Бөлім:
|
4-бөлім. Жануарлар
әлемі мен өсімдіктер дүниесі
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Кенжеева Дана
Коблановна
|
Күні:
15.11.2021
|
Жануарлар және
тіршіілк
|
Сыныбы: 5
в,г,ғ
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Жануарлар және
тіршілік
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
Ж 5.3.6.1-мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге
сүйене отырып,түзету және
редакциялау
ӘТН
5.4.3.1-омоним,антоним,синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай
қолдану
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
үшін:
Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс
ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді
біледі.
Көпшілік оқушылар
үшін:
Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс
ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолдана
алады.
Кейбір оқушылар
үшін:
Коммуникативтік
жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы
қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, өз пікірін
дайындықсыз айта алады.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл
арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы,
функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен
жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге,
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген
дағдысы қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды
ахуал туғызу үшін.
|
Белсенді болу.
Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың
пікіріне құрметпен қарау.
|
Қалыптастыру-
шы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!»
деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Оқулықпен жұмыс
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
.
|
Жануарлардың мінез-құлықтары туралы білесің
бе?
Жануарлардың тіршілігі
деген сөз тіркесін қалай түсінесің?
|
Дискриптор: Жалпы - 3 балл.
Мәтінді оқып шығады.
Не туралы екенін анықтайды.
Бір-біріне сұрақтар
қояды
|
Оқулықпен
жұмыс
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
|
№4-тапсырманы
орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар
қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау
көрсетеді.
|
«Жануарлардың
мінез-құлықтары» тақырыбында берілген мәтінді
оқиды.
|
Дискриптор: Жалпы - 3
балл.
Мәтінді оқып шығады.
Не туралы екенін анықтайды.
Бір-біріне сұрақтар
қояды.
|
5-сынып оқулығы
Жұмыс
дәптерлері.
|
Жұптық
жұмыс
|
№6-тапсырманы
орындатады, қадағалап, бағы-бағдар
береді.
|
Айтылым-диалог:
Сұрақтарға оқылым
мәтіні бойынша жауап береді.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл.
1-сұраққа жауап береді.
2-сұраққа жауап береді.
3-сұраққа жауап береді.
4-сұраққа жауап
береді.
|
5-сынып оқулығы
Жұмыс
дәптерлері
|
Жеке
жұмыс
|
№11-тапсырманы
орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар
қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау
көрсетеді. қадағалап, бағы-бағдар
береді.
|
Жазылым: Тиімділігі: Бұл тапсырманы орындау арқылы
оқушы сауатты, қатесіз жазуғаға, өз ойын дәптерге түсіруге
дағдыланады.
Эссе
жазады.
|
Эссені жазған мазмұны
мен мағынасына қарай мұғалім мадақтау сөздері арқылы
бағалайды.
|
5-сынып оқулығы
Жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі.
1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары орындалады.
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді?
Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
|