Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы: § 5.1 BIG DATA

    Бөлім

    Ақпараттық жүйелер

    Педагогтың аты-жөні


    Күні

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сынып


    Сабақтың тақырыбы

    § 5.1 BIG DATA

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    10.3.1.4 Big Dataны пайдалануда оң және теріс әсерлерін бағалау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы: Big Data ұғымы мен қызметін анықтайды

    Көпшілік оқушы: Big Dataны пайдалану мысалдарын ұсынады

    Кейбір оқушы: Big Dataның артықшылығы мен кемшілігін салыстырады

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әректі

    Бағалау

    Ресурстар

    1.Ұйымдастыру



    2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\




    3. Жаңа сабақты меңгерту





    4. Бекіту

    Сәлемдесу, түгендеу

    Өткен сабақты пысықтау: «Тізбектер» әдісі Оқушылар тізбектеле тұрады. Мұғалім, не бір оқушы тақырыпқа қатысты бір сөз айтады. Келесі тұрған оқушы оны жалғастырады, яғни тақырыпқа қатысты сөз айтады. Осылайша жалғаса береді. Кезегінде айта алмаған оқушы шығып кетеді.

    Смайлдер арқылы бағалау

    «Миға шабуыл» әдісі

    - Big Data ұғымы қандай мағына білдіреді?

    - Адам үшін ақпараттың шамадан тыс көп болуының пайдасы мен зияны қандай?

    1-тапсырма.

    - Интернетті пайдаланып, төмендегілерге талдау жасаңдар:

    1. Үлкен ақпараттардың негізгі көздеріне

    2. Бизнестің дамуына Big Dataның ықпалын

    3. Біздің елімізде Big Dataның дамуына

    Дескриптор:

    Big Data ұғымы мен қызметін анықтайды.

    Смайлдер арқылы бағалау

    2-тапсырма.

    - Big Dataны пайдалануда оң және теріс әсерлеріне екі мысал ұсыныңдар. Түсініктеме беріңдер.

    Дескриптор:

    Big Dataны пайдалану мысалдарын ұсынады.

    3-тапсырма.

    - Пайдасы мен зиянын бағала:

    1. Big Dataны пайдаланудың;

    2. Адам үшін ақпараттың шамадан тыс көп болуының;

    3. Қоғам үшін ақпараттың шамадан тыс көп болуының.

    Дескриптор:

    Big Dataның артықшылығы мен кемшілігін салыстырады.

    Смайлдер арқылы бағалау

    Тест жұмысы

    Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.

    Өздерін бағалайды

    Кері байланыс: «Басбармақ» әдісі

    Оқушылар сабақтан алған әсерлерін басбармақтары арқылы білдіреді

    .Мұғаліммен амандасады.

    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады

    Мұғалімді тыңдайды










    Күнделік кз


    Физикалық терминдер

    Оқулық. Слайд материалдары




    Сабақтың тақырыбы: § 5.2 ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫНЫҢ НЕГІЗГІ ҰҒЫМДАРЫ

    Бөлім

    Ақпараттық жүйелер

    Педагогтың аты-жөні


    Күні

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сынып


    Сабақтың тақырыбы

    § 5.2 ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫНЫҢ НЕГІЗГІ ҰҒЫМДАРЫ

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    MS Access деректор қорының қандай негізгі қызметтері бар?

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы: Мәліметтер қоры және оның түрлерін анықтайды

    Көпшілік оқушы: Мәліметтер қоры түрлерін салыстырады

    Кейбір оқушы: Мәліметтер қорына арналған программалармен жұмыс істейді

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әректі

    Бағалау

    Ресурстар

    1.Ұйымдастыру



    2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\




    3. Жаңа сабақты меңгерту





    4. Бекіту

    Сәлемдесу, түгендеу

    Өткен сабақты пысықтау: «3 таяқша» әдісі Өткен тақырыпқа байланысты әр топ: 1 сұрақ, 1 жауап, 1 идея даярлап, ортаға салады.

    Жауаптарын талдайды.

    Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау арқылы бағалау

    «Миға шабуыл»

    • Біз үлкен көлемдегі деректерді қалай сақтап, өңдейміз?

    • Деректер базасы дегеніміз не?

    • Деректер базасын жасау не үшін қажет?

    Деректер базасын жинақтауға арналған қандай программаларды білесіңдер?

    «Джигсо» әдісі

    Оқушылар оқулықпен жұмыс істейді. Түсінгендерін топта талдайды. Мұғалім білімдерін толықтырады

    1-тапсырма.

    Кестемен жұмыс. Кестеге тиісті мәліметтерді жазыңдар.

    Иерархиялық

    мәліметтер қоры

    Тораптық

    мәліметтер қоры

    Реляциялық

    мәліметтер қоры




    Дескриптор:

    Мәліметтер қорының түрлері мен қызметтерін анықтай алады.

    Смайлдер арқылы бағалау

    2-тапсырма.

    - Access ДҚ-ның «Жасау (Создать)» терезесінің нысандарын пирамидаға төменнен жоғары қарай жазыңдар.

    Группа 2

    Дескриптор:

    Мәліметтер қорын жасау терезесінің нысандарын анықтайды.


    3-тапсырма.

    - МҚБЖ-ның 3 басты функциясын сипаттаңдар.

    Дескриптор:

    МҚБЖ-нің 3 басты функциясын сипаттай алады.

    Оқушылардың жұмыстарын бағалау парағына балл қою арқылы бағалау

    Тест жұмысы

    Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.

    Өздерін бағалайды


    Кері байланыс: «БББ кестесі» әдісі

    Оқушылар сабақ туралы бұрыннан не білетінін, сабақта не білгенін және не білгісі келетінін кестеге жазады.


    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады

    Мұғалімді тыңдайды









    жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру

    Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау, қолдау көрсету

    Фигуралар арқылы бағалау

    Бірін-бірі бағалайды


    АКт

    Интернет желісі

    Ватцап





    Сабақтың тақырыбы:

    § 5.3 ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫН ҚҰРУ

    Бөлім

    Ақпараттық жүйелер

    Педагогтың аты-жөні


    Күні

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сынып


    Сабақтың тақырыбы

    § 5.3 ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫН ҚҰРУ

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

          1. «Реляциялық деректер базасы» ұғымын түсіндіру

    Жол, жазба, индекс терминдерінің анықтамасын құрастыру

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы: Деректер базасындағы өріс типтерін анықтайды

    Көпшілік оқушы: Деректер қорындағы кестелерді тәжірибеде қолданады Кейбір оқушы: Деректер қорындағы өріс типтерін қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әректі

    Бағалау

    Ресурстар

    1.Ұйымдастыру



    2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\




    3. Жаңа сабақты меңгерту





    4. Бекіту

    Өткен сабақты пысықтау: «Үш пікір» әдісі

    Ортаға бір тақырып тасталады. Сол тақырып төңірегінде әр оқушының 3 пікір айтуына мүмкіндігі бар. Ол үшін қолдарына 3 таяқша (шпажка, т.б. майда заттар) беріледі. Пікірлерін айтқан сайын қолдарындағы заттарын ортадағы қорапқа тастап отырады. Бұл әдіс сыныптағы оқушылардың бәрі тең дәрежеде пікір білдіруіне мүмкіндік жасайды.

    Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау арқылы бағалау

    «Миға шабуыл» әдісі

    • Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Айгерим
      02 Сәуір 2024
      467
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      ҚМЖ. Информатика 10-сынып ЖМБ, 4-тоқсан

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      ҚМЖ. Информатика 10-сынып ЖМБ, 4-тоқсан

      Материал туралы қысқаша түсінік
      ҚМЖ. Информатика 10-сынып ЖМБ, 4-тоқсан ҚМЖ №130 бұйрық бойынша жасалған
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Сабақтың тақырыбы: § 5.1 BIG DATA

      Бөлім

      Ақпараттық жүйелер

      Педагогтың аты-жөні


      Күні

      Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

      Сынып


      Сабақтың тақырыбы

      § 5.1 BIG DATA

      Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

      10.3.1.4 Big Dataны пайдалануда оң және теріс әсерлерін бағалау

      Сабақтың мақсаты

      Барлық оқушы: Big Data ұғымы мен қызметін анықтайды

      Көпшілік оқушы: Big Dataны пайдалану мысалдарын ұсынады

      Кейбір оқушы: Big Dataның артықшылығы мен кемшілігін салыстырады

      Сабақтың барысы:

      Сабақтың кезеңі/ уақыт

      Педагогтің әрекеті

      Оқушының әректі

      Бағалау

      Ресурстар

      1.Ұйымдастыру



      2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\




      3. Жаңа сабақты меңгерту





      4. Бекіту

      Сәлемдесу, түгендеу

      Өткен сабақты пысықтау: «Тізбектер» әдісі Оқушылар тізбектеле тұрады. Мұғалім, не бір оқушы тақырыпқа қатысты бір сөз айтады. Келесі тұрған оқушы оны жалғастырады, яғни тақырыпқа қатысты сөз айтады. Осылайша жалғаса береді. Кезегінде айта алмаған оқушы шығып кетеді.

      Смайлдер арқылы бағалау

      «Миға шабуыл» әдісі

      - Big Data ұғымы қандай мағына білдіреді?

      - Адам үшін ақпараттың шамадан тыс көп болуының пайдасы мен зияны қандай?

      1-тапсырма.

      - Интернетті пайдаланып, төмендегілерге талдау жасаңдар:

      1. Үлкен ақпараттардың негізгі көздеріне

      2. Бизнестің дамуына Big Dataның ықпалын

      3. Біздің елімізде Big Dataның дамуына

      Дескриптор:

      Big Data ұғымы мен қызметін анықтайды.

      Смайлдер арқылы бағалау

      2-тапсырма.

      - Big Dataны пайдалануда оң және теріс әсерлеріне екі мысал ұсыныңдар. Түсініктеме беріңдер.

      Дескриптор:

      Big Dataны пайдалану мысалдарын ұсынады.

      3-тапсырма.

      - Пайдасы мен зиянын бағала:

      1. Big Dataны пайдаланудың;

      2. Адам үшін ақпараттың шамадан тыс көп болуының;

      3. Қоғам үшін ақпараттың шамадан тыс көп болуының.

      Дескриптор:

      Big Dataның артықшылығы мен кемшілігін салыстырады.

      Смайлдер арқылы бағалау

      Тест жұмысы

      Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.

      Өздерін бағалайды

      Кері байланыс: «Басбармақ» әдісі

      Оқушылар сабақтан алған әсерлерін басбармақтары арқылы білдіреді

      .Мұғаліммен амандасады.

      2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

      3.Сабақтың мақсаттарымен танысады

      Мұғалімді тыңдайды










      Күнделік кз


      Физикалық терминдер

      Оқулық. Слайд материалдары




      Сабақтың тақырыбы: § 5.2 ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫНЫҢ НЕГІЗГІ ҰҒЫМДАРЫ

      Бөлім

      Ақпараттық жүйелер

      Педагогтың аты-жөні


      Күні

      Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

      Сынып


      Сабақтың тақырыбы

      § 5.2 ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫНЫҢ НЕГІЗГІ ҰҒЫМДАРЫ

      Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

      MS Access деректор қорының қандай негізгі қызметтері бар?

      Сабақтың мақсаты

      Барлық оқушы: Мәліметтер қоры және оның түрлерін анықтайды

      Көпшілік оқушы: Мәліметтер қоры түрлерін салыстырады

      Кейбір оқушы: Мәліметтер қорына арналған программалармен жұмыс істейді

      Сабақтың барысы:

      Сабақтың кезеңі/ уақыт

      Педагогтің әрекеті

      Оқушының әректі

      Бағалау

      Ресурстар

      1.Ұйымдастыру



      2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\




      3. Жаңа сабақты меңгерту





      4. Бекіту

      Сәлемдесу, түгендеу

      Өткен сабақты пысықтау: «3 таяқша» әдісі Өткен тақырыпқа байланысты әр топ: 1 сұрақ, 1 жауап, 1 идея даярлап, ортаға салады.

      Жауаптарын талдайды.

      Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау арқылы бағалау

      «Миға шабуыл»

      • Біз үлкен көлемдегі деректерді қалай сақтап, өңдейміз?

      • Деректер базасы дегеніміз не?

      • Деректер базасын жасау не үшін қажет?

      Деректер базасын жинақтауға арналған қандай программаларды білесіңдер?

      «Джигсо» әдісі

      Оқушылар оқулықпен жұмыс істейді. Түсінгендерін топта талдайды. Мұғалім білімдерін толықтырады

      1-тапсырма.

      Кестемен жұмыс. Кестеге тиісті мәліметтерді жазыңдар.

      Иерархиялық

      мәліметтер қоры

      Тораптық

      мәліметтер қоры

      Реляциялық

      мәліметтер қоры




      Дескриптор:

      Мәліметтер қорының түрлері мен қызметтерін анықтай алады.

      Смайлдер арқылы бағалау

      2-тапсырма.

      - Access ДҚ-ның «Жасау (Создать)» терезесінің нысандарын пирамидаға төменнен жоғары қарай жазыңдар.

      Группа 2

      Дескриптор:

      Мәліметтер қорын жасау терезесінің нысандарын анықтайды.


      3-тапсырма.

      - МҚБЖ-ның 3 басты функциясын сипаттаңдар.

      Дескриптор:

      МҚБЖ-нің 3 басты функциясын сипаттай алады.

      Оқушылардың жұмыстарын бағалау парағына балл қою арқылы бағалау

      Тест жұмысы

      Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.

      Өздерін бағалайды


      Кері байланыс: «БББ кестесі» әдісі

      Оқушылар сабақ туралы бұрыннан не білетінін, сабақта не білгенін және не білгісі келетінін кестеге жазады.


      1.Мұғаліммен амандасады.

      2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

      3.Сабақтың мақсаттарымен танысады

      Мұғалімді тыңдайды









      жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру

      Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау, қолдау көрсету

      Фигуралар арқылы бағалау

      Бірін-бірі бағалайды


      АКт

      Интернет желісі

      Ватцап





      Сабақтың тақырыбы:

      § 5.3 ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫН ҚҰРУ

      Бөлім

      Ақпараттық жүйелер

      Педагогтың аты-жөні


      Күні

      Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

      Сынып


      Сабақтың тақырыбы

      § 5.3 ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫН ҚҰРУ

      Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

            1. «Реляциялық деректер базасы» ұғымын түсіндіру

      Жол, жазба, индекс терминдерінің анықтамасын құрастыру

      Сабақтың мақсаты

      Барлық оқушы: Деректер базасындағы өріс типтерін анықтайды

      Көпшілік оқушы: Деректер қорындағы кестелерді тәжірибеде қолданады Кейбір оқушы: Деректер қорындағы өріс типтерін қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды.

      Сабақтың барысы:

      Сабақтың кезеңі/ уақыт

      Педагогтің әрекеті

      Оқушының әректі

      Бағалау

      Ресурстар

      1.Ұйымдастыру



      2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\




      3. Жаңа сабақты меңгерту





      4. Бекіту

      Өткен сабақты пысықтау: «Үш пікір» әдісі

      Ортаға бір тақырып тасталады. Сол тақырып төңірегінде әр оқушының 3 пікір айтуына мүмкіндігі бар. Ол үшін қолдарына 3 таяқша (шпажка, т.б. майда заттар) беріледі. Пікірлерін айтқан сайын қолдарындағы заттарын ортадағы қорапқа тастап отырады. Бұл әдіс сыныптағы оқушылардың бәрі тең дәрежеде пікір білдіруіне мүмкіндік жасайды.

      Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау арқылы бағалау

      «Миға шабуыл» әдісі

      • Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Информатика Сабақ жоспары 10 сынып
        02.04.2024
        467
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Айгерим
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации