменнен жоғары қарай
жазыңдар.

Дескриптор:
Мәліметтер қорын жасау
терезесінің нысандарын анықтайды.
3-тапсырма.
- МҚБЖ-ның 3 басты функциясын
сипаттаңдар.
Дескриптор:
МҚБЖ-нің 3 басты функциясын
сипаттай алады.
Оқушылардың жұмыстарын
бағалау парағына балл қою арқылы
бағалау
Тест
жұмысы
Оқушылар тест сұрақтарына
жауап береді.
Өздерін
бағалайды
Кері байланыс: «БББ
кестесі» әдісі
Оқушылар сабақ туралы бұрыннан
не білетінін, сабақта не білгенін және не білгісі келетінін кестеге
жазады.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады
Мұғалімді
тыңдайды
|
жазбаша түрде қалыптастырушы
бағалауды іске асыру
Оқушылардың жауаптарын
ауызша мадақтау, қолдау
көрсету
Фигуралар арқылы
бағалау
Бірін-бірі
бағалайды
|
АКт
Интернет
желісі
Ватцап
|