Материалдар / ҚМЖ. Жаратылыстану 4 сынып.

ҚМЖ. Жаратылыстану 4 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар 4 сынып. Ұстаздарға арналаған қысқа мерзімді жоспар. Бұл жоспарда сабақ өту құрылымдары көрсетілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Наурыз 2022
1329
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Табиғат физикасы

Педагогтің аты - жөні

Акжолова Жамила Сихимбаевна

Күні

01.02.2022ж

Сынып:4 «Ғ»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:




Пәні

Жаратылыстану

Сабақтың тақырыбы

Жылуөткізгіштікті қалай қолданады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.5.4.1 түрлі материалдардың жылуөткізгіштігін зерттеу

4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: түрлі материалдардың жылуөткізгіштігін зерттейді, алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсынады

Оқушылардың басым бөлігі: берілген сурет – сызбаны мұқият зерделеп,термосқа құйылған сусын неліктен суымайтынын түсіндіреді

Кейбір оқушылар: қандай материалдар мен заттар жылуды жақсы сақтайтынын зерттейді

Бағалау критерийі

берілген сурет – сызбаны мұқият зерделеп,термосқа құйылған сусын неліктен суымайтынын түсіндіреді

қандай материалдар мен заттар жылуды жақсы сақтайтынын зерттейді

Сабақтың барысы

Сабақ

тың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті


Оқушының

әрекеті

Бағалау




Ресурстар




Сабақ

тың басы

8 минут

Раппорт

Үй тапсырмасын тексеру

Ойлан: Жылы аймақта өмір сүретін адам мен суық жақта өмір сүретін адам неліктен бірдей қалың киініп алған



Ой қозғау

Фотосуреттерді қара. Оларға не ортақ деп ойлайсың?Неліктен?







Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.

Жылуөткізгіштік қасиеті туралы білесің

Жылуөткізгіштік қасиетіне қарай денелерді қалай қолданатынын түсінесің

Баланың назарын сабаққа аудару

Сұрақтарға жауап береді



Фотосурет бойынша сұрақтарға жауап береді





Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

Дескриптор:

сұрақтарға жауап береді-1балл

Оқулық

18-19 бет

Сабақ

тың ортасы



10 минут





















10 минут





























10 минут






















1- тапсырма

«Мен зерттеушімін» әдісі

Суретке қара.Сұрақтарға жауап бер.

Ас пісіретін заттарды қандай заттардан жасайды?

Фотосуреттегі ыдыстар туралы не айтасың?

Ыдыстардың негізгі бөлігі қандай материалдан жасалған?

Тұтқасын жасау үшін қандай материал қолданған? Неліктен?









2 тапсырма

Термос

Термос не үшін қажет?

Берілген сурет – сызбаны мұқият зерделеп,термосқа құйылған сусын неліктен суымайтынын түсіндіріп көр.

Термосқа балмұздақ салсаң не болады?Түсіндір.















3 тапсырма

Жұптық жұмыс.Зертте

«Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі

Зертте: қандай материалдар мен заттар жылуды жақсы сақтайды?

Қажет затттар: пластик стақандар,газет,жұқалтыр қағаз,мақта,3 целлофан қалта,3 резеңке,3термометр






Фотосурет бойынша сұрақтарға жауап береді





















Берілген сурет – сызбаны мұқият зерделеп,термосқа құйылған сусын неліктен суымайтынын түсіндіреді















қандай материалдар мен заттар жылуды жақсы сақтайтынын зерттейді

Дескриптор:

ас пісіретін ыдыстарды қандай заттардан жасайтынын анықтайды-1балл

қандай материалдан жасалғанын анықтайды-1балл

тұтқасын қандай материалдан жасалғанын анықтайды-1балл



Дескриптор:

термостың қажеттілігін айтады-1балл

термос неліктен ыстықты ұстайтынын анықтайды-1балл

балмұздақ салса не болатынын ойын айтады-1балл







Дескриптор:

зерттеу жұмысын жүргізеді-1балл

нәтижесін қорытындылайды-1балл

жылуды жақсы сақтайтын материалдарды анықтайды-1балл

Оқулық

18 бет



























Оқулық

19 бет



























Қажет затттар: пластик стақандар,газет,жұқалтыр қағаз,мақта,3 целлофан қалта,3 резеңке,3термометр

Сабақ

тың соңы

Кері байланыс

7 минут

«Күннің шуағы» әдісі

Күннің ортасына бүгінгі тақырыпты жаз.Шуақтарына бүгінгі сабақтан алған қажетті ақпаратыңды жаз және оқы.

Үйге тапсырма

Ойлан:

Солтүстікте,Антарктидада жылықанды жануарлар тіршілік етеді.Оларға табиғаттың қатал жаңдайында тіршілік етуге не көмектеседі деп ойлайсың

Күннің ортасына бүгінгі тақырыпты жазады.Шуақтарына бүгінгі сабақтан алған қажетті ақпаратты жазады,оқиды

«Комментарий» арқылы

Күннің суреті























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ