Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ "Ж дыбысы мен әрпі" 1 сынып сауат ашу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пәні:Сауат ашу Сынып:1 |
Мектеп:Мортық ауылы №34негізгі мектебі |
|||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні : Дюсембина Д.К. Қатысқандар: Қатыспағандар саны: |
|||||
|
|
|||||
Сабақтың тақырыбы:
|
Табиғатқа саяхат. Жж дыбысы мен әрпі |
|||||
Оқу мақсаты |
1.2.9.1 Әріпті тану,ажырату оны дыбыспен сәйкестендіру. 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу,түсініп оқу) қолдану. 1.1.9.3 Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау. 1.2.4.1 Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы,мәндес,көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату. 1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып,сөйлем соңына тыныс белгілерін қою. |
|||||
Сабақ мақсаттары |
Барлықоқушылар:Әріпті біледі, жаза алады, оқи алады. Оқушылардың басым бөлігі: Әріптерді таниды және ажыратады.Әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды. Кейбір оқушылар:Мәтінді оқи алады, өз ойын еркін жеткізе алады. |
|||||
Бағалау критерилері |
|
|||||
Тілдік мақсат
|
Оқушылардың «Сұрақтар әлеміне саяхат»әдісімен айтылым дағдысын, сөздікпен, мәтінмен жұмыс жасауда оқылым, айтылым дағдысы, «Топтастыру» әдісі арқылы айтылым, жазылым дағдыларын дамыту. Жазылым дағдысы бойынша негізгі сөз тіркестерімен үш тілде танысады, жазады, айтады. Жапырақ-листья,Жалау-флаг,Жеті-семь |
|||||
Құндылықтарға баулу |
Біз Мәңгілік Елдің мызғымас Жеті тұғырын нығайту.Сабақ барысында оқушылардың бірін-бірі тыңдау, көмектесу, жұптасып тапсырма орындау, жауапкершілікті арттыру, өзгелердің мәдениетіне қамқорлықпен қарау |
|||||
Денсаулық және техника қауіпсіздігінің сақталуы |
Техникалыққауіпсіздікережесіментаныстыру. Алтын ережетаныстырылады Топ ережесінсақтау. |
|||||
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану, музыка, бейнелеу, өзін-өзі тану |
|||||
АКТ қолданудағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз) |
Интербелсенді тақта, аудиожазба,суреттер,әріптер. |
|||||
Алдыңғы меңгерілген білім |
Ә.ә дыбысы мен әрпін біледі. Әріпті тану,ажырату оны дыбыспен сәйкестендіре алады. Оқудың түрлерін (буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу,түсініп оқу) қолдана алады.. |
|||||
Сабақбарысы |
||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтажоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы Минут 10 |
Ынтымақтастық атмосферасы қалыптастыру. Балалар сабақты бастамас бұрын, бір-бірімізге сәттілік тілейік . Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен, Бізге келсін қуаныш, нұр іздеген. Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз Үлгі алсын көрген жан мына бізден. Суреттер арқылы 3 топқа бөлемін.
І топ Жапырақ ІІ топ Жұлдыз ІІІ топ Жеміс Балалар өткен әріптерімізді қайталап алайық! «Сұрақтар әлеміне саяхат» әдісі арқылы өткен тапсырмаларды пысықтау мақсатында сұрақ-жауап өткіземін. 1.Балалар қазақ тілінде неше әріп бар? 2.Дыбыстар нешеге бөлінеді? т.б. Жауап берген оқушыға жұлдызша беру арқылы бағалаймын. Сабақтың тақырыбын жұмбақ жасыру арқылы ашамын. Жасыл болып жыпырлап өнеді, Сары болып жерге түседі. (Жапырақ) Күндіз бәрі қашады Түнде аспанды басады.(Жұлдыз) Бұтақта ілініп тұрамын, Піскенде себетке құладым. (Жеміс) |
Өлең шумақтары Жапырақ, жұлдыз, жеміс суреттері. Жұлдызшалар
Жұмбақтар |
||||
Сабақтың ортасы 20 минут
|
Балалар бүгінгі өтетін жаңа сабағымыздың тақырыбы «Ж ж» дыбысы мен әрпі. Ж дыбысы туралы бейнежазба көрсетемін. Жеті сөзіне дыбыстық талдау жасаймыз Ж дыбысы –ұяң дауыссыз дыбыс. Жасалуына қарай – тіл алды дауыссыз. Айтылуына қарай –ызың дауыссыз. 1. Сөздікпен жұмыс: 1.Хормен оқу 2.Тізбектей оқу жаға жалау жасыл жақсы жылтыр жарыс жаса жасау жайлау жаман жауын Жарас Жеке жұмыс 2. Тапсырма
Дескриптор: Білім алушы - мәтінді қатесіз оқиды; - мәтіннің мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді.
3
- берілген сөздерге қарсы мағыналы сөздерді айтады. 7
2-тапсырма
Д - мәндес сөздерді анықтайды және байланыстырып сызады. Топтық жұмыс:«Мені тауып көр» ойыны. І топ «Жапырақ. Ждыбысы сөз басында келетін заттарды атап, аттарын жазады. ІІ топ «Жұлдыз» Суреттердің атын тауып жаз. ІІІ топ «Жеміс» Топтық жұмысты «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалаймын. Сергіту сәті Топтық жұмыс Жаңбыр тамшыларынан қандай сөздер құрауға болады? Аралар арқылы бағалаймын
Дәптермен жұмыс Қарамен берілген сөздердің мағынасын ажырата біл. Тұрма жай, Суға жуа-жуа, Қамыр жай. Тазаланды жуа.
|
АКТ
Оқулық Суреттер
АКТ
|
||||
Сабақтың соңы Қорытынды: |
«Топтастыру» әдісі 1.Ж дыбысынан келетін сөздер айту. 2.Сөздерді буынға бөлу. 3. Ж дыбысын дауысты және дауыссыз екенін ажырату. Жалау Жүгері Жапалақ Жеміс Ж Жантақ Жаға
|
|
||||
Саралау – оқушыларғакөбірекқолдаукөрсетудіқалайжоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңматериалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||||
Оқушыларға берілген тапсырмаларды уақытылы кері байланыс арқылы білім деңгейін анықтау жұмыстарын жүргізу. Визуальды оқушыларға жеке жұмыс арқылы жаңа білімді меңгертуге ықпал ету. Барлық оқушыларға сөздікпен және мәтінмен жұмыс жасата отырып жаңа білімді меңгертуге назар аударамын. Жақын арада даму аймағын ұйымдастырамын.
|
Білім алушылырдың деңгейлерін анықтауда қалыптастырушы бағалау жүргізіледі. Жұлдызшалар арқылы бағалау «Екі жұлдыз бір тілек» арқылы бағалау. Аралар арқылы бағалау Кері байланыс: Ө те жақсы Жақсы түсінбедім Тақтада тұрған смайликтерге стикер жапсырады. |
Техникалық қауіпсіздік ережесімен таныстыру. Алтын ереже таныстырылады Топ ережесін сақтау.
|
||||
Сабақ бойынша рефлексия
|
|
|||||
|
|
|||||
Жалпы бағалау Сабақта қандай екі нарсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нарсе Сіздің сабағыңызды жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ кезінде мен сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері /қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?
|
Тақырып |
Табиғатқа саяхат. Жж дыбысы мен әрпі |
|
Оқумақсаты |
1.2.9.1 Әріпті тану,ажырату оны дыбыспен сәйкестендіру. 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу,түсініп оқу) қолдану. 1.1.9.3 Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау. 1.2.4.1 Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы,мәндес,көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату. 1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып,сөйлем соңына тыныс белгілерін қою. |
|
Ойлаудағдылары |
Білу, түсіну, қолдану, талдау |
|
Бағалаукритерийлері |
Сөйлемді бас әріптен бастап жазып,сөйлем соңына тыныс белгілерін қояды. |
|
Тапсырма:
|
||
Бағалау критерийлері |
Дескриптор |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ақмола облысы, Целиноград ауданы,
Мортық ауылы № 34 негізгі мектеп
Дюсембина Динара Кенжебековна
Бастауыш сынып мұғалімі
Иин;7770830401531