Материалдар / ҚМЖ жаратылыстану"Адам" 1сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ жаратылыстану"Адам" 1сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған білім мазмұны бойынша 1 сыныпқа жаңа үлгідегі сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2018
2522
20 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ:

Мектеп: Қаршы ОЖББМ

Күні: 19 .05.2016

Мұғалімнің аты-жөні: Султанова Ж.Т.

Сынып: 1-сынып

Қатысқандар


Қатыспағандар


Тақырыбы: 2.3 Адам

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты

1.2.3.1 Адам денесінің негізгі бөліктерін жəне олардың қызметтерін атау.

1.2.3.2 Адам өмірінің кезеңдерін білу.

Бағалау критериалдары

-Адам денесінің негізгі бөліктерін біледі.

-Атқаратын қызметтерін біледі.

-Адам өмірінің кезеңдерін біледі.

Сабақ мақсаты.

Барлық оқушылар орындай алады:

Адам денесінің бөліктерін атай алады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Адамның даму кезеңдерінің суретін сала алады.

Адамдар мен жануарлар арасындағы сыртқы ұқсастық пен айырмашылықтарды анықтай алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Адам өмірінің кезеңдерін атай алады өмірмен байланыстыра алады.

Тілдік мақсаты

Оқушылар орындай алады:

Өздері мен басқа адамдардың арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды талқылай алады.

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Адам, бірдей,ұқсас,өзгеше, бас, қол, аяқ

Сыныптағы диалог \ жазылым үшін сай келетін тіл стильі:

- Біздің арамыздағы айырмашылықтар қандай? Адамдар мен жануарлар арасындағы айырмашылықтар қандай? Ұқсастықтары қандай?

-Сен дүниеге келгеннен бастап қалай өзгердің?

-Адам өмірінің қандай кезеңдері бар?

Алдыңғы оқу

Жабайы жəне үй жануарларын ажырата алады.

Жоспар

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы


10-мин








Шаттық шеңбері.

Күн нұрындай көңілім,

Даламдай кең пейілім,

Жүрегім толы мейірім

Бәріне ортақ шуағым

Қайырымды боламын!


Мына суреттегі заттардың бас әрпін алсақ,бүгінгі сабақтың тақырыбы шығады.

Ай\Дала\Асық\Мысық

-Бізде қанша қол, бас және аяғымызда башпай бар?

-Біздің барлығымызға тән қандай дене мүшелері бар?

Қойылған сұраққа жауап алғаннан кейін, бағалаймын.Шапалақ, бармақ.

Оқушыларды топқа бөлеміз.

Смайликтердің түсіне байланысты топқа бөліп аламыз.

I-топ: Көздің, Құлақтың суретін салу. атқаратын қызметі туралы әңгімеле


II-топ: мұрынның, ауыздың суретін салып, атқаратын қызметін әңгімелеу.


2 топқа тапсырма адам мен жануардың ұқсастығы мен айырмашылығы туралы әңгімелейді.

Сергіту сәті: Видеороликпен.





Сюжетті суреттер






ребус





флипчарт

Соңы

Кері байланыс

Қорыту сұрақтары:

-Сабақ ұнады ма?

-Сабақтан не білдің?

-Басқа не білгің келеді

Смайликтер арқылы сабақ қорытындыланады.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!