Материалдар / ҚМЖ Жан-жануарлар туралы ертегілер

ҚМЖ Жан-жануарлар туралы ертегілер

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ,презентациясымен. 5-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2024
122
1 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі



Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жан-жануарлар туралы ертегілер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

5. 3. 2. 1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап хабарландыру құрастырып жазу;

5. 4. 3. 1 омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

Сабақтың мақсаты:

жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап хабарландыру құрастырып жазады;

омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады

Құндылықтарды дамыту

Адамгершілік, әділдік, адалдық

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту


Ұйымдастыру

Оқушылармен амандасады, түгендейді. Сыныпта психологиялық жағымды ахуал қалыптастырады.

Үй тапсырмасы пысықтайды )



Кіріспе. ( Тақырыпты болжау мақсатында ребусты шешу) Балалар, ребусты шешкен сайын бір жануардың атауын анықтап отырамыз. Бұл тапсырма біздің жаңа сабақтың тақырыбын болжауға көмектеседі.


Ойлан тап!


Түлкі, аю, бұзау, түйе



Оқушылар

зейіндерін сабаққа аударады;

Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен танысады.








асық















(Piliapp.com.) осы сілтемені гуглдан іздеп рулетко ойыны арқылы сабақты кім айтатынын анықтаса болады.


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.


Оқулықпен жұмыс.

  1. тапсырма. Мәтінді рөлге бөліп оқып, тақырып қойыңдар.Сұрақтарға жауап беріңдер.

Бөлінгенді бөрі жейді” дегенді қалай түсінесіңдер?

ҮЛГІ:

  • Тақырып : Бөлінгенді бөрі жейді!

  • Мағынасы: ауызбіршіліктен айырылса, жеңіліске ұшырайды.

  1. тапсырма. “Жан жануарлардың жылға таласуы ”ертегісін тыңдап, әсерлеріңмен бөлісіңдер.

ЫҚТИМАЛ ЖАУАП:

Жылға таласқан жануарлар” ертегісінен алған әсерім – әркімнің өзіне лайықты орны мен мүмкіндігі бар екенін түсіндім. Жануарлар арасындағы талас олардың түрлі қасиеттері мен ерекшеліктерін көрсетті. Бірі күшті, бірі жылдам, бірі ақылды, ал басқасы сабырлы. Осылайша, әркім өз жолымен, өз мүмкіндігіне қарай өмірде өз орнын тапқаны дұрыс екенін байқадым. Бұл ертегі адамдарды да өз бойындағы қабілеттерін бағалауға және өзіне сенуге шақырады.



Дескриптор:

Мәтінге тақырып қояды;

Сұрақтарға дұрыс жауап береді.

аңшылық”, “саяткерлік” сөздерінің мәнін салыстырады.




















































































Дескриптор :





Оқулық, жұмыс дәптері, таратпа материалдар, слайд



Сабақты қорытындылау






Үйге тапсырма

Ереже, 6-тапсырма














































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ