Түсіндіру кезеңі. Жаңа
материалды меңгерту. Топтык
жұмыс.
«Джигсо»
әдісі
Келесідей сүрақтар топтарға
ұсынылады:
-
- Иррационал теңдеу дегеніміз
не?
-
- Иррационал теңдеулердің
түбірін қалай табамыз ?
-
- Бөгде түбір дегеніміз
не?
-
- Теңдеудің екі жағын бірдей
n-ші дәрежеге шығару тәсілі туралы не
білесіз?
-
- Айнымалы алмастыру әдісі
арқылы иррационал теңдеулерді шешу жолдары
-
-
Осы сұрақтарды топта
білімгерлер анықтамаларды қолдана отырып талқылап, ортаға салу
арқылы, өздері тақырыпты меңгереді.
ҚБ:
«Борт журналы»
әдісі.
Берілген тақырып бойынша маған
не белгілі? Мен не білемін?
|
Мәтіннен қандай жаңалық туралы
білдім?
|
|
|
Топтық
жұмыс.
Топтарға есеп шығаруға
тапсырмалар беріледі:
1
топ. Теңдеудің екі жақ бөлігін n - ші дәрежеге
шығару тәсілімен есепті
шығару
2
топ.
Жаңа айнымалыны енгізу арқылы есептерді
шығару
3топ. Теңдеудің екі жақ бөлігін бірдей дәрежеге
шығару арқылы есептеу
ҚБ: «Кері байланыс
бутерброды» әдісі.
«Жарайсың» «Өте жақсы»
«Талпын» деген сөздерді пайдалану.
Қортындылау
тапсырмасы.
Сабақта АКТ колдана
отырып Quizizz қосымшасымен
тест сұрақтарына жауап
береді
ҚБ: Өзін - өзі
бағалау. «+» және « - »
әдісі
Тест сұрақтарына қайта оралып
кері байлаланыс ретінде бағдарламаны ашып айналдыра көрсету,
білімгерлерге өзін –өзі бағалауга мүмкіндік
тудырамын.
Оқытушының кері
байланысы.
Білім
алушы:
-
Иррационал теңдеуді шешу әдісін қолдана
біледі;
-
Иррационал теңдеулер,
теңдеулер жүйелерін шешу алгоритмін меңгереді.
|