ҚМЖ Жануарлар және тіршілік 5 класс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚМЖ Жануарлар және тіршілік 5 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ "Жануарлар және тіршілік" 5 класс. 4-бөлім. Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі.Ж 5.3.6.1-мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып,түзету және редакциялау ӘТН 5.4.3.1-омоним,антоним,синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану Барлық оқушылар үшін: Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді біледі. Көпшілік оқушылар үшін: Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолдана алады. Кейбір оқушылар үшін: Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, өз пікірін дайындықсыз айта алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Жануарлар және тіршілік

4-сабақ.

Бөлім:

4-бөлім. Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

Педагогтің аты-жөні:

Кенжеева Дана Коблановна

Күні: 15.11.2021

Жануарлар және тіршіілк

Сыныбы: 5 в,г,ғ

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жануарлар және тіршілік

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

Ж 5.3.6.1-мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып,түзету және редакциялау

ӘТН 5.4.3.1-омоним,антоним,синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді біледі.

Көпшілік оқушылар үшін:

Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолдана алады.

Кейбір оқушылар үшін:

Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, өз пікірін дайындықсыз айта алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту


І.Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін.





Белсенді болу.

Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.



Қалыптастыру-

шы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Оқулықпен жұмыс


Жаңа сабаққа кіріспе


Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.



.

Жануарлардың мінез-құлықтары туралы білесің бе?


Жануарлардың тіршілігі деген сөз тіркесін қалай түсінесің?

Дискриптор: Жалпы - 3 балл.

Мәтінді оқып шығады.

Не туралы екенін анықтайды.

Бір-біріне сұрақтар қояды

Оқулықпен жұмыс

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.


4-тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді.

«Жануарлардың мінез-құлықтары» тақырыбында берілген мәтінді оқиды.

Дискриптор: Жалпы - 3 балл.

Мәтінді оқып шығады.

Не туралы екенін анықтайды.

Бір-біріне сұрақтар қояды.

5-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері.

Жұптық жұмыс

6-тапсырманы орындатады, қадағалап, бағы-бағдар береді.

Айтылым-диалог:

Сұрақтарға оқылым мәтіні бойынша жауап береді.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

1-сұраққа жауап береді.

2-сұраққа жауап береді.

3-сұраққа жауап береді.

4-сұраққа жауап береді.

5-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері

Жеке жұмыс

11-тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. қадағалап, бағы-бағдар береді.

Жазылым: Тиімділігі: Бұл тапсырманы орындау арқылы оқушы сауатты, қатесіз жазуғаға, өз ойын дәптерге түсіруге дағдыланады.

Эссе жазады.

Эссені жазған мазмұны мен мағынасына қарай мұғалім мадақтау сөздері арқылы бағалайды.

5-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.









Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.11.2021
1559
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі