Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚМЖ "Ж дыбысы мен әрпі" 1 сынып сауат ашу
Материал туралы қысқаша түсінік
1 сыныптың сауат ашу пәнінен ұстаздарға көмекке ұсынылған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
30 Мамыр 2018
7421
30 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ақмола облысы, Целиноград ауданы,
Мортық ауылы № 34 негізгі мектеп
Дюсембина Динара Кенжебековна
Бастауыш сынып мұғалімі
Иин;7770830401531
Пәні:Сауат ашу Сынып:1 | Мектеп:Мортық ауылы №34негізгі мектебі | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні : Дюсембина Д.К.Қатысқандар: Қатыспағандар саны: | |
Сабақтың тақырыбы: | Табиғатқа саяхат.Жж дыбысы мен әрпі | |
Оқу мақсаты | 1.2.9.1 Әріпті тану,ажырату оны дыбыспен сәйкестендіру.1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу,түсініп оқу) қолдану.1.1.9.3 Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау.1.2.4.1 Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы,мәндес,көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату.1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып,сөйлем соңына тыныс белгілерін қою. | |
Сабақ мақсаттары | Барлықоқушылар:Әріпті біледі, жаза алады, оқи алады.Оқушылардың басым бөлігі: Әріптерді таниды және ажыратады.Әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды.Кейбір оқушылар:Мәтінді оқи алады, өз ойын еркін жеткізе алады. | |
Бағалау критерилері | ||
Тілдік мақсат | Оқушылардың «Сұрақтар әлеміне саяхат»әдісімен айтылым дағдысын, сөздікпен, мәтінмен жұмыс жасауда оқылым, айтылым дағдысы, «Топтастыру» әдісі арқылы айтылым, жазылым дағдыларын дамыту. Жазылым дағдысы бойынша негізгі сөз тіркестерімен үш тілде танысады, жазады, айтады.Жапырақ-листья,Жалау-флаг,Жеті-семь | |
Құндылықтарға баулу | Біз Мәңгілік Елдің мызғымас Жеті тұғырын нығайту.Сабақ барысында оқушылардың бірін-бірі тыңдау, көмектесу, жұптасып тапсырма орындау, жауапкершілікті арттыру, өзгелердің мәдениетіне қамқорлықпен қарау | |
Денсаулық жәнетехника қауіпсіздігініңсақталуы | Техникалыққауіпсіздікережесіментаныстыру. Алтын ережетаныстырыладыТоп ережесінсақтау. | |
Пәнаралық байланыстар | Дүниетану, музыка, бейнелеу, өзін-өзі тану | |
АКТ қолданудағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз) | Интербелсенді тақта, аудиожазба,суреттер,әріптер. | |
Алдыңғы меңгерілген білім | Ә.ә дыбысы мен әрпін біледі. Әріпті тану,ажырату оны дыбыспен сәйкестендіре алады. Оқудың түрлерін (буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу,түсініп оқу) қолдана алады.. | |
Сабақбарысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтажоспарланғаніс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы Минут 10 | Ынтымақтастық атмосферасы қалыптастыру. Балалар сабақты бастамас бұрын, бір-бірімізге сәттілік тілейік .Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен,Бізге келсін қуаныш, нұр іздеген.Шуақ толған жанымыз, жүрегімізҮлгі алсын көрген жан мына бізден. Суреттер арқылы 3 топқа бөлемін. І топ Жапырақ ІІ топ Жұлдыз ІІІ топ Жеміс Балалар өткен әріптерімізді қайталап алайық!«Сұрақтар әлеміне саяхат» әдісі арқылы өткен тапсырмаларды пысықтау мақсатында сұрақ-жауап өткіземін.1.Балалар қазақ тілінде неше әріп бар? 2.Дыбыстар нешеге бөлінеді? т.б. Жауап берген оқушыға жұлдызша беру арқылы бағалаймын. Сабақтың тақырыбын жұмбақ жасыру арқылы ашамын. Жасыл болып жыпырлап өнеді,Сары болып жерге түседі. (Жапырақ) Күндіз бәрі қашадыТүнде аспанды басады.(Жұлдыз) Бұтақта ілініп тұрамын,Піскенде себетке құладым. (Жеміс) | Өлең шумақтары Жапырақ, жұлдыз, жеміс суреттері. Жұлдызшалар Жұмбақтар |
Сабақтың ортасы 20 минут | Балалар бүгінгі өтетін жаңа сабағымыздың тақырыбы «Ж ж» дыбысы мен әрпі. Ж дыбысы туралы бейнежазба көрсетемін. Жеті сөзіне дыбыстық талдау жасаймыз Ж дыбысы –ұяң дауыссыз дыбыс. Жасалуына қарай – тіл алды дауыссыз.Айтылуына қарай –ызың дауыссыз. 1. Сөздікпен жұмыс:1.Хормен оқу 2.Тізбектей оқужаға жалау жасыл жақсы жылтыр жарысжаса жасау жайлау жаман жауын ЖарасЖеке жұмыс2. ТапсырмаМәтінді дауыстап оқыңыз. Сұрақтарға жауап беріңіз. І топ «Жапырақ.Ждыбысы сөз басында келетін заттарды атап, аттарын жазады.ІІ топ «Жұлдыз»Суреттердің атын тауып жаз. ІІІ топ «Жеміс»Топтық жұмысты «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалаймын. Сергіту сәті Топтық жұмысЖаңбыр тамшыларынан қандай сөздер құрауға болады? Аралар арқылы бағалаймын Дәптермен жұмыс Қарамен берілген сөздердің мағынасын ажырата біл.Тұрма жай, Суға жуа-жуа,Қамыр жай. Тазаланды жуа. | АКТ Оқулық Суреттер АКТ |
Сабақтың соңы Қорытынды: | «Топтастыру» әдісі1.Ж дыбысынан келетін сөздер айту.2.Сөздерді буынға бөлу.3. Ж дыбысын дауысты және дауыссыз екенін ажырату. Жалау Жүгері Жапалақ Жеміс Ж Жантақ Жаға | |
Саралау – оқушыларғакөбірекқолдаукөрсетудіқалайжоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардыңматериалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Оқушыларға берілген тапсырмаларды уақытылы кері байланыс арқылы білім деңгейін анықтау жұмыстарын жүргізу. Визуальды оқушыларға жеке жұмыс арқылы жаңа білімді меңгертуге ықпал ету.Барлық оқушыларға сөздікпен және мәтінмен жұмыс жасата отырып жаңа білімді меңгертуге назар аударамын.Жақын арада даму аймағын ұйымдастырамын. | Білім алушылырдың деңгейлерін анықтауда қалыптастырушы бағалау жүргізіледі. Жұлдызшалар арқылы бағалау «Екі жұлдыз бір тілек» арқылы бағалау. Аралар арқылы бағалау Кері байланыс: Өте жақсы Жақсы түсінбедім Тақтада тұрған смайликтерге стикер жапсырады. | Техникалық қауіпсіздік ережесімен таныстыру. Алтын ереже таныстырыладыТоп ережесін сақтау. |
Сабақ бойынша рефлексия | ||
Жалпы бағалауСабақта қандай екі нарсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2: Қандай екі нарсе Сіздің сабағыңызды жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2: Сабақ кезінде мен сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері /қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет? |
Тақырып | Табиғатқа саяхат. Жж дыбысы мен әрпі |
Оқумақсаты | 1.2.9.1 Әріпті тану,ажырату оны дыбыспен сәйкестендіру.1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу,түсініп оқу) қолдану.1.1.9.3 Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау.1.2.4.1 Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы,мәндес,көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату.1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып,сөйлем соңына тыныс белгілерін қою. |
Ойлаудағдылары | Білу, түсіну, қолдану, талдау |
Бағалаукритерийлері | |
Тапсырма: | |
Бағалау критерийлері | Дескриптор |
Ақмола облысы, Целиноград ауданы,
Мортық ауылы № 34 негізгі мектеп
Дюсембина Динара Кенжебековна
Бастауыш сынып мұғалімі
Иин;7770830401531
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)